Samlingstråd för roliga länkar, filmer och bilder

Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd
Permalänk
Avstängd

Jag blir glad av detta klippet samt berörd, den lilla valpen väcks av att den känner den stora hunden sover oroligt, går fram till personen som har kameran som att fråga om hjälp och när inget svar kommer lägger den sig försiktigt nära stora hundens huvud och genast lugnar den stora hunden ner sig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Србо:

Jag blir glad av detta klippet samt berörd, den lilla valpen väcks av att den känner den stora hunden sover oroligt, går fram till personen som har kameran som att fråga om hjälp och när inget svar kommer lägger den sig försiktigt nära stora hundens huvud och genast lugnar den stora hunden ner sig. https://www.youtube.com/watch?v=-FcsIyqJDzc

För mig som spenderar mycket tid med mina föräldrars 2 golden retriever så värmer detta klipp. Faktum är att den yngre av dom 2 är inte ens 1år, blir det först i maj.
Och man skulle kunna tro att det var dom 2 på bild här, skaffar jag egen hund nån gång då tiden finns så blir det nog en golden retriever

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Se alltså till att du har en diskettstation installerad...2018...för att flasha BIOS.

Källa: https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7203-MFVX...

Visa signatur

💻 ROG Maximus XI Hero | i9 9900K | Corsair H115i | Samsung 960 PRO 512GB M.2 | Samsung 970 PRO 1TB M.2 | GTX 1080Ti FTW3 | Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz | EVGA Supernova G2 750W
📺 Dell Alienware AW2723DF 1440p 280 Hz | Acer XB271HU 1440p 165Hz
🎧 Schiit stack: Magni 3+ AMP | Modi 3 DAC | Sennheiser HD600 | HD800

Permalänk
Inaktiv

Flickvänner gissar priser

Permalänk
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Linus på linjens syrra.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Kanske inte haha rolig men det ser helt klart lustigt ut när en stor robot hoppar runt som en människa !
Man börjar fundera på hur det ser ut som 100år, tankarna går åt diverse filmer som I,robot och Terminator !

Permalänk
Medlem
Visa signatur

12600KF - NH-D15 - PRIME Z690 - Corsair 32GB - RTX 3070 - 2x SN570 500GB/1TB - RM750 - Meshify 2 C
Logitech G915 TKL - G Pro Wireless - Pro X - Odyssey G7 27"

Better Sweclockers

Permalänk

känner igen detta. min katt kan riskera sitt liv bara för att få sitta och glo på en när man skiter, hänt flera gånger att han har råkat klämmas i dörren när man är på väg att stänga. https://www.facebook.com/catplanets/videos/310841516208552/

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Avstängd

Kastade upp denna på Youtube nyss. En film som visar hur tokiga åskådarna var under rallyt grupp b på 80 talet.

Och så fick det bli en liten tribute video till Lancia Delta S4

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Hoppa genast fram till ca 2:05 och se en mänsklig groda in action
(Dizzy må vara en jazzlegend, men efter ett par öl så blir det väldigt mycket humor över det hela )

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Väldigt rolig för alla åldrar CRACKÉ - ED XTREME | Lustiger Cartoon für Kinder | WildBrain Deutsch
https://www.youtube.com/watch?v=t7lmZAkZ9UA

Permalänk
Medlem

cybersex, can u get pregante?

Permalänk
Medlem

Smarter every day har en helskön video om hur man får ett oscilloskop att "rita med ljud":

Snutten i början (ca 1:30 in i videon) ger ju nästan vibbar av gamla demoscenen

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Typ "fyrverkerier" fast med ett gäng drönare med RGB-ljus:

Snyggt!
...
För den som hängde med på demoscenen på 16-bits eran, så känns det som att hamna i ett fysiskt vektorbollar demo

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Jag hoppas att ingen har missat denna klassiker:
"telnet towel.blinkenlights.nl"

Permalänk
Medlem

För att vara ett ärkesvin fick han allt gnussa med en och annan skönhet.
(intressant notering i dessa metoo-tider)

Permalänk
Medlem

Hund som älskar lövhögar

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

@Roger W:
Haha vilken skön hund ! Blev jag också sugen på att kasta mig i lövhögar

Permalänk
Medlem

"Padel på fredag?"
- "Ni skulle se killarna på ekonomi. Dom är fortfarande kvar i Juraperioden"

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Liv&helvete:

"Padel på fredag?"
- "Ni skulle se killarna på ekonomi. Dom är fortfarande kvar i Juraperioden"

https://www.youtube.com/watch?v=noCtqkBALxI

Skulle faktiskt vara ett lyft jämfört med folk jag som regel får prata med, men de tänker nog att lika söker lika antar jag... ha ha.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Avstängd

Hög igenkänningsfaktor på denhär...

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number