Permalänk
Medlem

ITX dator

Hej tänkte nu sälja min lilla dator. Den är en rätt snabb dator för att vara så liten och är tänkt att man ska ha med den när man reser någonstans.
CPU - AMD Ryzen 3 2200G med stock kylare
Moderkort - ASRock AB350 Gaming-ITX Med Wi-fi
Ram - 8gb 3000 mhz G.skill
Storage - WD Green 240gb
GPU - vega 8 är integrerat i CPU
Case - Unyka 52061
PSU - 150w
Skärmen - 60hz 1080p 10 tum

Har kvar alla kartonger
Buda på bara vi får se om jag säljer den, Men till rätt pris ska det nog gå
Mvh Jim

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1000kr
skärmen är jag inte intresserad av.

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Medlem

@Kethsi: Om ingen har köpt den tills på fredag så är det din, funkar det?

Permalänk
Medlem

1500kr utan skärmen, kan hämta

Visa signatur

Eglobal mini-pc // Intel i7 8750H // 16gb ddr4 @ 2666mhz // eGPU-lösning Sapphire RX Vega 56 nVME --> pcie x4

Permalänk

Skärmen är jag nyfiken utav! Rikpris?

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk
Medlem

vad för ingånga rpå skärmen

Permalänk
Medlem

@griml0ck: jag är inte säljaren men vill bara påpeka att om du ska ha en gpu så måste du byta psu också eftersom han har listat det som ett 150w psu.

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Medlem

@Kethsi: jo, va mest nyfiken på om de får plats, såg på ltt att dom knöllade in ett 1080 i nått litet case, så tänkte om man kunde få i ett rx kort av något slag iallafall.

Permalänk
Skrivet av griml0ck:

@Kethsi: jo, va mest nyfiken på om de får plats, såg på ltt att dom knöllade in ett 1080 i nått litet case, så tänkte om man kunde få i ett rx kort av något slag iallafall.

Chassit är tänkt som ett htpc chassi. Du får inte plats med större psu och inte heller gpu i itx format.

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

Sån därn skärm har jag småsneglat lite på så har du mer info om den så är även jag intresserad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Powerjimmy:

Skärmen är jag nyfiken utav! Rikpris?

Jag vill helst få allting sålt tillsammans men högsta budet (på skärmen) ligger på 1000kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av ResarXam:

vad för ingånga rpå skärmen

USB 1.0, HDMI, VGA och några ljudingångar
Mvh Jim

Permalänk
Medlem
Skrivet av griml0ck:

@Kethsi: jo, va mest nyfiken på om de får plats, såg på ltt att dom knöllade in ett 1080 i nått litet case, så tänkte om man kunde få i ett rx kort av något slag iallafall.

Man behöver köpa till ett litet pico PSU https://www.amazon.es/DIGITALKEY-alimentaci%C3%B3n-Sistemas-c... men sen kan man nog få till det.

Permalänk
Medlem

1600 utan skärmen. kan hämta

Permalänk
Outtröttlig köprådgivare

@JMI1: Hej! Är datorn såld?

Visa signatur

|i5 6600K|Be-Quiet Dark Rock TF|Vengeance 2x8GB @2133MHz|2x850 EVO 500GB|Asus Z170I Pro Gaming|Lian Li PC-Q10|
Acer CB290Cbmidpr 29" 2560x1080 @76Hz|Infinity ErgoDox w/ Gateron Clear|Corsair K65 RGB w/ Cherry MX Red|Logitech M570|Steam Controller|Wii Remote Plus|Sennheiser HD 558|Antlion ModMic 4.0|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eric Hjalmarsson:

@JMI1: Hej! Är datorn såld?

Nej

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Står kvar vid mitt bud iallafall. Skulle vara intressant att veta om nån bjuder över det

Permalänk
Outtröttlig köprådgivare
Skrivet av JMI1:

Kan du tänka dig att skicka?

Visa signatur

|i5 6600K|Be-Quiet Dark Rock TF|Vengeance 2x8GB @2133MHz|2x850 EVO 500GB|Asus Z170I Pro Gaming|Lian Li PC-Q10|
Acer CB290Cbmidpr 29" 2560x1080 @76Hz|Infinity ErgoDox w/ Gateron Clear|Corsair K65 RGB w/ Cherry MX Red|Logitech M570|Steam Controller|Wii Remote Plus|Sennheiser HD 558|Antlion ModMic 4.0|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eric Hjalmarsson:

Kan du tänka dig att skicka?

Om du betalar för frakten så kan vi nog få till det

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av JMI1:
Skrivet av griml0ck:

Står kvar vid mitt bud iallafall. Skulle vara intressant att veta om nån bjuder över det

Jag är fortfarande intresserad av skärmen om den är kvar och om JMI1 bara är intresserad av datorn så passar det in bra. Vad ligger högsta budet på skärmen på?

Permalänk
Medlem
Skrivet av KungFredda:

Jag är fortfarande intresserad av skärmen om den är kvar och om JMI1 bara är intresserad av datorn så passar det in bra. Vad ligger högsta budet på skärmen på?

Högsta budet på skärmen ligger på 800kr

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Outtröttlig köprådgivare
Skrivet av JMI1:

Om du betalar för frakten så kan vi nog få till det

Insert att jag i alla fall skulle behöva en 2400G och 16GB RAM till mina ändamål och då måste typ halva datorn bytas ut.
Så jag lägger inget bud.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|i5 6600K|Be-Quiet Dark Rock TF|Vengeance 2x8GB @2133MHz|2x850 EVO 500GB|Asus Z170I Pro Gaming|Lian Li PC-Q10|
Acer CB290Cbmidpr 29" 2560x1080 @76Hz|Infinity ErgoDox w/ Gateron Clear|Corsair K65 RGB w/ Cherry MX Red|Logitech M570|Steam Controller|Wii Remote Plus|Sennheiser HD 558|Antlion ModMic 4.0|

Permalänk
Medlem
Skrivet av JMI1:

Högsta budet på skärmen ligger på 800kr

Oj voj, lite i överkant för mig så jag står över.

Permalänk
Medlem

Vad händer?

Permalänk
Medlem
Skrivet av griml0ck:

Vad händer?

Har inte fått det budet jag letar efter ännu.säger till om den är såld

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

höjer till 1800 för datorn då

Permalänk
Medlem
Skrivet av griml0ck:

höjer till 1800 för datorn då

La ut datorn på blocket och fick ett bud på 3000 med skärm då så om jag inte får något högre kommer jag köra på det

Permalänk
Medlem

1800 är max ifrån mig.

Så får du mer där så kör på det Mvh Mathias