Vi som ska på SweClockers Live! – 20-årsjubileum i Stockholm

Permalänk
Medlem

Någon som bor en bit längs E4:an norrut som kanske vill vara med och dela på taxi hem när festligheterna är över? Bara en tanke jag fick, kan vara skönt att slippa kommunaltrafiken hem hehe. Jag bor själv i Upplands Väsby.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

Bara en vecka kvar nu, och jag inser att detta år har fått en ny julafton sett till förväntningar😀!
Jag kommer hoppa på tåg 727 i Örebro 9;57 som (bör) anlända 11:46 i Stockholm. Hojta till om någon åker med samma så vi diskutera pingvinstångskastarteknik eller liknande 😜

Permalänk
Hedersmedlem

Buss tog bara en timme längre för min del men kostade en nästan en fjärdedel av vad tåget gör så bokade in sån.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Motherofgod:

Någon som åker från Göteborg på fredagen och tillbaks på söndagen? Skulle vara fint om man kunde samåka med någon.

Jag har planerat att samåka med @Bascule666, men såg precis att han inte varit aktiv på ett par veckor. Skickat PM för att stämma av läget, du kan ju skicka pm också och kolla om det finns mer plats? Shotgun är dock redan taget

Vi hade tänkt resa upp på fredag och hem på söndag, så på så vis stämmer det ju bra in med ditt önskemål.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Är det bara jag och @XHI som är orimligt taggade inför den 9 november?!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Jacob:

Är det bara jag och @XHI som är orimligt taggade inför den 9 november?!

Taggad men livrädd 😅

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Är det bara jag och @XHI som är orimligt taggade inför den 9 november?!

Det är nog många som är, inklusive undertecknad. Jag kan dock inte fatta att tiden gått så fort nu fram till denna högtid. 😉🎂🍾

Permalänk
Geeks
SweClockers

Det kommer bli hur kul som helst!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Motherofgod:

Någon som åker från Göteborg på fredagen och tillbaks på söndagen? Skulle vara fint om man kunde samåka med någon.

Skrivet av serdyllon:

Jag har planerat att samåka med @Bascule666, men såg precis att han inte varit aktiv på ett par veckor. Skickat PM för att stämma av läget, du kan ju skicka pm också och kolla om det finns mer plats? Shotgun är dock redan taget

Vi hade tänkt resa upp på fredag och hem på söndag, så på så vis stämmer det ju bra in med ditt önskemål.

Jodå, klart jag ska på festen även om jag har varit inaktiv på forumet en tid.

Tanken är avresa från Eriksberg vid 11:00 på fredag och hem till Gbg efter frukost på söndag.

Motherofgod, skicka ett PM till mig

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022
Skrivet av aMp:

Någon som bor en bit längs E4:an norrut som kanske vill vara med och dela på taxi hem när festligheterna är över? Bara en tanke jag fick, kan vara skönt att slippa kommunaltrafiken hem hehe. Jag bor själv i Upplands Väsby.

Jag kommer dra en ”bulle” till Vallentuna. Inte direkt på E4 men på rätt breddgrad...

Visa signatur
Permalänk
Skäggig legend
Skrivet av Jacob:

Är det bara jag och @XHI som är orimligt taggade inför den 9 november?!

Värmer upp levern och skrattgroparna. 💪🏻💪🏻

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Lego Master

The hype is real! Hoppas bara kunna smiska ner min mancold i källaren under veckan.
"IT PUTS THE LOTION ON IT'S SKIN!"

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Är det bara jag och @XHI som är orimligt taggade inför den 9 november?!

Nej!

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av ågren:

Efterfest på Sweclockers HQ?

Ett mycket bra förslag som får av mig!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Shudnawz:

The hype is real! Hoppas bara kunna smiska ner min mancold i källaren under veckan.
"IT PUTS THE LOTION ON IT'S SKIN!"

I feel you! En dag eller två bara, sen är jag åter redo för SweClockers Live!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

och så typiskt får man förhinder!..MEH!...nåja.

Alltså, jag kommer inte att komma så det går att klämma in någon mer där, om personen då inte är mer än 180cm lång och väger under 100kg.

Hoppas ni får det super!

Visa signatur

i7 8700k, 16gb 3000 ddr4, 500gb M2, 250gb ssd, 110gb ssd, GTX 1070
Fractal design C, Asus predator IPS 144

Permalänk
Medlem

Jag börjar bli nervös. 😁

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Lite sent ute kanske, men har någon tips på hotell till rimligt pris i närheten. Har läst att folk verkar va utspridda lite här

Visa signatur

räserdator+

Permalänk
Proffsmoddare

Taggad! Börjar helgen redan på fredag med en liten träff med lite folk här på forumet.

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bascule666:

Jodå, klart jag ska på festen även om jag har varit inaktiv på forumet en tid.

Tanken är avresa från Eriksberg vid 11:00 på fredag och hem till Gbg efter frukost på söndag.

Motherofgod, skicka ett PM till mig

Attans, hann lösa dyra tågbiljetter innan jag läste det här

Permalänk
Hedersmedlem

Jag kommer stå i dörren och blippa biljetter och hälsa alla varmt välkomna!
Får se om det är några som blir bannade direkt

Det här kommer bli kul!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av biew:

Lite sent ute kanske, men har någon tips på hotell till rimligt pris i närheten. Har läst att folk verkar va utspridda lite här

Rygerfjord och Den Röda Båten ligger precis intill.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Motherofgod:

Attans, hann lösa dyra tågbiljetter innan jag läste det här

Surt...

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon42512:

Rygerfjord och Den Röda Båten ligger precis intill.

Låter rimligt, man kanske är i behov av krypavstånd innan kvällen är slut

Visa signatur

räserdator+

Permalänk
Skrivet av Henrik-W:

Du åker inte möjligtvis 10.40 tåget?

Jo. 😀

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mental:

Jag kommer stå i dörren och blippa biljetter och hälsa alla varmt välkomna!
Får se om det är några som blir bannade direkt

Det här kommer bli kul!

enligt devisen är man inte mod längre får man bli vaktslusk?

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem
Skrivet av persson78:

Jo. 😀

Skickades från m.sweclockers.com

Kul, hoppas vi ses! Jag sitter i vagn 5 plats 44. 😊

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trigger:

Jag kommer dra en ”bulle” till Vallentuna. Inte direkt på E4 men på rätt breddgrad...

Ska till Danderyd själv, kan tänka mig dela. Jag är dock inte säker på hur sent jag blir kvar

Visa signatur

Ghost Louqe S1 -- X570 I AORUS PRO -- AMD Ryzen 7 3700X
NH-L12S Fläktmod -- Corsair Vengeance PRO 32GB 3200 MHz CL16
MSI RTX 2070 Super Ventus -- Corsair SF600
Corsair Force MP510 960GB M.2 -- WD Black SN750 NVMe 1TB M.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Argammon:

Jag kommer hoppa på tåg 727 i Örebro 9;57 som (bör) anlända 11:46 i Stockholm. Hojta till om någon åker med samma så vi diskutera pingvinstångskastarteknik eller liknande 😜

brainlessbob, Kargnus och jag åker med det tåget, vi reser iof 1:a klass då det var samma pris när vi köpte (när man räknade med sittplatsbokningen)

Permalänk
Medlem
Skrivet av niagi:

brainlessbob, Kargnus och jag åker med det tåget, vi reser iof 1:a klass då det var samma pris när vi köpte (när man räknade med sittplatsbokningen)

High rollers asså!? 😉
Ni gjorde helt rätt, jag menar hur länge dröjer det inte innan nästa 20-års jubileum 🤔
Jag körde obokat men är inte tåget fullt kan man säkert slinka ner i närheten. Så ser ni en lätt förvirrad person med teknikintresse kan ni ju hojta till 😁