KoffeinDrickers - som kaffe, fast dåligt

Permalänk
Benchmaskin 🍞

KoffeinDrickers - som kaffe, fast dåligt

Eftersom vi gillar kaffe och energidryck på kontoret tyckte @jacob att koffeinvatten var en bra idé.

Tveksam.

#SweLäskers

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Kenneth:

Eftersom vi gillar kaffe och energidryck på kontoret tyckte @jacob att koffeinvatten var en bra idé.
https://www.youtube.com/watch?v=Z8lItr2Ma2U

Tveksam.

#SweLäskers

Väntar på flaskan med böjd hals.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Daemon:

Väntar på flaskan med böjd hals.

Blir inget!

Permalänk
Medlem

Vad blir nästa? KaffClockers?

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Rekl3M:

Vad blir nästa? KaffClockers?

SweKaffers!

Permalänk

SweKlunkers?

Permalänk
Medlem

Har själv druckit deras koffeinvatten med "Passion fruit"-smak och tyckte faktiskt att det var riktigt gott. Jag kanske är ensam om den åsikten då jag inte sett någon annan dricka deras stackars koffeinvatten.

Visa signatur

Intel Core i7-6700K | MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G V2 | ASUS Z170 PRO GAMING | Corsair Vengeance LPX 32GB (4 x 8GB) 2400MHz | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Crucial BX100 500GB | EVGA SuperNOVA 850 G3 | Fractal Design Define R5 Titan Window | Noctua NH-D15 | Noctua NF-A14

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Seziuo:

Har själv druckit deras koffeinvatten med "Passion fruit"-smak och tyckte faktiskt att det var riktigt gott. Jag kanske är ensam om den åsikten då jag inte sett någon annan dricka deras stackars koffeinvatten.

Är väl inte omöjligt att det är en bättre smak också, kanske något för en framtida omgång.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Hedersmedlem

@NordhNet efteråt: "flytande muntorrhet"

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av Andreaz1:

@NordhNet efteråt: "flytande muntorrhet"

Den var verkligen torrare än ett göteborgsskämt!
Blir säkert en hit liksom deras andra fina idéer: kolsyrad brunsås, senapsgrädde och lutfisks-läsk......

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av NordhNet:

Den var verkligen torrare än ett göteborgsskämt!
Blir säkert en hit liksom deras andra fina idéer: kolsyrad brunsås, senapsgrädde och lurfisks-läsk......

Lurfisk?

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Moderator
Forumledare

Lutfisk, en fiskrätt så vidrig att min telefon vägrar stava rätt

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk

MollyWater

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus P7P55D LE | Asus Ati Radeon HD 5850 | fractal design define r2 | Intel Core i5 750 | Corsair TX 750W | Dell U2412M IPS | Windows 7 Ultimate 64 bit | 4 GB Corsair XMS3 ddr3 | Corsair SSD Force Series 60GB | Corsair Cooling Hydro H40

Permalänk
Medlem

"som kaffe, fast dåligt" Va? Kaffe är ju redan vidrigt självt så "dåligare" bör det väl ändå vara?
*Gömmer sig*

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av SanyaIV:

"som kaffe, fast dåligt" Va? Kaffe är ju redan vidrigt självt så "dåligare" bör det väl ändå vara?
*Gömmer sig*

Sitt ned i hörnet där och skämmes! En kopp kaffe på morgonen, det är livet. ☕

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Här kommer lite statistik från 2019 års SweLäskers så här långt. Betgsgivandet har varit lite bristfällig i vissa klipp, men detta är vad jag kunnat samla ihop.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C || AMD Ryzen 7 5800X || Noctua NH-D15 || Gigabyte B550 AORUS PRO || Corsair Vengeance LP 32GB 3600MHz || ASUS TUF RTX3080 || Intel 660P 2TB

Permalänk

varför betala för det där när man lika gärna kan köra kannan i soda streamern och pressa i en citronklyfta... lär smaka lika möe skit men till en bråkdel av priset.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows