Red Dead Redemption 2 får en andra trailer

Red Dead Redemption 2 får en andra trailer

Rockstar eldar på entusiasmen inför nästa veckas lansering av Red Dead Redemption 2 till PC med en ny trailer.

Läs hela artikeln här

Blir svettigt detta

preloadat och bara väntar på att släppet ska ske

En varning till er som inte lirat klart spelet ännu: trailern innehåller spoilers.

Självklart preloadat spelet och väntar på release datumet. Det var länge sedan man var såhär hypad

Håller på att preloada över nätterna på mitt 10mbit bredband. Efter 2 nätter har jag laddat hem 77gb. Men jag är redo till tisdag!

Hade missat att man redan nu kunde preloada, lika bra jag drar igång det i helgen på mitt trötta vdsl...

Skickades från m.sweclockers.com

Ser riktigt nice ut, skulle vara kul att se en lite spelvideo också nu innan släppet och inte bara filmer.

Någon som vet om spelet kommer stödja ultrawide fullt ut??

Skrivet av Vimm:

En varning till er som inte lirat klart spelet ännu: trailern innehåller spoilers.

Oh? Tur jag inte kollade på den då. Tackar för varningen

Skrivet av Vimm:

Tur jag har dåligt minne.

Skrivet av Chris_Kadaver:

Tur jag har dåligt minne.

Samma här Hade jag vetat att det var spoilers hade jag kanske reflekterat mer men nu blev det mest en uppbyggnad av hype.

Pepp!

Så jävla taggad! väntade så länge på detta!

Skrivet av Johan890:

Någon som vet om spelet kommer stödja ultrawide fullt ut??

Japp!

Red Dead Redemption 2 was already a looker on consoles, which likely explains the pretty reasonable system requirements of the PC version. But the port will bring some extra graphical tweaks, including the following features:

• Increased draw distance

• Higher quality" global illumination and ambient occlusion

• Improved" snow trails

• Improved" reflections and higher resolution shadows

• Tessellated tree textures

• Improved" grass and fur textures

• HDR support

• Unlocked resolution (4K and higher)

• Ultrawide aspect ratio and multi-monitor support

• Unlocked framerate

Väntar med spänning.
Verkar bli grymt i 4K.

Ville vänta med att köpa det, fast med tanke på att jag köpte ett ps3 nyligen för att spela igenom ettan och när så många är peppade på sweclockers, så blev det förladdning nu.