Testa Warcraft III Reforged redan denna vecka

Permalänk
Melding Plague

Testa Warcraft III Reforged redan denna vecka

Inbjudningar till multiplayer-betan av Warcraft III Reforged skickas ut denna vecka, där de som förbokat specialutgåvan är först till kvarn.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Ingen invite till mig än iaf
Förköpt spoils of war.

Permalänk
Medlem

Har fått invite, men jag tänker vänta på releaseversionen...

Permalänk
Medlem

Utav det jag sett på Twitch så känns spelet fortfarande ganska ofärdigt, mer nära alpha än beta i vissa avseenden. Fortfarande inte helt såld på grafiken, men kanske är en vanesak.

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro Ax] [AMD Ryzen 5600X] [Noctua NH-L12S Ghost S1 Ed] [Asus GTX 1080 STRIX 8 GB] [32GB HyperX Fury RGB 3600 MHz] [2x WD Black SN750 1 TB NVME] [Corsair SF750] [Loque Ghost S1 MK3] [Synology DS212 2x2 TB NAS] [2x Mackie HR624] [Dell Ultrasharp U2713HM 27" IPS] [TOFU 65% ALU, Zealios V2] [Logitech G502] [Qpad QH-90]

Permalänk
Medlem

Ganska grötig grafik tycker jag.

Permalänk
Medlem

Den mer realistiska grafiken funkar inte. De skulle ha låtit HotS teamet utforma den grafiska designen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boggus:

Den mer realistiska grafiken funkar inte. De skulle ha låtit HotS teamet utforma den grafiska designen.

Dom lät något kinesiskt företag göra det istället. Många från HotS teamet har tyvärr lämnat ActivisionBlizzard.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem
Skrivet av muSashi:

Dom lät något kinesiskt företag göra det istället.

Har du någon källa på det? Tycker det låter skumt. Blizz har nog tillräckligt med egna designers.

F.ö gillar jag grafiken än så länge.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Har du någon källa på det? Tycker det låter skumt. Blizz har nog tillräckligt med egna designers.

F.ö gillar jag grafiken än så länge.

My bad, det var tydligen malaysianer som gör jobbet!
https://us.forums.blizzard.com/en/warcraft3/t/all-the-visuals...

Lemon Sky heter studion som gör jobbet åt Blizz.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem
Skrivet av muSashi:

My bad, det var tydligen malaysianer som gör jobbet!
https://us.forums.blizzard.com/en/warcraft3/t/all-the-visuals...

Lemon Sky heter studion som gör jobbet åt Blizz.

Det var intressant, trodde dom gjorde allt in-house. Tack för länken!

Men jag står fast, jag gillar hur det ser ut.

Lemon Sky verkar ha jobbat på flera stora titlar förut, t.ex Spider Man till PS4 och Gears 5.

https://www.lemonskystudios.com/project-timeline/

Permalänk
Medlem

Tips!

Kolla här för att se att ni inte missat, haft betan i ett par dagar utan att se haha , byt under REGION/ACCOUNt Till Reforge BETA.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av m4gnify:

Det var intressant, trodde dom gjorde allt in-house. Tack för länken!

Dom sparkade ca 800 medarbetare nyligen (trots rekordsiffror) så de har antagligen inte manskap till att göra allt in-house.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

@anon295122: Det klingar lite falskt att säga så då i princip alla stora studios kör med en skeleton crew när dom inte arbetar på något stort. Dom kommer anställa dom där 800 saknade igen när behovet för dom skapas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon295122:

Dom sparkade ca 800 medarbetare nyligen (trots rekordsiffror) så de har antagligen inte manskap till att göra allt in-house.

Var väl mest PR och CS dom gjorde sig av med, inte developers.