Har ni 150 GB ledigt på SSD till Red Dead 2?

Har mer än 150 GB ledigt, men inget intresse för RDR2.

Jag installerar det på min snurrdisk som alla andra spel. Har inte bråttom

Har rensat bort något spel så löste sig problemet men en 1 TB disk står på önskelistan så man slipper problemet i framtiden.
Finns plats på andra diskar men vill gärna hålla spel på separat disk.

Jajamen jag är redo!!!

Skickades från m.sweclockers.com

Var visst bara 4gb kvar nu... på en gammal 120gb från 2011.

Dags för uppgradering sen en tid tillbaka

Min SSD är inte ens 150GB stor...

Ja men inte med jättestor marginal. Har installerat så mycket grejor så orkar inte rensa manuellt. Blir nog en format kanske

Sitter på en 1TB 960 EVO NVME just nu, men det blir att uppgradera till en 2TB NVME snart med tanke på hur köttiga spelen börjar bli

Har inte plats, men jag gör plats

Har ett par TB ledigt.

Inhandlade en 1tb till när jag såg lagrinskraven på red dead och call of duty. Så har runt 800 GB kvar nu.

Tacka fasen att håller sig till PS4 när det gäller spel. Verkar som spelen till PC kommit in i någon ny era. Blir nog att vänta ett bra tag till innan jag köper en ny PC

438Gb ledigt på spel SSDn

Med så mycket data på datorn måste spelet snurra på fint annars är det en flopp

Oh yes

Har ingen SSD, men jag behöver inte vara orolig då jag inte kommer att köpa spelet. Min dator är dessutom på tok för klen för tillfället.
Inte ens FarCry 5 går att starta. Tur är att jag fick spelet i gåva av en tjejkompis på nätet

Har rent tekniskt utrymme på min 500GB SSD, men alla spel hamnar på en dedikerad 10TB HDD. Så är fullt redo på releasen

Senast redigerat 2019-10-26 18:58

Tänker inte köpa det, gör inte samma misstag jag gjorde med GTAV och köpa samma spel 2 gånger. Har redan spelat igenom det på PS4.

Likt några andra här så har jag bara en 120GB SSD. Men på HDD finns det gott om utrymme.

Inga problem

på mina tre ssd har jag 114, 134 samt 358 gigsabitts ledigt

Men jag har ingen avsikt att köpa RDR2 på PC ändå. Håller på att spela igenom det på PS4 just nu och tycker att det är okej

817 GB kvar på SSD'n, men ointeressant då jag ändå installerar det på min HDD(för spel)

Har 4st 500Gb SSD:er för spel så någonstans finns det plats men köper nog spelet på rea nästa år.

skulle radera det mesta för att få plats om jag behövde det. Bring it!

Vi som inte fastnade på prestandatester och sitter på Intel 660p skrattar glatt med dubbla storleken mot konkurrenternas M2 i samma prisklass (typ Samsung).

350Gb NTFS-formaterat. Kanske 150Gb ledigt i ext4, men brukar inte funka att köra spel därifrån. Det är dock en tillfällig lösning i väntan på nVidia-drivrutiner för macOS Catalina, då lär jag behöva utöka lagringsutrymmet.

Jag har 3 SSD's idag. 2x500Gb och 1x250Gb.

400gb ledigt av 1tb fördelar på 2x500gb diskar.

1,6tb sammanlagt, men ångrar lite att jag snålade på en 512gb m2 då jag bara har ett slott för det.

finns det någon gratis variant av storemi genom windows?
stora filer som texturer kan ligga på hdd medans snabbare och oftare använd data kan splittas till ssd.

Cirka 250GB ledigt. Förbeställt Ultimate edition så nu är det bara vänta.

En anledning till att köpa en ytterligare SSD! Trevlig nyhet till lönehelgen!