Oöppnad Apple TV 4K och Apple hörlurar

Permalänk
Medlem

Oöppnad Apple TV 4K och Apple hörlurar

Hej

Jag fick en Apple TV 4K 32GB från ett erbjudande men jag har inget behov av den, därav den här annonsen.
Den är som sagt helt oanvänd och oöppnad, skyddsplasten sitter kvar. Som billigast på prisjakt kostar den 1.800 kronor så jag tänker mig att jag sätter ut den för 1.300 kronor så får ni buda vad ni tycker är rimligt.
Garantibevis finns och är giltigt till 2020-10-21 (utöver det gäller förstås tre års reklamationsrätt).

Jag har även hörlurar från Apple med lightningkontakt, även de oanvända men tyvärr öppnade. Jag vet inte riktigt vad de kan vara värda, 150 kronor? Kom med bud.

De finns att hämta strax utanför Upphärad men det finns möjlighet att vi möts i Trollhättan ett par dagar i veckan. Allting kan skickas men då står köparen för frakten och betalningen ska ske i förväg. Om bud är snarlika mellan en som kan hämta och en som vill ha skickat så prioriterar jag den som kan hämta.
Säg till ifall det finns några frågor.

Läs hela annonsen här

Permalänk

1000kr plus frakt för apple tv budet

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

Bjuder 1100

Permalänk

@Trunk: 1200 frakt

Permalänk

Han har alltså en produkt med nästan 100% förskaffningsvärde kvsr, ångerrätten förbrukad antar jag, och nån budar 25% under vad han satt som startbud, vilket är ett kap för den intresserade. Kul!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Alla bud är noterade. Budgivningen fortsätter sålänge som det kommer in nya bud med jämna mellanrum eller tills jag känner mig nöjd av någon annan anledning.

Skrivet av kelly007x:

Han har alltså en produkt med nästan 100% förskaffningsvärde kvsr, ångerrätten förbrukad antar jag, och nån budar 25% under vad han satt som startbud, vilket är ett kap för den intresserade. Kul!

Skickades från m.sweclockers.com

Jovisst kan man tycka att det var lite av ett skambud men sånt får man leva med. Som säljare så är de inte så tokiga heller då de sätter igång budgivningen.

Om någon undrar varför jag inte lämnar tillbaka varan så är det för att jag inte har någon anledning att göra det. Jag fick den nästintill gratis i samband med en prenumeration på en tjänst. Så att lämna tillbaka den vore lite smådumt

Permalänk
Medlem

Verkar inte komma några fler bud så nu sätter jag en sluttid. Eftersom jag ändå inte kommer kunna skicka den förrän imorgon eftermiddag så accepterar jag bud fram till 14:00 imorgon.

Skrivet av nilssonbenjamin:

Bara för att vara tydlig, det är 1200 plus frakt du menar?

Permalänk

@Trunk: Ja absolut slarvigt av mig verkade ha missat +et😂 1200+frakt!

Permalänk
Medlem

1300kr + frakt om du inte hunnit avsluta ännu.

Mvh

Permalänk

@westax: den är avslutad och jag har swishat honom!

Permalänk
Medlem
Skrivet av nilssonbenjamin:

@westax: den är avslutad och jag har swishat honom!

Helt korrekt.

Hörlurarna är dock kvar, verkar inte vara något jättesug efter dom vilket jag kan förstå. Om någon är villig att betala en femtiolapp + frakt (eller avhämtning) så är det en deal.

Permalänk
Medlem

Jag kan förbarma mig över hörlurarna...
50kr+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av deffen:

Jag kan förbarma mig över hörlurarna...
50kr+frakt

Deal! PM skickat.