Bilder på ditt senaste inköp (2019) [inga produktbilder]

Senaste inköpen är att begagnatfynda delar till en NAS.

@andreas_dock: Ville beställa så mycket som möjligt från samma butik då det finns fysisk butik i närheten. Skillnaden i pris var helt enkelt inte värt det.

@Liv&helvete: Välkommen tillbaka!

Nytt tangentbord då jag ville prova en liten mindre variant. Herreugd vilket skönt tangentbord!

@Zmutch: Det där såg ju inte helt fel ut. Modell för den oinsatte? Är också lite inne på att prova ett mindre TKL

Skrivet av richie.f:

@Zmutch: Det där såg ju inte helt fel ut. Modell för den oinsatte? Är också lite inne på att prova ett mindre TKL

Det är ett Varmilo VA88M Ink rhyme, väldigt nöjd den korta tiden jag använt det. Var bara skönt att bli av med numpaden faktiskt.

Edit: stavfel

Senast redigerat 2019-10-25 00:19

Är man gubbe om man blir exalterad över en ny dammsugare och ångtvätt?

Var tvungen att köpa ett 3-pack med LL-fläktar för att få tag i en RGB-hub till mina fläktar, då själva huben var restad överallt..

Skrivet av Liv&helvete:

@fantomsmurfen: Nä, jag valde att ta ett uppehåll på några år utav personliga skäl här på Sweclockers. Kände att det var i behov.

Saknat dina inlägg och spöken ska du veta. Jag hänger inte här lika ofta heller längre men alltid gött och se gamla legender på plats.
Beklagar OffT.

My mus
G-Wolves Sköll

Skrivet av Svaniis:

Är man gubbe om man blir exalterad över en ny dammsugare och ångtvätt?

Tänkte samma sak när jag var exalterad över ett nytt strykjärn för ett halvår sedan... Man förändras sakta men säkert till en spegelbild av sina föräldrar.

Jag är 27år. Fy. Fan.

Skrivet av Liv&helvete:

https://i.imgur.com/YTJpF9Y.jpg
https://i.imgur.com/8kFHB0m.jpg

Kom med snigelposten nu i veckan.

Fyra stycken, "Kaonashi" ( Spirited Away No-Face ) japanska spöken.
Små, men naggande goda.

Ska säga att jag samlar på allt, eller det mesta som jag har med spöken att göra. Både stort som smått.
Något lär man ju samla på.

Där ser man. Tänkte faktiskt för någon vecka sedan var dina trådar/inlägg har tagit vägen. Välkommen tillbaka 😁

Skickades från m.sweclockers.com

Köpte ett hus

Skrivet av lord_tito:

Utan el och vatten ?
Det står ju "El va(d är det ?)" och så har du en handpump på gården ?
Hoppas det i all fall finns fiber.

Skrivet av mrqaffe:

Utan el och vatten ?

Såååååååå långsökt... I love it

TV - Samsung 75" QLED Smart TV QE75Q60R
TV-Bänk - Bestå från IKEA.

Lite mörk bild så man ser inte TV-bänken så bra.

Skrivet av mrqaffe:

Utan el och vatten ?

Fast visst måste det betyda EL+VA, d.v.s. el samt vatten och avlopp? Mäklarnas skyltningar blir konstigare för var dag...

Något jag däremot inte förstår på riktigt varför man sätter upp (vad jag antar är) fejkade fönsterluckor. Jag har också sett att man sätter upp fejkade gårdspumpar och med tanke pumpens placering antar jag att den inte heller är i bruk?

Men men, man ska inte lyssna på mig när det kommer till design.

Skrivet av mrqaffe:

Utan el och vatten ?

Haha, får dra den till frugan. Hon tyckte inte det var så fint att stava ut 11.

Fiber finns det, en klar uppgradering från hyresrättens itux (snarare isux) uppkoppling

Skrivet av Tdoll:

Fast visst måste det betyda EL+VA, d.v.s. el samt vatten och avlopp? Mäklarnas skyltningar blir konstigare för var dag...

Något jag däremot inte förstår på riktigt varför man sätter upp (vad jag antar är) fejkade fönsterluckor. Jag har också sett att man sätter upp fejkade gårdspumpar och med tanke pumpens placering antar jag att den inte heller är i bruk?

Men men, man ska inte lyssna på mig när det kommer till design.

Som du misstänkte fyller dessa objekt ingen praktisk funktion utan är endast dekoration. 7-åringen dubbelkollade med mäklaren om pumpens funktion

@lord_tito:
Smart unge

Två lite äldre pussels trillade in.
Översta har jag letat efter länge då denna utgåvan bara såldes i Skandinavien i begränsat antal.
Hade tur att tillslut hitta ett inplastat.
Undre köpte jag för att mitt ex var lite trasig i ena hörnet på lådan.

Mm.. Loranga!

Skrivet av Zmutch:

Nytt tangentbord då jag ville prova en liten mindre variant. Herreugd vilket skönt tangentbord!

https://i.imgur.com/Sqm1LdC.jpg

Varmillo? Kör också ett sånt nog skönaste tangentbordet jag har ägt

Skrivet av FEGISEN:

Varmillo? Kör också ett sånt nog skönaste tangentbordet jag har ägt

Stämmer bra det!
Blir bara mer och mer nöjd för varje gång jag skriver på det 😁

Postade ett nytt chassi för några dagar sedan och igår flyttade jag över alla komponenter, väldigt trevligt chassi att bygga i 👍

Kom med snigelposten. Ett stycke batteriladdare ( DMW-BCM13 ) till en "Panasonic DMC-TZ70".

@Zmutch: Hade exakt samma modell men färgkombon CMYK tror jag det var, köpte dock ett 60% från Ducky nu! Väldigt gediget och skönt t-bord, hoppas du blir nöjd!

Tofflor! Inte vackra, man skulle kunna säga fula. Men nu slipper jag sitta och frysa om fötterna för att golvet är så jäkla kallt.

Jag passade på nu när jag hade chansen och jag såg att dom var lediga till ett kommande projekt.

Och fem spänn,... det tror jag nog att jag har råd att förlora om det inte skulle bli något utav det hela.

Ny badrumsmatta som passar bättre med mitt nya tjusiga skåp under handfatet.

Kunde inte hålla mig när jag såg dessa på Ebay för £58. Ett set (4-Pw) med Wilson Staff Pi5. En klubba för bättre spelare (singelhandikapp) Jag har alltid tyckt om golfklubbor med äldre klassiskt utseende. Dagens moderna överhajpade skit ser ut som klumpar på en pinne enligt mig. Med denna modell van golfproffset Padraig Harrington 3 majors med.