Utse "Årets moderator" i SweClockers Awards

Permalänk
Avstängd

Jag avstod från att rösta, för att dom få gånger (2 tror jag) jag blivit modererad, har det berott på mods politiska uppfattning.

Visa signatur

ASUS Prime B350 Plus, AMD Ryzen 5 1600X, Sapphire R9 390 8GB, 16GB Gskill Flare X 3200
Används för korsord online, och harpan.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av DavidtheDoom:

Precis ätit lunch, vad har du ätit @albert?

Till frukost åt jag en kasslerrätt. Jag tror att jag hade ätit klart vid 6.30-tiden. Därefter åt jag ingenting förrän vid eftermiddagsfikat vid 14.45-tiden, då jag åt ett äpple.

Permalänk
Hedersmedlem

Sen till partyt! Vad har jag missat?

Visa signatur

"The more you learn, the more you realize how little you know."

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Casgar:

Sen till partyt! Vad har jag missat?

Typiskt Norrland.

@DavidtheDoom har utropat sig själv till vinnare, @bl0m1 hittar inte sig själv, @NordhNet är ... sig själv, @Kent är fortfarande dansk, @Andreaz1 tycker vi är dåligt sällskap, @Dinoman är lite efter, @vargeEEEEn har hotat mig till livet om han inte vinner och betalar för röster, @Albert har fortsatt jobbig kosthållning, @Daemon ignorerar oss, @Überklass hobbymodererar och folk som hatar ordning i forumet anklagar oss för politiskt motiverad moderering för att de någon gång haft svårigheter att följa reglerna.

Ja, jag skulle kunna fortsätta hela dagen. Det gamla vanliga helt enkelt!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Moderator
Moderator

Då var det väl dags att ta fram det tunga artilleriet.

1 röst = 1 våffla.

Jag tackar för vinsten. Beklagar @DavidtheDoom

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av Lan:

Då var det väl dags att ta fram det tunga artilleriet.

1 röst = 1 våffla.

Jag tackar för vinsten. Beklagar @DavidtheDoom

Synd att man redan röstat, eller kan du lösa det? vad kostar en till röst?
Kan ta med en fin noctua fläkt till sthlm

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av TheMadPanda:

Synd att man redan röstat, eller kan du lösa det? vad kostar en till röst?
Kan ta med en fin noctua fläkt till sthlm

Vafan? Trodde vi var kompisar och du vill inte ens ge mig fläkten om jag betalade nypris! D:

@Lan: Osis. Kanske går att få en andra plats trots allt.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av MrMadMax:

@Kent (f.d. screamin-daemon) får min röst. Pga att jag fortfarande kommer ihåg när han gratulerade mig för mina 10 första år på Sweclockers (för 4år sen).

Alla som hjälper till att göra Sweclockers till det det är borde få dela på en stor Tårta!
Keep up the good work!

Får sätta en post-it-lapp på skärmen så att jag inte glömmer bort 15 års-jubileet Kul att det uppskattades!

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av MulleEng:

Ironiskt nog får jag nog påminna mig själv men även min bäste herre om regel §5 mening nr 3.

Vi hedersmedlemmar har frikort har jag faktiskt läst i hedersmedlemmarnas super-duper-hemliga forumdel där det är OK att spamma MEMEs samt diskutera Greta Thunberg, politik och allt annat som vanliga medlemmar inte får diskutera.

Skrivet av Jacob:

Typiskt Norrland.

@DavidtheDoom har utropat sig själv till vinnare, @bl0m1 hittar inte sig själv, @NordhNet är ... sig själv, @Kent är fortfarande dansk, @Andreaz1 tycker vi är dåligt sällskap, @Dinoman är lite efter, @vargeEEEEn har hotat mig till livet om han inte vinner och betalar för röster, @Albert har fortsatt jobbig kosthållning, @Daemon ignorerar oss, @Überklass hobbymodererar och folk som hatar ordning i forumet anklagar oss för politiskt motiverad moderering för att de någon gång haft svårigheter att följa reglerna.

Ja, jag skulle kunna fortsätta hela dagen. Det gamla vanliga helt enkelt!

Räknas det som att hobbymoderera när man gör det under arbetstid..?

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av DavidtheDoom:

Vafan? Trodde vi var kompisar och du vill inte ens ge mig fläkten om jag betalade nypris! D:

@Lan: Osis. Kanske går att få en andra plats trots allt.

Men alltså han bjuder ju på våfflor! var ju inte sen lanet 2016 i skogen vi fick lan med lan med våffla?!!!!!

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av TheMadPanda:

Men alltså han bjuder ju på våfflor! var ju inte sen lanet 2016 i skogen vi fick lan med lan med våffla?!!!!!

Får hoppas på att det inte är Våfflor från 2016 då bara.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av TheMadPanda:

Men alltså han bjuder ju på våfflor! var ju inte sen lanet 2016 i skogen vi fick lan med lan med våffla?!!!!!

Precis, ett LAN utan Lan med våfflor är ju inte värt mycket.

Skrivet av DavidtheDoom:

Får hoppas på att det inte är Våfflor från 2016 då bara.

Skickades från m.sweclockers.com

Icke! Här är det ångande varma våfflor varsamt uppställda i specialställ (grill galler från XXL) med värmesten (pizzassten ifrån COOP), självklart rakt ifrån järnet.

Dang it, har ju inte käkat frukost på jobbet ännu. För tidigt att gaffla om mat.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Benchmaskin 🍞

Vad fan! det där är ju en WTF-meme, Inte Mind blown! Dåligt!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Überklass:

Vi hedersmedlemmar har frikort har jag faktiskt läst i hedersmedlemmarnas super-duper-hemliga forumdel där det är OK att spamma MEMEs samt diskutera Greta Thunberg, politik och allt annat som vanliga medlemmar inte får diskutera.

Shhh...
First rule about mod forum: We don't talk about mod forum!

Visa signatur

"The more you learn, the more you realize how little you know."

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Überklass:

Vi hedersmedlemmar har frikort har jag faktiskt läst i hedersmedlemmarnas super-duper-hemliga forumdel där det är OK att spamma MEMEs samt diskutera Greta Thunberg, politik och allt annat som vanliga medlemmar inte får diskutera.

Tro inte på allt du läser o det gäller ni andra också, det finns ingen hemlig forumdel för mods utan de sköter all kommunikation via djungeltrummor.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Ni har ju inte ens tagit med den bästa moderatorn av alla i omröstningen!
@Börjevandal förtjänar verkligen att vinna.

Visa signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165 Hz
3700X • 3070 • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz

Permalänk
Medlem

Helt omöjligt att ha koll på!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Überklass:

Vi hedersmedlemmar har frikort har jag faktiskt läst i hedersmedlemmarnas super-duper-hemliga forumdel där det är OK att spamma MEMEs samt diskutera Greta Thunberg, politik och allt annat som vanliga medlemmar inte får diskutera.

Salute to Greta!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag blundade och klickade, blev visst en röst på "logga ut".

Visa signatur

i7 6700K @4,2GHz|Be-Quiet Pure Rock|Palit GTX 1070 |Vengeance 2x8GB @2666MHz|SSD 850 EVO 250GB|WD Red 2TB|Asus Z170 Pro Gaming|Fractal Design R5 (vit)|Fractal Design Intergra@650w| Logitech G15|Logitech Mx518||Logitech G25|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Då var det väl dags att ta fram det tunga artilleriet.

1 röst = 1 våffla.

Jag tackar för vinsten. Beklagar @DavidtheDoom

Härmed får du 250 röster från mig.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 7 5800X, 32GB DDR4 @ 3600mHz, 7900XTX, 4,5 TB SSD

Permalänk

Är röstningen stängd redan?
Hade tänkt ge en röst till Daemon

Visa signatur

Dator: EEE901 N270/ 1GB / 20GB SSD ... Kraftigt nedbantat/tweakat Win7 x86 for speeeEED!
Facebook användare? Hatar tidslinjen? gå med i denna FB-grupp:
Undo Timeline ...med lite tur får h*lvetet ett slut!