Utse "Årets moderator" i SweClockers Awards

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av Swedman18:

vargEEEEn har sötast avatar så han får min röst

Mistakes have been made.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Dinoman:

Mistakes have been made.

Skickades från m.sweclockers.com

Låt mig presentera exempel 1: @Dinoman!

*Applåder*

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Visste ni att det fanns moderatorer på detta forum? (rolling eyes)

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av vargeEEEEn:

Låt mig presentera exempel 1: @Dinoman!

*Applåder*

Genom sig själv känner man andra, som min gamla farmor brukar säga.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Hedersmedlem

Jag känner att hela den här tråden bryter mot:

§1.6
Meningslösa inlägg som inte för diskussionen framåt är förbjudna. Detta omfattar inlägg som utan vidare motivering uttrycker medhåll eller missnöje. Andra exempel är länkar utan beskrivning eller sammanhang samt inlägg som enbart innehåller citat. Memebilder och andra roliga bilder för nästan aldrig diskussionen framåt.

Anmäl er själva nu tack.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Trigger:

, även ett uns småaktig och löjligt principfast också

Nu blir jag säkert bannad...

Vi bannar tyvärr inte folk om de är småaktiga, bara om de bryter mot reglerna.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Bussovi_ by XHI

Trots att han vill tvinga i mig lök så fick han ändå min röst!
Vem det är vill jag inte avslöja men hans nick här kanske börjar på N och slutar på ordhNet !

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Überklass:

Jag känner att hela den här tråden bryter mot:

§1.6
Meningslösa inlägg som inte för diskussionen framåt är förbjudna. Detta omfattar inlägg som utan vidare motivering uttrycker medhåll eller missnöje. Andra exempel är länkar utan beskrivning eller sammanhang samt inlägg som enbart innehåller citat. Memebilder och andra roliga bilder för nästan aldrig diskussionen framåt.

Anmäl er själva nu tack.

Det finns olika grader av menlöshet. Ditt inlägg slog precis trådens rekord!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Tycker tråden spårat ur, jag kontaktar en moderator...
...never mind.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Jacob:

Det finns olika grader av menlöshet. Ditt inlägg slog precis trådens rekord!

Vad vann jag?

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Überklass:

Vad vann jag?

En propellerkeps!

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk

Multiman är min favoritmoderator...dock verkar han inte vara moderator längre.

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem

Tycker hela gänget som är med och driver Swec framåt till där vi är idag, gör ett kanon jobb.
Stor eloge till er alla.
Hade själv velat vara en i teamet, men frågan är hur man ansöker alt. blir utvald?

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drasteroid:

Tycker hela gänget som är med och driver Swec framåt till där vi är idag, gör ett kanon jobb.
Stor eloge till er alla.
Hade själv velat vara en i teamet, men frågan är hur man ansöker alt. blir utvald?

Ser några vägar på rak arm:

Köp upp företaget.
Var aktiv på forumet, försök att tillföra mycket, kom med vettiga inlägg. Detta måste göras över längre tid.
Bli bekant med någon på företaget, exempelvis genom att vara med på meet & geek, se till att flera från redaktionen är där.
Kontakta företaget och hoppas på det bästa.
Sök jobb dit när de lägger ut om sånt.

Kan eventuellt finnas fler vägar, men gör du ett par av de som nämns så har du nog god chans.

Permalänk
Hedersmedlem

Då är ju frågan om man måste skriva något tacktal? Jag menar alla danskar, halvdanskar och fiskrensande @davidthedoom ger mig ju inte mycket till alternativ?

Till alla mina fans:

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Faulisto:

Ser några vägar på rak arm:

Köp upp företaget.
Var aktiv på forumet, försök att tillföra mycket, kom med vettiga inlägg. Detta måste göras över längre tid.
Bli bekant med någon på företaget, exempelvis genom att vara med på meet & geek, se till att flera från redaktionen är där.
Kontakta företaget och hoppas på det bästa.
Sök jobb dit när de lägger ut om sånt.

Kan eventuellt finnas fler vägar, men gör du ett par av de som nämns så har du nog god chans.

Jag får väl avvika från trådens ständiga kaos och vara seriös en kortis. @Drasteroid

Jag fetmarkerade det rätta alternativet! Urvalet görs varje gång baserat på i princip exakt de kriterier du skrev. Alla moderatorer idag är handplockade av redaktionen, forumledarna och de som var moderatorer vid tillfället. Ingen av de som är aktiva idag har ansökt själva, jag kan faktiskt inte ens minnas när det inträffade senast.

Att komma till en Meet & Geek och bli "bekant" hjälper inte i sig, vi undviker att föreslå vänner och i de fall de händer ber vi alltid andra granska personen i forumet. Däremot kan ett möte IRL så klart förstärka en redan positiv bild man har av en medlem i forumet och i sin tur leda till att vi tittar närmare på personen.

Nu när jag tänker efter är det nog lättare att bli frilansande nyhetsskribent, för där går vi faktiskt ut med att vi söker personer. Förfrågan om att bli moderator kommer plötsligt via PM. Det betyder inte att man ska avstå från att skicka in ett kontaktmeddelande om man känner att man skulle passa som moderator, men det är som sagt väldigt sällsynt att folk kommer in den vägen.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

@Jacob: Tack för svar. Då är det väl bara att köra på som vanligt antar jag. Nu har jag ju dessutom hintat om att jag är intresserad

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@Drasteroid Inga problem! Blir väl så illa tvungen att lägga ditt namn på minnet och i alla fall titta på det nästa gång det är dags att nyrekrytera.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

@Jacob: Tackar. Uppskattas

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Medlem

Jag röstar på Castor.

Permalänk
Medlem

Vem av er mods var det som bannade mig i en vecka?

Jag vill rösta på dig.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | ASUS Z170-A | i7 6700K @ 4.6 GHz med CM Hyper 212 Evo
ASUS GTX 1070 Ti Cerberus Advanced | Corsair LPX Black 3000 Mhz 16 GB CL 14
Samsung m2 970 Evo 1 TB | EVGA Supernova G2 750W | Huawei Mate 20 X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drasteroid:

Tycker hela gänget som är med och driver Swec framåt till där vi är idag, gör ett kanon jobb.
Stor eloge till er alla.
Hade själv velat vara en i teamet, men frågan är hur man ansöker alt. blir utvald?

Paypal

Visa signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av Bussović:

Trots att han vill tvinga i mig lök så fick han ändå min röst!
Vem det är vill jag inte avslöja men hans nick här kanske börjar på N och slutar på ordhNet !

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av Dizzö:

Vem av er mods var det som bannade mig i en vecka?

Jag vill rösta på dig.

Jag gissar på @Kent.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

Stort sett omöjligt val som jag ser det.. (ska ge en röst men måste ta det en vända till i Hjärnkontoret)

Swish funkar väl igen eller ligger det forfarande nere?

Visa signatur
Permalänk

@Triton242: Han försöker lura oss! Så vi ska känna falsk säkerhet!

Permalänk
Bussovi_ by XHI

@NordhNet
Fyfyfy!

@Jacob jag vill ändra min röst nu pga NirdhNets hemska bild!
Detta är väl som valet, om man röstar i förtid så kan man ändra sig??

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Medlem

Jag har bara varit i kontakt med moderatorerna en gång, och det var när jag ville byta mitt förlegade nick. Jag tror det var @Andreaz1 som hjälpte mig då, men är inte säker. Kanske blir en röst där?

Den som vill ha en röst annars får nog smöra lite. Jag är inte svårflirtad. Personer med strumpor i sandalerna (@DavidtheDoom) är tveksamt om man vill ge en röst till dock. Lite gubbvarning på det. Dålig kosthållning, söt avatar eller brytning på Kim Larsens språk är också befogat att få en röst. Det var svårt det här.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hänger inte i forumet så mycket, så jag kan tyvärr inte rösta på någon.
Den goda nyheten är ju att min röst nu är till salu. Silent auction i PM, skriv vad du är villig att betala så väljer jag sedan den som angett högsta summan!

Visa signatur

Case: Fractal Design Torrent Solid Black MOBO: ASUS ROG STRIX X670E-A GAMING WIFI CPU: AMD Ryxen 7 7800X3D CPU cooler: Noctua NH-D15 RAM: G.Skill Trident Z5 Neo DDR5 6000MHz CL30 32GB GPU: MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO 12G PSU: ROG Strix 1000W Gold Aura Edition M2: Kingston Fury Renegade 2TB Fans: 4x Noctua NF-A12x25
Monitor: ASUS ROG Swift PG27AQDM 27" 240Hz 1440p OLED QHD Mouse: Razer DeathAdder v3 Pro Wireless
Mousepad:
InfinityMice Speed V2 Keyboard: Wooting Two HE Headset: Audeze Maxwell Mic: Blue Yeti X

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som inte har en aning om vilka dessa moderater är som kan röstas på? Därmed avstår jag att lägga min röst och enligt Internationella Humanitära Rätten kan ni inte tvinga mig för jag har precis utnämnt Sweclockers som stat!

Visa signatur

MSI K9N SLI Diamond | MSI Diamond HDMI 7600GT | AMD X2 4200+ | 1GB Kingston HyperX| 32" LG 5000:1 screen | Asus EeePC 701