FIRA CAPS LOCK-DAGEN MED SWECLOCKERS

Permalänk
Medlem

JA DET HÄR VAR DAGENS SKRATT DET. ALDRIG HÖRT TALAS OM DET TIDIGARE, MEN DETTA GILLAS.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

HAHAHA BÄSTA DAGEN PÅ ÄRET!!!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: Intel Core i7-13700K 3.4GHz | Asus Prime Z790-P | Corsair 64GB DDR5 3000Mhz | MSI RTX 3070 Ti Ventus 3X OC| Samsung 990 PRO 2TB SSD | Samsung 1TB | Fractal Design North | Asus 28" 4k PB287Q | b]Asus[/b] 27" 144Hz VG27A | Keychron K8 RGB Aluminium Gateron Brown Switch | Corsair Virtuoso | Windows 11 Pro 64bit

Server: Intel Xeon E-2388G CPU @ 3.20GHz | Supermicro X12STW-F | Hynix 128GB DDR4 ECC

Permalänk
Medlem

JAG FÖRSTÅR INTE VARFÖR FOLK STÖR SIG PÅ CAPS: MYCKET LÄTTARE ATT LÄSA OCH OM ALLA HADE SKRIVIT I CAPS HADE MAN INTE BEHÖVT LÄGGA MASSA TID PÅ ATT LÄRA SIG ALLA SMÅ BOKSTÄVER...

Visa signatur

I7 920 @ 4,2GHz, Gigabyte GA-X58A-UD7, 6 GB Coirsair XMS 7-7-7-20-1, Noctua D-14, Gigabyte 9800GT, Coirsair 650W, Egenmoddat Chassi med 290mm frontfläktar, 2 st 120mm top fläktar och 1 90mm fläkt där bak.

Permalänk
Avstängd

KOMBINERA DETTA MED FRIA FELSTAVNINGAR SÅ ÄR JU LYCKAN FULLSTÄNDIG!
VÅGA STAVA FEEEL!!!!!!!!!

eDIT, VISSTJA: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(HAR FÖR MIG DET VAR NÅGONTING ÅT DET HÅLLET NÄR MAN SKREK I "STUGAN" )

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Skrivet av RoflCopter:

Jobbigaste är ju att när man läser det så låter det automatiskt i huvudet som att någon skriker det man läser...:S

Blir orolig undermedvetet medans jag browsar allt detta att det ska ploppa upp nån reklam-banner mellan inläggen med distad musik som vrålar så dant att både fönster o element sprängs. Hade lixom klaffat perfekt med detta caps'ande.

Visa signatur

Dator: EEE901 N270/ 1GB / 20GB SSD ... Kraftigt nedbantat/tweakat Win7 x86 for speeeEED!
Facebook användare? Hatar tidslinjen? gå med i denna FB-grupp:
Undo Timeline ...med lite tur får h*lvetet ett slut!

Permalänk
Medlem

TAGGA NER LITE, GOTT FOLK. DET GÅR AN ATT BRUKA VANLIG SAMTALSTON OCKSÅ.

Visa signatur

Rigg: Corsair Carbide Air 540 | Gigabyte X570 Elite | R7 3700X | Corsair Hydro H70 V1 | 16 GB G.Skill RGB CL16@3200 MHz | Powercolor RX7900 XTX Red Devil | Samsung EVO 960/500 GB | Samsung QVO 870 8TB | Corsair AX860 | Ljud: Monitor Audio GS20 Frontar | Monitor Audio GSLCR Center | KEF Q7 Surround | Epik Legend Subwoofer | Denon 2310 Reciever

Permalänk
Inaktiv

Fick ont i halsen bara av att läsa tråden

Permalänk
Skrivet av perost:

WTFBBQ LOL ROFLMAO!!!!!!!!!!! XD 8D

Permalänk
Medlem

KAN VI FÅ SKRIVA SÅHÄR OFTARE PLZ?

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | ASUS Z170-A | i7 6700K @ 4.6 GHz med CM Hyper 212 Evo
ASUS GTX 1070 Ti Cerberus Advanced | Corsair LPX Black 3000 Mhz 16 GB CL 14
Samsung m2 970 Evo 1 TB | EVGA Supernova G2 750W | Huawei Mate 20 X

Permalänk
Medlem
Skrivet av paatrick:

DET MÅSTE BETYDA ATT DET DET ÄR KNAPPENS FAKTISKA NAMN OCH ATT TEXTEN PÅ DEN INTE BARA ÄR EN FÖRKLARING TILL VAD DEN GÖR, ELLER?

Mjä?

Alltså , jag har typ alltid irriterat mig på att det inte står [CAPS LOCK] på den.

Permalänk
Lego Master

@Wolfkin:
Minst en gång i veckan, Win + Pause ger dig systeminformation. Väldigt praktiskt när man vill ha tag i någons datornamn på jobbet.

Och jaha, GRATTIS I EFTERSKOTT, CAPS LOCK!

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

JAHA...DET VAR DEN DAGEN DET!
Så nu kan man skriva vanligt igen då

Visa signatur

"En superdator är en maskin som kör en ändlös slinga på bara två sekunder" - Okänd

Permalänk
Medlem

@Mizccc: Jag vet att vissa har ändrat den till att agera som backspace. Själv har jag ändrat så den fungerar som en extra AltGr, gör det lättare att komma åt {[]}\.

Visa signatur

When you write copy you have the right to copyright the copy you write.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wargreymon:

VARFÖR SKRIKER ALLA!?

JAG FÅR ONT I MINA ÖRON AV ALLT SKRIKANDE!

Visa signatur

🏬: Gigabyte Aorus X570 Master 🔲: AMD Ryzen R5 5600X ❄️: Cooler Master Hyper212 BE 🏴: ASUS RX 6700 XT DUAL
🗄️: Fractal Define 7 Compact 🔌: EVGA B5 850W 🎞️: 32GB HyperX Beast 3600Mhz 💾: Crucial 512 GB
🖥️: ROG STRIX XG27WQ 🖱️: Corsair Scimitar RGB Elite ⌨️: K70 RGB TKL CHAMPION SERIES 🎧: Corsair H55 📶: Archer C80

Permalänk
Medlem

JAG FICK ONT I ÖGONEN AV ALL CAPS-SKRIVET I NYHETEN, ATT JAG BARA MÅSTE KRITISERA DETTA I TRÅDEN. INTE ORKAR JAG LÄSA ALLT ANNAT GNÄLLANDE HELLER

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shudnawz:

@Wolfkin:
Minst en gång i veckan, Win + Pause ger dig systeminformation. Väldigt praktiskt när man vill ha tag i någons datornamn på jobbet.

Och jaha, GRATTIS I EFTERSKOTT, CAPS LOCK!

Se där ja, fick man lära sig nått nytt, hade ingen aning om det snabbkommandot, tackar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

FRAMFÖR DEN HÖGRA SKIFT-TANGENTEN? HAR DU TANGENTBORDET BAK OCH FRAM?

Nej, de skulle ha tangenten i nedre, högra hörnet av den alfanumeriska delen, nära det numeriska tangentbordet.

Jag kan tänka mig att man då kan komma åt den aldeles för ofta av misstag. Bättre då att inte ha den alls.

Visa signatur

För övrigt anser jag att tobak ska förbjudas.

Permalänk
Medlem

HELVETE! JAG MISSADE DAGEN!!!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Arc Midi R2 Moderkort: ASUS Z97-A ATX CPU: i5 4690K @3,5GHz CPU-kylare: SilverStone Argon AR01 RAM: VENGEANCE LP 4x4GB GPU: Sapphire Radeon R9 290 TRI-X OC 4GB PSU: EVGA Supernova G2 750W SSD: Samsung EVO 840 250GB HDD: Seagate Desktop HDD 7200rpm 2TB Skärm: ASUS MG279Q @2560x1440

Permalänk
Medlem
Skrivet av Microapple:

HELVETE! JAG MISSADE DAGEN!!!

"SCREAMING IN CAPS-LOCK"

Visa signatur

Stationär i5 12600KF + NH-D15S Chromax - TUF Gaming B660M-PLUS D4 - 32GB DDR4 3600MHz - Vega 56 /w Vega 64 bios + Morpheus II - 960 EVO 500GB - Phanteks Eclipse P400S TG - RM750x - AOC Agon AG271QX
Laptop Xeon W-10885M - 32GB DDR4 3200MHz - Quadro RTX 3000 - Samsung 1TB SSD

Permalänk
Medlem

MÄKTIGT MÅSTE JAG SÄGA! ETT AV MINA FAVORIT SYSSLOR ÄR JUST CAPS LOCK!