FIRA CAPS LOCK-DAGEN MED SWECLOCKERS

Permalänk
Lyxfällan 🎮

...

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem

Kom att tänka på den gamla goda
http://bash.org/?835030 (se nedan för att slippa icke https sidor)

#835030 +(22219)- [X]

<Khassaki> HI EVERYBODY!!!!!!!!!!
<Judge-Mental> try pressing the the Caps Lock key
<Khassaki> O THANKS!!! ITS SO MUCH EASIER TO WRITE NOW!!!!!!!
<Judge-Mental> fuck me

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

CAPS LOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL

Permalänk
Medlem
Skrivet av perost:

Great minds think alike, alternativt så är det bara psykiskt sjuka som minns sådana här saker

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av loevet:

SÅ JÄVLA NEGGO!

KAN INTYGA ATT ANDREAS INTE GAV MIG SITT FULLA STÖD INFÖR PUBLICERING.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

VISSTE INTE ATT DET FANNS EN CAPS LOCK DAG!!

HURRA HURRA CAPS LOCK TILL ALLA

Permalänk
Medlem

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Keyboard Layout]
"Scancode Map"=hex:00,00,00,00,00,00,00,00,02,00,00,00,2a,00,3a,00,00,00,00,00

Permalänk
Permalänk
Medlem

TILLÅTET ATT ANVÄNDA I ANDRA TRÅDAR JUST IDAG FÖRMODAR JAG?

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Seagate FireCuda 520 2TB * 3

Permalänk
Lyxfällan 🎮
Skrivet av Jacob:

SÅ JÄVLA NEGGO!

KAN INTYGA ATT ANDREAS INTE GAV MIG SITT FULLA STÖD INFÖR PUBLICERING.

Cobben, HELA DU är en enda stor Caps Lock! 😘

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem

WTF?!

Visa signatur

Gammal gubbe

Permalänk
Medlem
Skrivet av perost:
Skrivet av Ludenben:

Kom att tänka på den gamla goda
http://bash.org/?835030 (se nedan för att slippa icke https sidor)

#835030 +(22219)- [X]

<Khassaki> HI EVERYBODY!!!!!!!!!!
<Judge-Mental> try pressing the the Caps Lock key
<Khassaki> O THANKS!!! ITS SO MUCH EASIER TO WRITE NOW!!!!!!!
<Judge-Mental> fuck me

DEN VAR RIKTIGT ROLIG

Permalänk

Jag tycker att man borde plocka bort Caps Lock tangenten, och kanske ersätta den med någon annan tangent som Chromebooks som ersatt den med en söktangent.
Man skulle även kunna ersätta den med en assistent tangent för att fram Cortana eller något.

Caps Lock skulle kunna finnas kvar på vissa businessdatorer kanske, men på konsumentprodukter borde dom tas bort.

Borde iaf bannlysas på datorer sålda i Spanien och Brasilien.

Permalänk
Avstängd

JAG HAR FÅTT MÅNGA KLAGOMÅL IDAG PÅ ATT JAG BARA SKRIVER MED VERSALER, MEN DENNA DAG FIRAR JAG LIKA HÅRT SOM KANELBULLENS DAG, OCH JAG ÄTER MÅNGA KANELBULLAR KAN JAG SÄGA.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av loevet:

Cobben, HELA DU är en enda stor Caps Lock! 😘

Skickades från m.sweclockers.com

MEN DU DÅ?!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Lodisen:

TILLÅTET ATT ANVÄNDA I ANDRA TRÅDAR JUST IDAG FÖRMODAR JAG?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Livsnjutare 😎

😂🤣😂

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Entusiast

VAD BRA ATT DET FINNS EN ANSVARSFULL CHEFREDAKTÖR PÅ PLATS FÖR ATT PÅMINNA OSS OM DENNA HELIGA DAG!

Skickades från m.sweclockers.com

Typo
Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

😂🤣😂

Fel dag, World Emoji Day är den 17:e juli

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

CAPS EVERYDAY PLZ RIGHT NOW

XD

Visa signatur
Permalänk
Medlem

HAHAHAHAHAHAH

Permalänk
Medlem

Har Ni Inte Lagt Märke Till Att Caps Lock Tangenten Ser Ut Så Här [Caps Lock]

Permalänk
Medlem

aj mina ögon

Visa signatur

thank you, come again

Permalänk
Medlem

kÄRA CAPS-LOCK. dU ÄR EN TROGEN VÄN I LIVET. cAPS oN - cAPS oFF

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

FyFAN VÄLDIGT HÖGLJUDT HÄR INNE.

Visa signatur

Cpu : Amd 5950x, Moderkort: X570, Socket-AM4, Grafikkort: Asus Geforce RTX 3080 TUF Gaming OC, Minne: Beast DDR4 3600MHz 32GB, Skärm: LG ultragear 38gn950, ASUS ROG Swift PG279Q 27 3 Tb Nvme M2 disk 7GB /write & read.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

*CONFUSED SCREAMING*

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem

NICE TRÅD MEN NI BEHÖVER INTE SKRIKA !

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem
Skrivet av Triton242:

Kan vi inte flytta på @ knappen också.
Används klart oftare än vissa andra tecken som inte behöver alt knappen till hjälp.
Sedan vill ja också ta bort bokstaven q då den används försvinnande lite i svenska språket.

På Macar brukade @ sitta på på Option-*, vilket var mycket lättare att skriva än Alt Gr-2 som det är på IBM-designade tangentbords-uppsättningar (som Windows). Tyvärr bestämde sig Apple för att flytta den till Option-2 för att vara samma som Windows. Det är iofs OK att skriva på Macen, eftersom man kan använda vänster Option (den som heter bara Alt på Windows-tangentbord), men det gamla var lättare.

Men det tecken jag inte förstår varför det finns är ¤ på Shift-4. Det är nån sorts generell valuta-symbol, tror jag, men jag använder det aldrig. Byt bort det tecknet mot @ istället. Alt Gr-Shift-4 verkar inte göra något (det var cent-symbolen förr), så lägg ¤ där och låt @ ligga både där och på Alt Gr-2 som idag.

Visa signatur

5900X | 6700XT