Tips på ett switch spel för 20h flygresa

Permalänk
Medlem

Tips på ett switch spel för 20h flygresa

Nu till jul ska jag och tjejen ner till hennes föräldrar i Kina och jag behöver tips för att göra flygresan kortare

Behöver ett bra spel som inte tråkar ut mig

Jag har
Mario maker
Zelda breath
Mario
Mario kart
Smash Bros

Tittade igår på Wolfenstein. Det är ju ett hyffsat kort spel antar jag då de brukar vara det. Men jag undrar hur det kan vara som handhållet?

Och sen det nya Zelda, men det är jag inte jätte intresserad av.

Något guldkorn i shopen annars?

Permalänk
Inaktiv

My Friend Pedro var nice! Final Fantasy VII om du vill ha något längre.

Permalänk
Medlem

The Witcher 3! Tillräckligt med innehåll för att räcka tur och retur samt under hela vistelsen.

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Medlem

Hollow Knight i shopen

Permalänk
Medlem
Skrivet av downup:

Nu till jul ska jag och tjejen ner till hennes föräldrar i Kina och jag behöver tips för att göra flygresan kortare

Behöver ett bra spel som inte tråkar ut mig

Jag har
Mario maker
Zelda breath
Mario
Mario kart
Smash Bros

Tittade igår på Wolfenstein. Det är ju ett hyffsat kort spel antar jag då de brukar vara det. Men jag undrar hur det kan vara som handhållet?

Och sen det nya Zelda, men det är jag inte jätte intresserad av.

Något guldkorn i shopen annars?

Hade samma problem när jag flög från Australien till GBG, Mitt tips är Skyrim! Funkar sjukt bra switchen och höll mig underhålld hela resan.

Visa signatur

Stationär : I5-4670s | 16GB Ram | 1920x1200x2| HD7950 | 240GB SDD + 3TB + 2TB HDD|OSX 10.10
Bärbar: Clevo w230ss | I7-4810Qm | 16GB Ram |1920x1080| HD 4600+ GTX860M | 256gb msata SDD x2 + 1TB HDD|Windows 8.1

Permalänk
Medlem
Skrivet av nickhe:

Hade samma problem när jag flög från Australien till GBG, Mitt tips är Skyrim! Funkar sjukt bra switchen och höll mig underhålld hela resan.

Skyrim ja, spelade igenom det på PC. Är det bra?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Jag skulle rekommendera Slay the Spire och Into the Breach om de ser ut att vara något för dig. Det kan vara skönt med lite kluriga turordningsbaserade spel där reflexer inte spelar någon roll. Ett bra avbrott mot mer hektiska spel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av downup:

Skyrim ja, spelade igenom det på PC. Är det bra?

Skickades från m.sweclockers.com

Lika bra som på datorn, räddade liv flygresa från Australien

Visa signatur

Stationär : I5-4670s | 16GB Ram | 1920x1200x2| HD7950 | 240GB SDD + 3TB + 2TB HDD|OSX 10.10
Bärbar: Clevo w230ss | I7-4810Qm | 16GB Ram |1920x1080| HD 4600+ GTX860M | 256gb msata SDD x2 + 1TB HDD|Windows 8.1

Permalänk
Medlem

Dragonquest om du diggar jrpg

Visa signatur

Bara gammalt skräp...

Permalänk
Medlem

Hollow Knight

Om du inte har det på annan plattform redan så säger jag också detta spelet. Billigt och väldigt bra "Metroidvania". Har genomsnittlig speltid på 24h på howlongtobeat.

Permalänk
Medlem

Ori and the Blind Forest

Permalänk
Inaktiv

Luigi's Mansion 3 är väldigt kul. Tror det är ca. 20h speltid.

Permalänk
Medlem

Octopath Traveler
Fire Emblem: Three Houses
Xenoblade Chronicles 2

Permalänk

Gillade Wolfenstein Youngblood