Permalänk
Medlem

Titan X Pascal (2016)

Säljer mina 2 Titan X Pascal (2016) med monterade EKWB vattenblock, knappt använda och har ej körts överklockade. Luftkylare medföljer och vill man ha dem monterade får man göra det själv. Säljes pga ett projekt som aldrig slutfördes. Notera att dessa är första versionen med färre CUDA-kärnor och lägre klockfrekvens än Titan XP som släpptes ett år efter.

Budgivningen börjar på 2000kr per styck och slutdatum för budgivningen är den 28e oktober.

Har ni några frågor så ska jag göra mitt bästa för att svara på dem.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

4000 för bägge bjudet

Permalänk
Medlem

5000 för båda

Permalänk
Medlem

6000 för båda

Permalänk
Medlem

7000kr + frakt för båda

Permalänk
Medlem

Buden noterade.

Permalänk
Medlem

3600kr för ett kort, bor i Luleå så kan mötas för köp.

Permalänk
Medlem

vilket bud leder?

Permalänk
Medlem

Pekka har bjudit över dig med en hunka men bara för ett av korten, beror på hur mån du är om att köpa båda. Hade en intressent pm:a mig tidigare om att köpa ett av korten, även han från luleå. Svarar han att han matchar budet så leder de två.

Edit: Han matchade det så just nu ligger de på 3600kr styck bjudet av @Pekka i tråden och @Jerkanboii i pm, kan lägga ut screencap på konversationen för transparensens skull när jag kommer hem imorrn.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

budar 7500kr + frakt då

Permalänk
Medlem

Fick en fråga om luftkylarna och skicket på värmekuddarna så la ut en bild på dem.

Permalänk
Medlem

@Jerkanboii bjöd 3800kr för ett kort i pm.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ökar mitt bud till 3800kr för det andra kortet.

Permalänk
Medlem

8000kr + frakt för båda

Permalänk
Medlem

4000kr för ett kort

Permalänk
Medlem

8200kr + frakt

Permalänk

Bjuder 4000kr för ett då!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

8500kr för bägge korten + Frakt bjudet!

Visa signatur

Betalningsalternativ: Swish/Nordea

Med vänlig hälsning,
Razmus Daun

Permalänk
Medlem

8600kr + frakt för båda

Permalänk
Medlem

Bud noterade, budgivningen avslutas kl 20:00 måndag kväll.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

4500kr för Ett kort!!!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

8600kr för båda, hämtar

Permalänk
Medlem

8700kr + frakt

Permalänk
Skrivet av Denaca:

8700kr + frakt

Budstoppet var 20:00 så Pekka vann.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Lite fult och vänta till sista sekunden innan man lägger ett sista bud. Men låter trådstartaren bestämma

Permalänk

Förstår inte det fula dock. Visst kan va tråkigt om man inte är beredd men du hade ju kunna göra exakt samma sak

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hänger inte riktigt med, ska jag buda ut mig själv eller?

Permalänk

Det är inte bara här folk lägger bud sent, och absolut inga regler mot de, och de händer på auktioner, och budgivningar konstant... ser Inge fel med det, hänt mig x antal gånger

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ursäkta det sena svaret, satt och spela så jag glömde bort att jag satt en stopptid.

Då det fortfarande finns intresse och folk fortfarande är villiga att buda så förlänger jag budgivningen, trodde 1 vecka skulle räcka för att budgivningen skulle stanna men så verkar ej vara fallet. Ni får fortsätta tills en av er ger er helt enkelt.

Denacas bud på 8700kr gäller.

Permalänk
Medlem

Jag kommer inte bjuda högre. Men står kvar vid 8600kr om försäljningen inte blir av till danaca.