Surviving the Aftermath från Paradox, nästa del i deras Surviving-universum

Permalänk
Medlem

Surviving the Aftermath från Paradox, nästa del i deras Surviving-universum

Är som en uppföljning till Surviving Mars som jag spelade ohälsosamt mycket, såpass att jag fick tvinga mig själv till en paus i somras.

Paradox annonserade Surviving the Aftermath för bara ett tag sen. Släpp nästa år sa de men det finns redan nu som Early Access till PC och Xbox.

Köpte det nu i Epic Game Store, exklusivt där fram tills det släpps "på riktigt" nästa år. Testade idag och hux flux så hade tre timmar rykt för mig och fick tvinga mig själv till att stänga av.

https://www.paradoxplaza.com/surviving-the-aftermath-founders...

Självklart är "säljkampanjen" igång på Youtube med diverse tubers som spelar det. Länkar ingen men det finns ett flertal att titta på för att bilda sig en uppfattning om det.

Jag inser att jag kommer tappa många timmar till liret, precis som jag gjorde i Surviving Mars.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Relik 📜

Har varit sugen på Surviving Mars, men aldrig blivit av. Antar det är rekommenderat att börja där oavsett? För att det är ett färdigt spel, om inte annat.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Har varit sugen på Surviving Mars, men aldrig blivit av. Antar det är rekommenderat att börja där oavsett? För att det är ett färdigt spel, om inte annat.

Lirat Aftermath ett par gånger nu och det är kul men det är ett early access, bra det iofs då jag kan se fram emot ännu bättre spelupplevelse.

Surviving Mars skulle jag börja med då det är "långt gånget". Är löjligt sugen att ta upp det igen nu på grund av Aftermath samtidigt som det är två olika spel.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk

Fick Surviving Mars + mysteries resupply pack + space race från Epic Games (tips ifrån forumet här på Sweclockers). Det är väldigt svårt att sluta spela!
Första omgången blev 100 sol och andra omgången 250 sol. Har fått tvinga mig själv att sluta spela...
Jag ser fram i mot Aftermatch Tyvärr görs det av en annan firma så det är svårt att veta om det blir lika bra.

Visa signatur

4770k@4.2 | 16GB | RTX 2060S | PSU 760W

Permalänk

Inget 3440x1440 support. Det är 2020 kom igen!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||