Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av blunden:

Ja, det är svårt att säga vad är orsaken till att dessa inte skickades ut men det faktum att 3900X ändå tar slut relativt snabbt överallt till fullpris gör nog att de är mindre sugna på att sälja ut dem billigare oavsett. Priserna verkar ju vara på väg uppåt hos en del återförsäljare också.

Egentligen tycker jag att det är lite konstigt att den inte automatiskt döljs när den inte längre finns i lager. Om de ibland skickar ut varor för fyndvarupriserna är det helt ok för mig att de fortsätter att låta folk beställa varorna ett tag dock.

Jo, men precis. Dock så verkar ju lagerstatusen vara lite bättre nu generellt sett, fast då är den snäppet dyrare också.

Vissa varor döljs rätt så fort, medans vissa andra ibland stannar kvar. Jag tror det delvis är för att

1. Kan ge en idé om hur många som är intresserade av den varan
2. Lett till nöjda kunder som kommit åter (funkade på mig heh)
3. Blir att man ofta nämner dom i bl.a dagens fyndtråd.

Generellt sett så är de ju dock väldigt smidiga, 90 dagar öppet köp/ångerrätt om man är inloggad? Jovars, varför inte.

Möjliggör att kunna köpa fyndvaror/rea, och sakta över tid bygga en riktigt bra dator till reapriser och så kan man enkelt lämna tillbaka. Sen så lämnar netonnet även original garantitid på sina fyndvaror, jämfört med webhallen och inet som enbart lämnar 1 år.

Visa signatur

MB: Asus Rog B550-F WiFi | CPU: Ryzen 5, 3600
GPU: RTX 4070TiS PNY Verto | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: G.skill Trident Z, 14-14-14-34, 3200 Mhz, 2x 8gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av blunden:

Så gjorde de inte denna gång tyvärr. Beställde den innan jag såg att någon tipsat om den i tips-tråden. Fick ett mail tidigare idag om att den var slut på lager och därmed inte kommer att levereras. Om det beror på att de nya exemplaren också råkade ha tagit slut under helgen eller om de blivit mer strikta med sådant är oklart. Som lite kuriosa kan förövrigt nämnas att de verkar ha lagt upp den samma dag klockan 09:57:14 (baserat på deras produkt-API) så måste ha sålts snabbt om den var slut i lager redan 2 timmar senare.

Inet har också ett exemplar tillgängligt som fyndvara, men efter deras senaste prishöjning är priset på den samma eller högre än nypris hos andra butiker, vilket nästan känns som en förolämpning.

Ja, se ovan.

Fick samma mail Nåja, var värt ett försök!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Då får jag hålla fingrarna i styr och vänta

Skrivet av blunden:

Så gjorde de inte denna gång tyvärr. Beställde den innan jag såg att någon tipsat om den i tips-tråden. Fick ett mail tidigare idag om att den var slut på lager och därmed inte kommer att levereras. Om det beror på att de nya exemplaren också råkade ha tagit slut under helgen eller om de blivit mer strikta med sådant är oklart. Som lite kuriosa kan förövrigt nämnas att de verkar ha lagt upp den samma dag klockan 09:57:14 (baserat på deras produkt-API) så måste ha sålts snabbt om den var slut i lager redan 2 timmar senare.

Inet har också ett exemplar tillgängligt som fyndvara, men efter deras senaste prishöjning är priset på den samma eller högre än nypris hos andra butiker, vilket nästan känns som en förolämpning.

Ja, se ovan.

Jag fick
"Idag skickade vi din beställning med ordernummer XXXXXXXX

Produktnamn / Artikelnummer Beställt antal Antal i denna leverans Pris Belopp Varav moms
Ryzen 9 - 3900X 3.8GHz 5 090,00"

igår vid 17:07 så jag verkar få hem en 3900x för 5090:-
När fick ni era mail?

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem
Skrivet av lasseTM:

Jag fick
"Idag skickade vi din beställning med ordernummer XXXXXXXX

Produktnamn / Artikelnummer Beställt antal Antal i denna leverans Pris Belopp Varav moms
Ryzen 9 - 3900X 3.8GHz 5 090,00"

igår vid 17:07 så jag verkar få hem en 3900x för 5090:-
När fick ni era mail?

Lyckost!

Jag fick mitt mail angående "ej i lager" kl. 09:25 igår. Lade min beställning i fredags kl. 12:36. När lade du din beställning?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Lyckost!

Jag fick mitt mail angående "ej i lager" kl. 09:25 igår. Lade min beställning i fredags kl. 12:36. När lade du din beställning?

Fick orderbekräftelse på min mail:
NetOnNet <no-reply@netonnet.com>
fr 2019-10-11 12:31

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem
Skrivet av lasseTM:

Fick orderbekräftelse på min mail:
NetOnNet <no-reply@netonnet.com>
fr 2019-10-11 12:31

Hela 5 minuter före mig Oavsett, grattis! Hör gärna av dig när du fått hem CPU:n och om det är en fyndvara eller ej

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av lasseTM:

Jag fick
"Idag skickade vi din beställning med ordernummer XXXXXXXX

Produktnamn / Artikelnummer Beställt antal Antal i denna leverans Pris Belopp Varav moms
Ryzen 9 - 3900X 3.8GHz 5 090,00"

igår vid 17:07 så jag verkar få hem en 3900x för 5090:-
När fick ni era mail?

Ja, det är väl bara att säga grattis!

De hade tre eller fyra stycken nya exemplar i lager på kvällen där så inte omöjligt att du lyckats få en av dem. Det är i och för sig inte omöjligt att du var den som fick tag i just det fyndvaru-exemplaret de hade.

Skrivet av draanexle:

Jo, men precis. Dock så verkar ju lagerstatusen vara lite bättre nu generellt sett, fast då är den snäppet dyrare också.

Vissa varor döljs rätt så fort, medans vissa andra ibland stannar kvar. Jag tror det delvis är för att

1. Kan ge en idé om hur många som är intresserade av den varan
2. Lett till nöjda kunder som kommit åter (funkade på mig heh)
3. Blir att man ofta nämner dom i bl.a dagens fyndtråd.

Generellt sett så är de ju dock väldigt smidiga, 90 dagar öppet köp/ångerrätt om man är inloggad? Jovars, varför inte.

Möjliggör att kunna köpa fyndvaror/rea, och sakta över tid bygga en riktigt bra dator till reapriser och så kan man enkelt lämna tillbaka. Sen så lämnar netonnet även original garantitid på sina fyndvaror, jämfört med webhallen och inet som enbart lämnar 1 år.

Ja, det är kanske så de tänker. Kan mycket väl finnas en poäng med det om man räknat lite på saken och konstaterat att den ökade försäljningen sannolikt täcker eventuella minimala, obefintliga eller i vissa fall negativa marginaler som detta orsakar. Det kan också helt enkelt vara ett beteende hos deras ordersystem eller liknande. Informationen om lagerstatus är ju tydlig dock så det är inget klagomål från min sida, mest en observation.

Har inte köpt så mycket från dem tidigare men det låter ju bra. Att de ger full garanti på dem är ju också föredömligt, även om tillverkaren lär täcka upp efter att butikens garanti går ut. Att de verkar ha ganska vettiga priser på sina fyndvaror är ju också väldigt trevligt.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem

Hej! Beställde ett Sapphire Rx 5700 Pulse igår, fyndvara på Netonnet..
https://www.netonnet.se/art/fyndvaror/fyndvaror-datorkomponen...

Det verkar finnas kvar fler..

Skickades från m.sweclockers.com

Edit: 3990kr

Visa signatur

Dator nr.1
CPU:R7 5800X GPU:RX 5700 Pulse MEM:16GiB 3600CL16 OS:Win 10 Pro Chassi:O11 Dynamic Mini
Dator nr.2
CPU:R5 1600X GPU:Powercolor RX 5600XT MEM:16GiB 3200CL16 OS:Win 10 Pro Chassi: Ghost S1 mkII, Pangea
Bärbar: Microsoft Surface Pro4

Permalänk
Medlem
Skrivet av UnkeN:

Hej! Beställde ett Sapphire Rx 5700 Pulse igår, fyndvara på Netonnet..

Pulse non-XT verkar ha samma VRM & PCB som Pulse XT.
Bra kandidat för XT-flashing i så fall

Visa signatur

Main>> Lancool II Mesh | B550 Aorus Elite V2 | 5800X | NH-D15 | 2x16GB @ 3800c16 | RTX 3060 Ti | 2TB SSD | Corsair RM850x
HIDs>> Y27q-20 + 2x G27q-20 1440p | Model O @ QcK+ | ROG Claymore | Arctis Pro Wireless | Audioengine A5+ Misc>> Pixel 7a
HTPC>> Antec Fusion Remote | i5-6600K | GTX 1050 Ti | 8GB | 240GB SSD + NAS | Sony STR-DN860 | Samsung UE60KS7005
Server/NAS>> MS G8 @ TrueNAS SCALE | E3-1260L | 16GB | 4x3TB Z1 + 240GB SSD  pfSense>> KingNovy J4125 | 6x i225-V B3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Hela 5 minuter före mig Oavsett, grattis! Hör gärna av dig när du fått hem CPU:n och om det är en fyndvara eller ej

Skrivet av blunden:

Ja, det är väl bara att säga grattis!

De hade tre eller fyra stycken nya exemplar i lager på kvällen där så inte omöjligt att du lyckats få en av dem. Det är i och för sig inte omöjligt att du var den som fick tag i just det fyndvaru-exemplaret de hade.

Ja, det är kanske så de tänker. Kan mycket väl finnas en poäng med det om man räknat lite på saken och konstaterat att den ökade försäljningen sannolikt täcker eventuella minimala, obefintliga eller i vissa fall negativa marginaler som detta orsakar. Det kan också helt enkelt vara ett beteende hos deras ordersystem eller liknande. Informationen om lagerstatus är ju tydlig dock så det är inget klagomål från min sida, mest en observation.

Har inte köpt så mycket från dem tidigare men det låter ju bra. Att de ger full garanti på dem är ju också föredömligt, även om tillverkaren lär täcka upp efter att butikens garanti går ut. Att de verkar ha ganska vettiga priser på sina fyndvaror är ju också väldigt trevligt.

Måste säga att jag är mer än jäkligt nöjd med NoN, fick hem en ny cpu med obruten förpackning så runt 1000:- rabatt mao.
Det är bara att tacka och ta emot, börjar starkt överväga att göra NoN till min förstavals leverantör av datorkomponenter

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem
Skrivet av lasseTM:

Måste säga att jag är mer än jäkligt nöjd med NoN, fick hem en ny cpu med obruten förpackning så runt 1000:- rabatt mao.
Det är bara att tacka och ta emot, börjar starkt överväga att göra NoN till min förstavals leverantör av datorkomponenter

Gratulerar!

Fick du f.ö. hem koden för spelen Borderlands 3 samt The Outer Worlds? Funderar på om detta ingår även för fyndvaror (och speciellt i ditt fall där du fick hem en helt ny produkt).

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Gratulerar!

Fick du f.ö. hem koden för spelen Borderlands 3 samt The Outer Worlds? Funderar på om detta ingår även för fyndvaror (och speciellt i ditt fall där du fick hem en helt ny produkt).

Nej jag har inte fått en kod, NoN säger att dom inte har en sådan kampanj just nu men om den kommer får jag koder. Samma sak verkar gälla webhallen :s även om dom står med på AMD sida.
Har en ticket ang detta hos AMD just nu får se hur det slutar.
Men fyndvaror ska inte vara utan spelkoder vare sig kartongen är bruten eller ej.

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem
Skrivet av lasseTM:

Måste säga att jag är mer än jäkligt nöjd med NoN, fick hem en ny cpu med obruten förpackning så runt 1000:- rabatt mao.
Det är bara att tacka och ta emot, börjar starkt överväga att göra NoN till min förstavals leverantör av datorkomponenter

Grymt! Då är det kanske bara det faktum att produkten var slut i lager som hindrade oss andra från att få samma sak trots allt.

Jag har kvar min order där i hopp om att knipa nästa fyndvaru-exemplar som dyker upp (utan att riskera eventuella prishöjningar som andra butiker gjort) eftersom deras artikelnumer för fyndvaror alltid följer formatet X + ordinare artikelnummer. De bekräftade även att så var fallet. Med lite tur är det någon annan som returnerar ett exemplar längre fram. Det som är lite synd är att deras nästa leverans preliminärt är flera månader bort.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem

@Wasp: "Uppenbarligen" ?
Och det är ju inte som att den behöver gå ner i hastighet för att klara sig på svala 90c?
Det var lite av en fråga med vart den ventilerar ut värmen, såg ut som att det var rakt bakåt men om jag kollar lite närmare så ser det ut som att det går i kanalen som fläkten ansluter till, ser långt ifrån optimalt ut..

Permalänk
Medlem
Skrivet av merdique:

Microsoft Xbox One Wireless Controller V2 + Adapter Windows 10

399:- på cdon
https://cdon.se/hemelektronik/microsoft-xbox-one-wireless-con...

Näst billigaste seriösa ÅF med lager 689:-
https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?p=4638569

Tack för tipset!
Jag har funderat på en trådlös kontroll ett tag och priset verkar vara lägre än det tidigare varit.
Recensionerna verkar klaga lite på byggkvaliteten men jag hoppas på att jag har tur..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mieriola:

Tack för tipset!
Jag har funderat på en trådlös kontroll ett tag och priset verkar vara lägre än det tidigare varit.
Recensionerna verkar klaga lite på byggkvaliteten men jag hoppas på att jag har tur..

Jag har den kontrollen fast köpte den med sladd. V2 är a då den kan antingen användas med kabel eller trådlöst via adapter eller Bluetooth.

Skrivet av merdique:

Microsoft Xbox One Wireless Controller V2 + Adapter Windows 10

399:- på cdon
https://cdon.se/hemelektronik/microsoft-xbox-one-wireless-con...

Näst billigaste seriösa ÅF med lager 689:-
https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?p=4638569

Vet någon om man får också med sladden när man köper wireless versionen? Eller är det adapter istället för sladden.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MB: Asus Rog B550-F WiFi | CPU: Ryzen 5, 3600
GPU: RTX 4070TiS PNY Verto | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: G.skill Trident Z, 14-14-14-34, 3200 Mhz, 2x 8gb

Permalänk
Medlem

@draanexle:

Vad för sladd tänker du på? Är ju en usb kabel (den du tänker på?), adapter och kontroll som ingår om man tittar på samma från inet

https://www.inet.se/produkt/6605184/microsoft-xbox-one-wirele...

Visa signatur

Chassi: Fractal design Define C Mobo: aorus x570 elite
Cpu Ryzen 3600 Kylare noctua nh-d15Gpu 7900XT Ram g.skill flare x black
Kingston a2000 1TB 2x PSU: EVGA SuperNova 850 G2

Permalänk
Medlem
Skrivet av draanexle:

Jag har den kontrollen fast köpte den med sladd. V2 är a då den kan antingen användas med kabel eller trådlöst via adapter eller Bluetooth.

Vet någon om man får också med sladden när man köper wireless versionen? Eller är det adapter istället för sladden.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag skulle tro att du får med en sladd. Köpte en version 1 visserligen och en sladd följde med. För att kunna ladda den. Men det är som andra säger, en vanlig usb-sladd egentligen.

Hittade:

Övrigt

Medföljande tillbehör
Gamepad, trådlös adapter, USB kabel, 2st AA batterier

Permalänk
Medlem
Skrivet av lasseTM:

Måste säga att jag är mer än jäkligt nöjd med NoN, fick hem en ny cpu med obruten förpackning så runt 1000:- rabatt mao.
Det är bara att tacka och ta emot, börjar starkt överväga att göra NoN till min förstavals leverantör av datorkomponenter

Själv hade jag mindre tur med NoN fyndvara jag beställde på nätet. Det var en 9700K som hade packats dåligt. När jag öppnade förpackningen till cpun så låg den oskyddad och lös i kartongen. Några av pinsen var mörka av kylpasta eller annat. Blev retur direkt i butik. I butiken tog personen den i handen, något jag aldrig skulle våga utan att vara säker på att jag inte var statiskt laddad.

Däremot snabb leverans och lätt att returnera vilket ger dem ett stort plus.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NatureBoyyy:

@draanexle:

Vad för sladd tänker du på? Är ju en usb kabel (den du tänker på?), adapter och kontroll som ingår om man tittar på samma från inet

https://www.inet.se/produkt/6605184/microsoft-xbox-one-wirele...

Skrivet av Specias:

Jag skulle tro att du får med en sladd. Köpte en version 1 visserligen och en sladd följde med. För att kunna ladda den. Men det är som andra säger, en vanlig usb-sladd egentligen.

Hittade:

Övrigt

Medföljande tillbehör
Gamepad, trådlös adapter, USB kabel, 2st AA batterier

Jo, precis den sladd jag hade i åtanke, dvs usb sladden. Undrar om det är lättare att ansluta sig till adaptern. Lite drygt att ansluta via Bluetooth. Var mycket smidigt att ansluta sig till adaptern med min gamla 360 kontroll.

Skrivet av fidelity:

Själv hade jag mindre tur med NoN fyndvara jag beställde på nätet. Det var en 9700K som hade packats dåligt. När jag öppnade förpackningen till cpun så låg den oskyddad och lös i kartongen. Några av pinsen var mörka av kylpasta eller annat. Blev retur direkt i butik. I butiken tog personen den i handen, något jag aldrig skulle våga utan att vara säker på att jag inte var statiskt laddad.

Däremot snabb leverans och lätt att returnera vilket ger dem ett stort plus.

Aj då, tråkigt att det blev så. Bad du om att få en annan istället? Skulle inte bli förvånad om det hade varit ok.

Jag har haft oerhört bra med Netonnet Fyndvaror. Grymt bra att de har 90 dagar på dom samt att de har samma vanliga garanti, jämfört med andra såsom inet och Webhallen som bara kör ett år garanti på sina fyndvaror.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MB: Asus Rog B550-F WiFi | CPU: Ryzen 5, 3600
GPU: RTX 4070TiS PNY Verto | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: G.skill Trident Z, 14-14-14-34, 3200 Mhz, 2x 8gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av lasseTM:

Måste säga att jag är mer än jäkligt nöjd med NoN, fick hem en ny cpu med obruten förpackning så runt 1000:- rabatt mao.
Det är bara att tacka och ta emot, börjar starkt överväga att göra NoN till min förstavals leverantör av datorkomponenter

NoN är kung. Blev mitt förstaval efter samma erfarenhet fast med en 3700x och många fler efter

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MB: Asus Rog B550-F WiFi | CPU: Ryzen 5, 3600
GPU: RTX 4070TiS PNY Verto | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: G.skill Trident Z, 14-14-14-34, 3200 Mhz, 2x 8gb

Permalänk
Medlem

Xbox one kontrollen hos CDON ändrar pris till 549 när man lägger den i varukorgen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av draanexle:

Jo, precis den sladd jag hade i åtanke, dvs usb sladden. Undrar om det är lättare att ansluta sig till adaptern. Lite drygt att ansluta via Bluetooth. Var mycket smidigt att ansluta sig till

Skickades från m.sweclockers.com

Jo jag har som sagt ver 1 med adapter. Fungerar som allt annat, håll inne en knapp på adaptern, sen håll in en knapp på handkontrollen. -klart. Nästa gång du ska spela räcker det att du trycker på x-box knappen för att anslutningen ska komma igång.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fidelity:

Själv hade jag mindre tur med NoN fyndvara jag beställde på nätet. Det var en 9700K som hade packats dåligt. När jag öppnade förpackningen till cpun så låg den oskyddad och lös i kartongen. Några av pinsen var mörka av kylpasta eller annat. Blev retur direkt i butik. I butiken tog personen den i handen, något jag aldrig skulle våga utan att vara säker på att jag inte var statiskt laddad.

Däremot snabb leverans och lätt att returnera vilket ger dem ett stort plus.

Var det den de hade till salu typ igår? Tyckte det stod något om att det fanns spår av tidigare kylpasta (dock inget om dåligt packad) men jag kan blanda ihop den med något på en annan sida.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rezol:

Var det den de hade till salu typ igår? Tyckte det stod något om att det fanns spår av tidigare kylpasta (dock inget om dåligt packad) men jag kan blanda ihop den med något på en annan sida.

Skickades från m.sweclockers.com

Lämnade den i Haninge på Netonnet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kniven:

Webhallen har en xbox kontroll för typ samma pengar nu under helgen i deras kampanj

Tack för tips Köpte en trots att min fungerar fint. Min nuv. One-kontroll har fungerat felfritt i över 1500h spel, känns som något kommer hända om några hundra ytterligare timmar.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem
Skrivet av frong:

Tack för tips Köpte en trots att min fungerar fint. Min nuv. One-kontroll har fungerat felfritt i över 1500h spel, känns som något kommer hända om några hundra ytterligare timmar.

Inte dåligt. Jag skickade in min kontroll förra veckan. Den var 11 månader gammal och en del hade gått sönder inuti på LT-knappen. Dock var det en väldigt smidigt reklamation, skickade in till cdon och fick pengarna tillbaka. De sa inte ens något om att jag hade köpt kontroll och gears 4 kombo. Så pengarna tillbaka och det digitala spelet fick jag behålla. Dock skulle jag behöva en ny kontroll nu eftersom vi bara har en kvar.

Min andra kontroll har gummit börja släppa på ena joysticken. Jag upplever att byggkvalitén är lägre på one än 360-kontroller. Bortsett från att D-pad brukade vara sådär på 360.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Angående tipset om WD Blue SN500 NVMe PCIe M.2 500 GB, finns det någon anledning att välja den över Kingston A2000 M.2 500GB?

Jämförelse: Länk

Visa signatur

B.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blaseba:

Angående tipset om WD Blue SN500 NVMe PCIe M.2 500 GB, finns det någon anledning att välja den över Kingston A2000 M.2 500GB?

Jämförelse: Länk

Verkar inte så:

https://www.nordichardware.se/test/storage/test-kingston-a200...

Jag köpte precis en A2000, men 1TB.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Inaktiv

MSI RTX 2070 GAMING X för 4190kr inkl frakt är inte helt dåligt va?

Slog till på ett hos Netonnet.