Permalänk
Medlem

Rensning av delar

Jag har lite delar som har blivit över från diverse projekt som det nu är dags att sälja.

Asrock fm2a88x extreme4+
ett moderkort med socket fm2/fm2+. IO plåten finns kvar och har originallådan. Köpt 2016-01-04 ifrån inet och fungerade i vintras när jag senast testade den.

Gigabyte GA-F2A78M-D3H
moderkort med socket fm2/fm2+. IO plåten finns kvar men har inte kvar originallådan. ingen aning om när den är köpt då jag fick den av en kompis som inte ville ha den längre. Fungerade i vintras när jag senast testade den.

AMD athlon x4 845 DEFEKT
Defekt cpu. Vet inte vad det är för fel med den. Datorn vill bara inte starta med denna cpu. Socket fm2+

AMD A6-6400 DEFEKT
Defekt cpu. Vet inte vad det är för fel med den. Datorn vill bara inte starta med denna cpu. Socket fm2+

NVIDIA Geforce GTX 660 2gb
Fick med den med en dator som jag köpte 2014 och har varit i några olika datorer innan min bror bytte gpu i slutet av augusti. Bytte pga av att den inte ville köra spelen som han ville.

MSI Geforce GTX 780Ti 3gb DEFEKT
Gav upp på mig för lite över ett år sedan. Ingen aning om vad det är för fel på den. Inköpt sommaren 2015 ifrån Inet.

Corsair cx430 PSU
Ett nätaggregat som har legat några år. Kom med en dator som jag senare uppgraderade. Inte varit igång på några år se vet inte om den funkar och har inte tiden till att testa den för tillfället

Har även två stucken cpu kylare som jag kan skicka med om någon behöver dem. En oanvänd cooler master luftkylare med socket fm2/fm2+. och den andra är en AIO vattenkylare utan fläkt som troligtsvis behöver mer vatten.

Moderkorten är testade med an a4 5300 i vintras och de fungerade med den.

Jag har ingen prisidé så det är bud som gäller i tråden nedanför. Avslutar auktionen 24 timmar efter att första budet har kommit in.

Upphämtning i Mariestad, Kan även tas med till Skövde då jag åker ditt några gånger per vecka annars är det frakt som gäller.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@Veegas: 50kr + frakt för aio!

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Medlem

100kr styck för processorerna?

Permalänk

80kr + frakt för NVIDIA Geforce GTX 660 2GB

Permalänk
Medlem

Bjuder 100:- + frakt för CX430 agget

Permalänk
Medlem

100:- +frakt för gtx 660

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

110kr + frakt för gtx 660

Permalänk
Medlem

"MSI Geforce GTX 780Ti 3gb DEFEKT
Gav upp på mig för lite över ett år sedan. Ingen aning om vad det är för fel på den. Inköpt sommaren 2015 ifrån Inet."

Vilka symptom uppvisar kortet? Ger det bild?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Corsair cx430 PSU 100kr hämtas Skövde, kan även tänkas mötas i Mariestad.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

780ti, Gigabyte GA-F2A78M-D3H, AMD athlon x4 845 DEFEKT och båda kylarna. 300 kr, hämtning i Skövde.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twohigh:

"MSI Geforce GTX 780Ti 3gb DEFEKT
Gav upp på mig för lite över ett år sedan. Ingen aning om vad det är för fel på den. Inköpt sommaren 2015 ifrån Inet."

Vilka symptom uppvisar kortet? Ger det bild?

Skickades från m.sweclockers.com

Det ger en bild men enhetshanteraren säger att det är något fel på kortet. Bara en skärm fungerar samtidigt med kortet och det går inte att starta något spel för då kommer det bara upp något fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Super Älg:

110kr + frakt för gtx 660

Du har pm

Skrivet av Elektron:

Corsair cx430 PSU 100kr hämtas Skövde, kan även tänkas mötas i Mariestad.
Skickades från m.sweclockers.com

Jag ska till skövde imorgon och kan ta med mig psu om du fortfarande är intresserad utav den.

Skrivet av Hovabonnen:

780ti, Gigabyte GA-F2A78M-D3H, AMD athlon x4 845 DEFEKT och båda kylarna. 300 kr, hämtning i Skövde.

Är det ingen annan som skriver innan imorgon så får du dem. Jag ska till skövde imorgon och kan ta med dem

Permalänk
Medlem
Skrivet av Veegas:

Jag ska till skövde imorgon och kan ta med mig psu om du fortfarande är intresserad utav den.

Ja det är jag, vi kan ta resten via pm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Veegas:

Du har pm

Jag ska till skövde imorgon och kan ta med mig psu om du fortfarande är intresserad utav den.

Är det ingen annan som skriver innan imorgon så får du dem. Jag ska till skövde imorgon och kan ta med dem

Gissar på att mitt bud på processorerna inte var accepterat då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrpijey:

Gissar på att mitt bud på processorerna inte var accepterat då?

Jag hade inget bra sätt att säkert frakta båda cpuerna då jag bara har förpackning för en cpu men är du fortfarande intresserad utav den andra, A6 6400 så finns den kvar

Permalänk
Medlem

@Veegas: Japp, är intresserad av den.

Permalänk

150:- + frakt för Asrock fm2a88x extreme4+

Finns GTX660 kvar? Isåfall bjuder jag 150:- + frakt för den