Här är PC-trailern för Red Dead Redemption 2

Här är PC-trailern för Red Dead Redemption 2

Som tidigare utlovat visar Rockstar nu upp PC-versionen av Red Dead Redemption 2 vid salig 4K-upplösning.

Läs hela artikeln här

Svettigt, Får bli att uppgradera till ett till 2080 Ti

Jag tyckte RDR2 såg bra ut på en PS4 Pro, men detta ser fasen snuskigt fint ut!

Det är ju rent ut sagt snuskigt läckert! Med ens blir lagringskraven väldigt logiska

Åhh! Kaowbåjs i fyra kå.

Inte ofta det bränner i fickan vid spelreleaser men här känner jag helt klart av det alltså

Senast redigerat 2019-10-17 17:49

Har aldrig sett en sån detaljerad bakdel på en björn förut. Kommer nog bli riktigt grymt!

Även fast jag klarade spelet förra året på XB1X så är jag jävligt hypad att spela igenom det igen!

Är glad att jag har gsync på skärmen. Ser verkligen fram emot att äntligen få spela spelet! Bara rida runt mellan uppdragen och ta in den fantastiska omgivningen, som i Witcher 3.

Mitt 1080 kanske får svettas lite om man ska spela på ultra, någon som sett specifikation som krävs för det? Gäller de rekommenderade så är det lugnt.

Ouyeah... byxorna är nu helt blöta... det var vettigt att uppgradera till gsync skärm och 2080 ti.

Förköpte idag men är lite bekymrad om min burk (i signaturen) klarar av det. :/

Skrivet av Beginner:

Förköpte idag men är lite bekymrad om min burk (i signaturen) klarar av det. :/

Med en i7 8700K och ett 1080Ti bör det inte vara några bekymmer, men kanske inte i 4K@60FPS och allt uppskruvat - Men återstår att se!

Väntar själv på December release på Steam samt Digital Foundry's tester, dom brukar få till en bra analys och bra riktlinjer för vilka inställningar som är värda att köra o inte för att maximera ögongodis//prestanda.

Ser fantastiskt ut.

Recommended Specifications:

Processor: Intel® Core™ i7-4770K / AMD Ryzen 5 1500X
Memory: 12GB
Graphics Card: Nvidia GeForce GTX
1060 6GB / AMD Radeon RX 480 4GB
HDD Space: 150GB
Sound Card: DirectX compatible

Vad brukar detta motsvara? High på 1080p x 60 fps?

Senast redigerat 2019-10-17 17:47

mitt gamla 1080 får nog kämpa hårt med det där i 1440p.

Grymt stor skillnad mot PS4 varianten helt klart. Ingen suddighet där inte! Dock är spelet så bra att det inte gjorde så mycket men med skarp grafik kommer det vara en fröjd att spela igen !

Glad att jag har väntat på PC varianten...

Skrivet av Kenneth:

Har aldrig sett en sån detaljerad bakdel på en björn förut. Kommer nog bli riktigt grymt!

Just ja, ska lägga en förbokning på detta spel.
Spelade igenom spelet på Xbox One X för ungefär ett år sedan och blir garanterat en dubbeldipp. 3440x1440 Ultrawide denna gång mot för UHD-4K men blir skönt med lite högre framerate iallafall. Spelet såg riktigt bra ut på Xbox One X så förväntar mig inte så mycket nytt i grafikväg.

Redan spelat igenom det ett par gånger, men frågan är..
Hur kommer det se ut på Stadia?

Förbokat och klart!

Ska bli riktigt kul att få spela spelet som det är menat att vara

Hypad! Är förhandsbokning enda sättet att få war horse?

Är det bara jag som får härliga Witcher wibes?

Skrivet av JonasT:

Jag tyckte RDR2 såg bra ut på en PS4 Pro, men detta ser fasen snuskigt fint ut!

Tyckte det såg okej ut på PS4 Pro (dock lite väl suddigt) men efter att ha sett det på Xbox One X så var skillnaden skapligt stor där man verkligen såg vad äkta 4K faktiskt gör i spel. Spelade aldrig klart PS4 Pro versionen och efter att ha sett detta ser jag enormt mycket fram emot PC versionen och återigen äkta 4K.

Skrivet av Zixxel:

Redan spelat igenom det ett par gånger, men frågan är..
Hur kommer det se ut på Stadia?

Som en högt komprimerad video feed. Med andra ord, sämre än konsol.

Vill så gärna ha ett 2080 Ti och en 9900K nu.
Man vill ju inte förlora en endaste detalj i detta vackra spel.

Tänk att verkligen kunna maxa dess inställningar och få det att rulla i 60fps samtidigt som man kör 4K.

Personligen kommer jag nog inte köra mycket story i början utan mer springa runt och utforska och bara gapa över alla grymt vackra vyer.

Brukar aldrig någonsin förköpa! Men nu kände jag, att jag gör ett undantag.

Senast redigerat 2019-10-18 10:25

Inte för att vara sån, meeeen ... Jag är glad att jag inte spelade demoversionen på konsol.

Skrivet av Vargas:

Inte för att vara sån, meeeen ... Jag är glad att jag inte spelade demoversionen på konsol.

Men, nu är du ju sån

Ja, jäklar vad grymt det ser ut!!!
Brukar ogilla det där snacket om ”PC Master Race”, men när man ser detta får jag viss förståelse.

Shit vilken ångest jag får kring mitt grafikkort nu. Jag kommer behöva uppoffra en hel del om det ska flyta i 1440p om jag inte passar på att uppdatera grafikkort under BF. Men det är ju inte gratis direkt med dagens priser.