Permalänk

Har nu haft denna bil 1 år och alltid lika roligt att sätta sig bakom ratten och köra den.

Audi A4 3.2 Quattro - 2008

3.2L V6 på 265hk/330nm
6-växlad manuell
Quattro
Sportchassi (sänkt 20mm)
Individual Drive Select
Adaptive Cruise Control
Samt en hel del mer utrustning.

Suck med att få bilderna att visas.
Visa signatur

Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero...AMD Ryzen 7 5800X @ 4600MHz / 1.23V...Hyte Y60
G.Skill Trident Z RGB 2x16GB 3600MHz CL14...Sapphire Radeon RX 7900XT Pulse Gaming OC
LG 34'' UltraGear 34GN850...Logitech MX Keys...Logitech MX Master 3S...Corsair RM750x
Kingston KC3000 2TB M.2 + Kingston KC3000 4TB M.2...Filserver - WD Gold 6TB x 4 + Seagate IronWolf PRO 8TB x 4

Permalänk
Medlem

Har bytt bil. Vi hade tidigare en Toyota Corolla Verso -08. Vi köpte den för att kunna åka mer än bara vår familj på långturer osv, och praktiskt i övrigt med 5 + 2 uppfällbara platser. Trodde vi.
Bara det att när de 2 bakre stolarna (som knappt borde få kallas stolar) är uppfällda, så får man inte plats med bagage. Så man kan åka 7, men ingen kan ha packning Och med 3 barnstolar i bilen fick Sambon sitta som en packad sill mellan de 2 barnstolarna i baksätet. De bakersta platserna var inte att tänka på för en vuxen, om man inte ville sitta med knäna över öronen.

Dessutom var den så tråkig att köra. Gjorde sitt jobb men riktigt trist bil i övrigt.

Så vi har varit på jakt efter något större och mer praktiskt. Och jag har alltid gillat Chrysler Voyager, riktigt kunglig att åka i, skön komfort och väldigt påkostad känsla.
En kompis till tjejen har en sådan också och det är det enda som funkar med 3 barn enligt dom.

Chrysler Voyager tillverkas inte längre sedan 2011, I USA heter modellen numera Chrysler Town & Country. I Europa heter den Lancia Voyager.
Så vi har tittat på lite olika sådana. Och det blev dieselversionen med 2.8l turbodiesel. 163 hästar är inte mycket att hänga i granen men den rör på sig ändå, betydligt trevligare än Toyotan att köra. Automatare också, har bara kört manuell innan.

Och vilken premiumbilkänsla! Kvalitetskänslan är riktigt bra och man åker sjukt skönt. Med alla 7 stolarna uppe är det goooott om plats i bagageutrymmet och massa smarta förvaringsutrymme. Riktigt nöjd, och vi hittade en 2012 som bara gått 7000 mil för 189k.
Känns riktigt gott, så nöjd. Fick 47k för Toyotan som hade gått 15500 mil också. Så det var bra.

Åkte stockholm tur och retur nu i helgen, jag och sambon och 2 av våra barn, samt sambons bror med tjej och deras ena barn. Alla åkte superbra.

Förhoppningsvis rullar denna långt och problemfritt nu.

Visa signatur

Lenovo Legion Y540-17-IRH med: 17.3" 144Hz skärm | Intel I7 9750H | 32GB DDR4-2667 CL16 | GTX 1660TI 6GB | 2TB Crucial P2 NvME Boot + 2TB SSD Lagring

Permalänk
Medlem
Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem

Mercedes-Benz A-Klass 2019

Äntligen har typ ett års velande och ångest tagit slut
Har hittat och hämtat min nya bil nu.

Började med min tråd: https://www.sweclockers.com/forum/trad/1564662-ny-bil-budget-...
Sen när jag hade provkört KIA, Golf och BMW 120 så råkade jag se och provköra en A-klass. Förutom att den är mycket mer modern i inredningen och infotainment så var den fantastisk att köra.

Hittade en Edition 1-version till "bra" pris och slog därför till.
Fantastiskt.

Har inte haft möjlighet att ta andra bilder utan får nöja mig med säljarens bilder

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Inofficiell ambassadör
Skrivet av SunQ:

Äntligen har typ ett års velande och ångest tagit slut
Har hittat och hämtat min nya bil nu.

https://i.imgur.com/XnuQiCy.jpg

https://i.imgur.com/9eJL2m9.jpg

https://i.imgur.com/A3PHhnw.jpg

https://i.imgur.com/sSjCXjU.jpg

Började med min tråd: https://www.sweclockers.com/forum/trad/1564662-ny-bil-budget-...
Sen när jag hade provkört KIA, Golf och BMW 120 så råkade jag se och provköra en A-klass. Förutom att den är mycket mer modern i inredningen och infotainment så var den fantastisk att köra.

Hittade en Edition 1-version till "bra" pris och slog därför till.
Fantastiskt.

Har inte haft möjlighet att ta andra bilder utan får nöja mig med säljarens bilder

Grattis till en snygg bil! Vad blev det för motor?

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5600X RAM Corsair Vengance 16GB @ 36000 MHZ
GPU MSI GTX 1080 ti Gaming X Skärm Acer X34A

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xyborg:

Grattis till en snygg bil! Vad blev det för motor?

En A200. Så 163hk bensinare.
Kör för lite för att det ska vara värt med diesel.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SunQ:

En A200. Så 163hk bensinare.
Kör för lite för att det ska vara värt med diesel.

Har alltid undrat hur automaten fungerar på de. Är det nån spak eller så? Tänkte åka någon gång och prova men har inte tiden XD

Permalänk
Medlem

@Alle22: Menar du Mercedes över lag? Tror att alla automater har rattväxel. Sitter där torkarspaken sitter på Volvo, torkarna slår man på via blinkersspaken.

Visa signatur

| R7 5800X3D @-30 i PBO2 + Noctua NH-U12s | ROG Strix B450-F | 32GB HyperX Fury Black 3200MHz | RTX 3080 TUF OC | Define R4 + Noctua NF-A14 (x2) & NF-S12A + Noctua NA-FC1 | Corsair RM 850X v2 | Samsung 970 Evo Plus 1TB + Crucial MX300 2TB | LG 27GL850

Permalänk
Avstängd
Skrivet av klirre:

@Alle22: Menar du Mercedes över lag? Tror att alla automater har rattväxel. Sitter där torkarspaken sitter på Volvo, torkarna slår man på via blinkersspaken.

Det stämmer, tänker mer på hur man lägger in bak och fram växel osv.

Permalänk
Medlem

@Alle22: spak ner: D, spak upp: R, tryck på knappen på änden av spaken: P. N har jag inte koll på hur man lägger i, har bara kört mercedes vid enstaka tillfällen. Min personliga åsikt är att det är helt bakvänt att lära sig, dels pga. att jag kör Volvo och vill ha en torkarspak och dels pga. att alla andra fordon jag kört med rattväxel (hjullastare och traktorer) har fram/back spaken på vänster sida.

Visa signatur

| R7 5800X3D @-30 i PBO2 + Noctua NH-U12s | ROG Strix B450-F | 32GB HyperX Fury Black 3200MHz | RTX 3080 TUF OC | Define R4 + Noctua NF-A14 (x2) & NF-S12A + Noctua NA-FC1 | Corsair RM 850X v2 | Samsung 970 Evo Plus 1TB + Crucial MX300 2TB | LG 27GL850

Permalänk
Avstängd
Skrivet av klirre:

@Alle22: spak ner: D, spak upp: R, tryck på knappen på änden av spaken: P. N har jag inte koll på hur man lägger i, har bara kört mercedes vid enstaka tillfällen. Min personliga åsikt är att det är helt bakvänt att lära sig, dels pga. att jag kör Volvo och vill ha en torkarspak och dels pga. att alla andra fordon jag kört med rattväxel (hjullastare och traktorer) har fram/back spaken på vänster sida.

Okej, det var lite udda haha. Påminner mig om äldre amerikanska bilar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av klirre:

@Alle22: spak ner: D, spak upp: R, tryck på knappen på änden av spaken: P. N har jag inte koll på hur man lägger i, har bara kört mercedes vid enstaka tillfällen. Min personliga åsikt är att det är helt bakvänt att lära sig, dels pga. att jag kör Volvo och vill ha en torkarspak och dels pga. att alla andra fordon jag kört med rattväxel (hjullastare och traktorer) har fram/back spaken på vänster sida.

Farsan har en C-klass hybrid och det tycker jag inte är något konstigt med faktiskt. Neutral är halvvägs upp mot R vill jag minnas. Är ngt mellanläge där. Använder man ju aldrig iaf

Men det är kanske pga jag kör manuell i vanliga fall. Så när jag sätter mig i den vet jag att det är andra bullar som gäller. Har man flera automat blir det kanske mer avigt att vänja sig fram och tillbaka

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zemlan:

Farsan har en C-klass hybrid och det tycker jag inte är något konstigt med faktiskt. Neutral är halvvägs upp mot R vill jag minnas. Är ngt mellanläge där. Använder man ju aldrig iaf

Men det är kanske pga jag kör manuell i vanliga fall. Så när jag sätter mig i den vet jag att det är andra bullar som gäller. Har man flera automat blir det kanske mer avigt att vänja sig fram och tillbaka

Skickades från m.sweclockers.com

Jag kör också manuell själv, tror att den stora krocken för mig ligger i att spaken sitter på höger sida och fungerar precis tvärt om mot en traktor eller hjullastare. Man vill ju föra spaken framåt/uppåt när man kör framåt, inte bakåt/neråt...

Visa signatur

| R7 5800X3D @-30 i PBO2 + Noctua NH-U12s | ROG Strix B450-F | 32GB HyperX Fury Black 3200MHz | RTX 3080 TUF OC | Define R4 + Noctua NF-A14 (x2) & NF-S12A + Noctua NA-FC1 | Corsair RM 850X v2 | Samsung 970 Evo Plus 1TB + Crucial MX300 2TB | LG 27GL850

Permalänk
Medlem
Skrivet av klirre:

Jag kör också manuell själv, tror att den stora krocken för mig ligger i att spaken sitter på höger sida och fungerar precis tvärt om mot en traktor eller hjullastare. Man vill ju föra spaken framåt/uppåt när man kör framåt, inte bakåt/neråt...

Ahh, ja är man van vid det förstår jag om det blir knas ibland, hehe

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem

Vår nya familjekärra

Passat GTE 2017 med ~1500 mil på mätaren, hyggligt utrustad. Har ganska bra körmönster för att åka hybrid så vi borde kunna hålla ner bränslekostnaderna ganska bra. Har åkt dryga 50mil nu sen jag tankade och en nålsbredd bensin har försvunnit. Bytte in vår XC60-14 D4 i förmån för denna. Gillar att åka på ren el när man ska ner på stan och handla på ICA osv. Sen i GTE läge piper den på ganska bra från rödljusen.

Skulle ju gärna ha lite roligare fälgar osv men större hjul rullar tyngre och då får man vara gubbig och åka original 17" om man vill snåla på dinosauriedropparna.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Skrivet av SiD:

Vår nya familjekärra

Passat GTE 2017 med ~1500 mil på mätaren, hyggligt utrustad. Har ganska bra körmönster för att åka hybrid så vi borde kunna hålla ner bränslekostnaderna ganska bra. Har åkt dryga 50mil nu sen jag tankade och en nålsbredd bensin har försvunnit. Bytte in vår XC60-14 D4 i förmån för denna. Gillar att åka på ren el när man ska ner på stan och handla på ICA osv. Sen i GTE läge piper den på ganska bra från rödljusen.

Skulle ju gärna ha lite roligare fälgar osv men större hjul rullar tyngre och då får man vara gubbig och åka original 17" om man vill snåla på dinosauriedropparna.

https://forumbilder.com/images/2019/10/17/Passat.jpg

Du skriver att du har ett bra körmönster för hybrid vad innebär det i ditt fall?
Själv pendlar jag ca 4 mil sammanlagd sträcka testat BMW 330E tog mig ca 2/3 av sträckan det var på sommaren.
Har tyvärr inte tillgång till laddning på jobbet. Inte heller hemma men på bostadsbolaget lät det inte omöjligt att dom skulle fixa det om man sa till.

Visa signatur

ASUS Maximus VIII Hero / Intel Core i7 6700K Skylake / Noctua NH-D15 / Corsair Vengeance LPX 2x8GB DDR4 Black 3000MHz / Samsung 850-Series EVO 500GB / Samsung SpinPoint F3 HD103SJ 32MB 1TB / 2*Western Digital Caviar Green WD15EARS 64MB 1.5TB / EVGA GeForce RTX 3060 Ti 8GB FTW3 ULTRA / Cooler Master ATCS 840 / Corsair CMPSU-850HX / LG UltraGear 32GP850

Permalänk
Medlem

Jag har också 4 mil till jobbet enkel resa med möjlighet att ladda på jobbet men jag ska inte åka i den utan åker i vår andra bil. Jag kom 34km på ren el när jag hade den hit till jobbet en gång och 32km hemåt så av 80km åkte jag fossilt i 14km. Sambo som ska ha bilen har precis över 2 mil till jobbet och eventuellt möjlighet att ladda där så hon kommer mer eller mindre kunna åka "gratis" i vardagspendlingen. Sen är ju all åkning i stan, förskolan, träning, handla, till mormor och morfar osv körd på ren el. Vi kommer att installera en laddbox hemma för säkerhetsskull.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Avstängd
Skrivet av klirre:

Jag kör också manuell själv, tror att den stora krocken för mig ligger i att spaken sitter på höger sida och fungerar precis tvärt om mot en traktor eller hjullastare. Man vill ju föra spaken framåt/uppåt när man kör framåt, inte bakåt/neråt...

Fast det är ju ganska standard för automatlådor, förutom P på knapp som är ett något nyare påfund. P-R-N-D har det ju "alltid" varit. BMW har haft P på knapp och sen R-N-D på spaken i rätt många år nu. Och det har ju gällt även rattväxel på gamla amerikanare och liknande.

Permalänk
Medlem

@snajk: Det är säkert en vanesak, jag har inte suttit särskilt många timmar i bil med rattväxel och har inte lärt mig än. Trots det tycker jag att det vore mer logiskt att upp är fram och ner är back, inte tvärt om.

Visa signatur

| R7 5800X3D @-30 i PBO2 + Noctua NH-U12s | ROG Strix B450-F | 32GB HyperX Fury Black 3200MHz | RTX 3080 TUF OC | Define R4 + Noctua NF-A14 (x2) & NF-S12A + Noctua NA-FC1 | Corsair RM 850X v2 | Samsung 970 Evo Plus 1TB + Crucial MX300 2TB | LG 27GL850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alle22:

Har alltid undrat hur automaten fungerar på de. Är det nån spak eller så? Tänkte åka någon gång och prova men har inte tiden XD

Skrivet av klirre:

@Alle22: Menar du Mercedes över lag? Tror att alla automater har rattväxel. Sitter där torkarspaken sitter på Volvo, torkarna slår man på via blinkersspaken.

Skrivet av klirre:

@Alle22: spak ner: D, spak upp: R, tryck på knappen på änden av spaken: P. N har jag inte koll på hur man lägger i, har bara kört mercedes vid enstaka tillfällen. Min personliga åsikt är att det är helt bakvänt att lära sig, dels pga. att jag kör Volvo och vill ha en torkarspak och dels pga. att alla andra fordon jag kört med rattväxel (hjullastare och traktorer) har fram/back spaken på vänster sida.

Precis som Klirre säger så är det en spak typ där torkarspaken brukar sitta på många bilar.
Var väll lite konstigt första gångerna man satte sig i bilen, men är bara när man ska backa som man blir påmind om det

Sen finns ju paddlar på ratten också om man vill växla själv.

Om man annars tänker hur automaten fungerar i övrigt så kan jag hålla med om några recensioner som man läst innan man köpte bilen. Den kan stundtals ha lite svårt att välja växel. Särskilt om man har sportläget inställt.

Kör oftast i "comfort" och då är det inte lika märkbart.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk

@SiD:
ok Jag har som din sambo 4 mil ToR.
Hur är Passaten som hybrid? Har du kört Golfen som hybrid?
För den provkörde jag samma dag som BMW 330E o jämfört med BMW så var golfen inget jag skulle välja.

Visa signatur

ASUS Maximus VIII Hero / Intel Core i7 6700K Skylake / Noctua NH-D15 / Corsair Vengeance LPX 2x8GB DDR4 Black 3000MHz / Samsung 850-Series EVO 500GB / Samsung SpinPoint F3 HD103SJ 32MB 1TB / 2*Western Digital Caviar Green WD15EARS 64MB 1.5TB / EVGA GeForce RTX 3060 Ti 8GB FTW3 ULTRA / Cooler Master ATCS 840 / Corsair CMPSU-850HX / LG UltraGear 32GP850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr Dirkschneider:

@SiD:
ok Jag har som din sambo 4 mil ToR.
Hur är Passaten som hybrid? Har du kört Golfen som hybrid?
För den provkörde jag samma dag som BMW 330E o jämfört med BMW så var golfen inget jag skulle välja.

Inte kört golfen, bara Kia Optima hybrid. Min gissning är väl att golfen är ungefär den samma. Jag gillar dock passaten. Snygg invändigt, skön att köra.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Skrivet av SiD:

Inte kört golfen, bara Kia Optima hybrid. Min gissning är väl att golfen är ungefär den samma. Jag gillar dock passaten. Snygg invändigt, skön att köra.

Skickades från m.sweclockers.com

Golfen kändes otroligt lätt i fronten, men det beror väl på batterierna. Kan tänka mig att Passaten inte lider av det lika mycket p.g.a att det är en större bil.

Visa signatur

ASUS Maximus VIII Hero / Intel Core i7 6700K Skylake / Noctua NH-D15 / Corsair Vengeance LPX 2x8GB DDR4 Black 3000MHz / Samsung 850-Series EVO 500GB / Samsung SpinPoint F3 HD103SJ 32MB 1TB / 2*Western Digital Caviar Green WD15EARS 64MB 1.5TB / EVGA GeForce RTX 3060 Ti 8GB FTW3 ULTRA / Cooler Master ATCS 840 / Corsair CMPSU-850HX / LG UltraGear 32GP850

Permalänk
Avstängd
Skrivet av klirre:

@snajk: Det är säkert en vanesak, jag har inte suttit särskilt många timmar i bil med rattväxel och har inte lärt mig än. Trots det tycker jag att det vore mer logiskt att upp är fram och ner är back, inte tvärt om.

Jo kanske, men det är inte det normala för automatlådor oavsett om spaken sitter på rattstången eller på mittkonsollen. Värre är det med den manuella växlingen på automater. En del bilar har framåt/uppåt för att växla ned och andra tvärtom. En del har till och med att man vickar spaken i sidled för att växla "manuellt". Sportigare bilar brukar väl ha det så att framåt/uppåt växlar ned och tvärtom för det är normalt så riktiga sekventiella lådor (som sitter i tävlingsbilar och så) är upplagda. Men annars är det nog vanligare tvärtom.

Sen minns jag manuella rattväxlade bilar med typ ett standard H-upplägg, inte så smidigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr Dirkschneider:

Golfen kändes otroligt lätt i fronten, men det beror väl på batterierna. Kan tänka mig att Passaten inte lider av det lika mycket p.g.a att det är en större bil.

Nej det har jag inte upplevt att den känns lätt men som du säger så kanske batterierna påverkar viktfördelningen. Skulle ju gärna ha några mil längre räckvidd men som vi nyttjar bilen så funkar den. Får se om några år när det är dags att byta om det har skett några framsteg på hybridsidan, eller rent utav på rena elbilar. Jag var mkt sugen att lägga in en beställning på Kia's E-niro som i verklig räckvidd har ca 40-45 mil. Dock är Kia en Kia när det kommer med detaljfinish osv men 7års garanti är värt mycket i mina ögon. När kidsen inte behöver barnvagnar osv så kanske en mindre bil funkar för idag är passaten i minsta laget när syskonvagnen osv ska med.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem

Då Sommarbilen ställdes av förra månaden så saknar man den lite extra just nu.

Subaru BRZ -2017

Visa signatur

// Pierre Broberg
http://www.pierrejavel.com

Permalänk
Medlem

Sålde Macan i tisdags och hämtade nya bilen i fredags, Audi E-tron. Tyckte det var dags att testa elbil.

Har kört 75 mil och är väldigt nöjd hittills.
Laddningarna har fungerat felfritt och IONITY som laddar bilen med 150kW var toppen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Precis som Klirre säger så är det en spak typ där torkarspaken brukar sitta på många bilar.
Var väll lite konstigt första gångerna man satte sig i bilen, men är bara när man ska backa som man blir påmind om det

Sen finns ju paddlar på ratten också om man vill växla själv.

Om man annars tänker hur automaten fungerar i övrigt så kan jag hålla med om några recensioner som man läst innan man köpte bilen. Den kan stundtals ha lite svårt att välja växel. Särskilt om man har sportläget inställt.

Kör oftast i "comfort" och då är det inte lika märkbart.

Är ju en DCT i nya A-klassen så den är rätt bra. Var nära att lägga en beställning på en A250 men jag men efter en provkörning med en V8 så var jag såld.

Visa signatur

Corsair Crystal 280X Chassi// AMD Ryzen 5800X3D// PowerColor RX 6900 XT// Corsair 3200Mhz 64GB// Asus X570-I // Corsair AX 760W // Samsung 960 EVO 250GB Nvme SSD // Samsung 980 PRO 2TB Nvme SSD // Samsung 850 EVO 1TB SSD //Samsung Odyssey Neo G9 // Windows 11 Pro X64

Permalänk
Medlem

Blev en ordentlig tvätt igår! 220 minuter senare... som ny

Visa signatur

Stationära | Define 7 Compact | RM750x White | X570S AERO G | Ryzen 5 5600x | NH-D15 Chromax | Flare X 4x8GB 3200MHz | RTX 4070 Super | MP600 1TB | 980 1TB | A2000 1TB | 970 EVO 500GB | 850 EVO 500GB |
Acer X34A + 2x Dell U2719D | Wave 1 | Arctis Nova Pro Wireless |
Laptop | Macbook Air M1 2020 | 16GB | 256GB |
3dkatten.se

Permalänk
Medlem

Har precis beställt en Renault Megane ST GT Line, automat 140 hk bensin. Någon som sitter på något liknande idag?

Blev färgen Titanium Grey som jag tycker är urläcker