Gå med i SweClockers största guild "Hordevara" här

Permalänk
Frida 🥐

Gå med i SweClockers största guild "Hordevara" här

SweClockers officiella horde-guild har blivit succé. I skrivande stund har guilden över 100 stycken aktiva medlemmar som styr ihop bland annat dungeons, utbyter craftade föremål, donerar material och har allmänt trevligt snack. Självklart finns det plats för ännu fler! Guilden är dock exklusiv för SweClockers medlemmar.

För att ansöka måste du få en inbjudan till guildens egna Discord-kanal. Kopiera och klistra mallen nedan och skicka till: zoyadog#2135

--------------------------------------
1. Ditt användarnamn på SweClockers:

2. Spelar du horde på Gehennas?

3. Berätta kort varför du vill gå med i guilden:

---------------------------------------

I Hordevaras egna Discord-kanal finns mer information och trivselregler. Välkommen!

Guildmaster: @Frida (Discord: zoyadog#2135)
Officer: @mkp (maKKe)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vill du ha friend request & pm på battle.net eller ska man skicka ett meddelande ingame?

Permalänk
Frida 🥐
Skrivet av Mezzlock:

Vill du ha friend request & pm på battle.net eller ska man skicka ett meddelande ingame?

Skicka på Discord

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Zoyadog:

SweClockers officiella horde-guild har blivit succé. I skrivande stund har guilden uppåt 100 stycken aktiva medlemmar som styr ihop bland annat dungeons, utbyter craftade föremål, donerar material och har allmänt trevligt snack. Självklart finns det plats för ännu fler! Guilden är dock exklusiv för SweClockers medlemmar.

För att ansöka måste du få en inbjudan till guildens egna Discord-kanal. Kopiera och klistra mallen nedan och skicka till: zoyadog#2135

--------------------------------------
1. Ditt användarnamn på SweClockers:

2. Spelar du horde på Gehennas?

3. Berätta kort varför du vill gå med i guilden:

---------------------------------------

I Hordevaras egna Discord-kanal finns mer information och trivselregler. Välkommen!

Guildmaster: @Zoyadog (Discord: zoyadog#2135)
Officer: @mkp (maKKe)

Förbannat. Då måste jag skaffa Discord vilket jag vägrat hittills. Vet inte ens riktigt vad det är gammal som jag är. PvPserver? *min mardröm*

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Frida 🥐
Skrivet av Beginner:

Förbannat. Då måste jag skaffa Discord vilket jag vägrat hittills. Vet inte ens riktigt vad det är gammal som jag är. PvPserver? *min mardröm*

Discord är ett krav för att vi ska kunna uppdatera med aktuell info och kommunicera när folk inte är ingame. Dessutom är det för att förhindra att fel personer hamnar i guilden då vi kontinuerligt uppdaterar info om medlemmarna. Guildtabben ingame är inte tillräckligt avancerat för att man ska kunna sköta allt därifrån som önskat.

Och ja, det är Classics största PvP-server. Men hittills på en vecka har jag aldrig blivit gankad.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

man blir änna sugen på att börja lira nu ju

Visa signatur

Glöm inte att gilla bra inlägg!

AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG STRIX GeForce RTX 2060 6GB OC Gaming |
Fractal Design Meshify S2 (Blackout) | ASUS ROG STRIX X470-F Gaming |
G.Skill Trident Z RGB 3200mhz 16GB | Samsung 970 EVO Series 500 GB M2 | Seasonic Focus Plus 750W

Permalänk
Medlem

Tråkigt att guildnamnet var skrivet med capslock intryckt.

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97M-Plus | 16gb ram | Asus Strix 970 | Phanteks PH-TC12DX | Samsung 850 Evo 250gb | Corsair Force GS 120gb | Fractal Design Integra M 650w | Fractal Design Define Mini C

Permalänk
Medlem

Har ni några planer att byta server för att slippa köa?

Visa signatur

Henge

Permalänk
Frida 🥐
Skrivet av Snorlena:

Tråkigt att guildnamnet var skrivet med capslock intryckt.

Tråkigt att den lilla detaljen hindrar dig från att gå med i en superbra guild!

Skrivet av Henge:

Har ni några planer att byta server för att slippa köa?

Nej, vi tänker stanna på Gehennas. Gemensamt beslut bland guildmedlemmarna.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Henge:

Har ni några planer att byta server för att slippa köa?

Ett tips är Remote Desktop ca kl 16-16:30, beroende på när du åker hem dvs.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Ett tips är Remote Desktop ca kl 16-16:30, beroende på när du åker hem dvs.

Jo tack för det. Ska testa det.

Men jag lyckas inte skicka DM till zoyadog#2135 på discord. Så jag skickade iväg en vänförfrågan. Heter Henge på discord.

Visa signatur

Henge

Permalänk
Medlem

Levlar en alt på Gehennas horde eftersom det inte finns mycket o göra förutom raid på mainen (alliance).

Drar iväg ett DM sen, kul o ha några o tjabba med när man levlar alten

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zoyadog:

Discord är ett krav för att vi ska kunna uppdatera med aktuell info och kommunicera när folk inte är ingame. Dessutom är det för att förhindra att fel personer hamnar i guilden då vi kontinuerligt uppdaterar info om medlemmarna. Guildtabben ingame är inte tillräckligt avancerat för att man ska kunna sköta allt därifrån som önskat.

Och ja, det är Classics största PvP-server. Men hittills på en vecka har jag aldrig blivit gankad.

Kan rekommendera ett besök till BRD eller LBRS balkongen😀. Har en teori att hörde kanske har en undangömd flightpath dit!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag spelar inte WoW, men jag ÄLSKAR namnet och vill passa på att prisa den som kom på't! Fick mig ett ordentligt garv

Permalänk
Medlem
Skrivet av Landelusen:

Jag spelar inte WoW, men jag ÄLSKAR namnet och vill passa på att prisa den som kom på't! Fick mig ett ordentligt garv

Jag är nykter spelnörd och flikar in att du inte är ensam.

Permalänk
Frida 🥐
Skrivet av Landelusen:

Jag spelar inte WoW, men jag ÄLSKAR namnet och vill passa på att prisa den som kom på't! Fick mig ett ordentligt garv

Tar åt mig äran Ibland undrar jag om det finns en liten Göteborgare innerst inne...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hur hårt tänker ni raida senare? jag letar efter nåt guild som inte är så super tryhard direkt, det jag hamna i nu verkar sikta på top 1% progress eller nåt...så där vill jag nog inte vara kvar :/

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Frida 🥐
Skrivet av Laggzor:

hur hårt tänker ni raida senare? jag letar efter nåt guild som inte är så super tryhard direkt, det jag hamna i nu verkar sikta på top 1% progress eller nåt...så där vill jag nog inte vara kvar :/

Jag tror vi kommer köra ganska casual. Vi har inte kommit så långt att vi fått ihop en guildraid ännu. Vi prövar oss fram och ser hur alla känner och hur vi går vidare

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem

@Zoyadog
Nog bra att skriva att man måste adda dig som friend och vänta på accept för kunna skicka meddelande. För DM går inte annars

"Your message could not be delivered because you don't share a server with the recipient or you disabled direct messages on your shared server, recipient is only accepting direct messages from friends, or you were blocked by the recipient."

Permalänk
Frida 🥐
Skrivet av Nivity:

@Frida
Nog bra att skriva att man måste adda dig som friend och vänta på accept för kunna skicka meddelande. För DM går inte annars

"Your message could not be delivered because you don't share a server with the recipient or you disabled direct messages on your shared server, recipient is only accepting direct messages from friends, or you were blocked by the recipient."

Bara att lägga till! För vissa verkar det gå att skicka direkt. Men det är bara att skicka en vänförfrågan

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Zoyadog:

Bara att lägga till! För vissa verkar det gå att skicka direkt. Men det är bara att skicka en vänförfrågan

Skickade också en vänförfrågan på battle.net nu, heter "Galweg" där.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3060 Ti :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Deepcool Matrexx 55
NAS: SM X10-SLM-F :: Mellanox Connect2X SFP+ :: Intel XL710-QDA1 QSFP+

Permalänk
Frida 🥐
Skrivet av Kr^PacMan:

Skickade också en vänförfrågan på battle.net nu, heter "Galweg" där.

Har inte fått något på battle.net, tror du angett min discordtag. Skriv på Discord istället zoyadog#2135 så går det snabbare att bjuda in till gemenskapen!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Försökte lägga till på Discord men den hittar inte taggen av okänd anledning
Men gick utmärkt på Battle.net så får försöka den vägen!