Postal 4: No Regerts är här, tydligen

Permalänk
Relik 📜

Postal 4: No Regerts är här, tydligen

Många minns säkert Postal och framför allt Postal 2. Utvecklarna Running with Scissors skapade ett spel som var.. ja, skit helt ärligt. Den enda behållningen handlade om ultravåldet och det totalt trasiga upplägget där man kunde mörda, elda och i största allmänhet svina sig ordentligt.

Efter det kom Postal 3 som typ ingen brydde sig om, och nu är det tydligen dags för.. Postal 4: No Regerts.
https://www.dualshockers.com/postal-4-no-regrets-reveal-early...

Spelet ploppade upp på Steam Early Access under kvällen, tillsammans med trailern ovan. Av allt att döma ser spelet ut som skit och verkar lika moraliskt trasigt som förväntat. Det kommer med andra ord gå hem utmärkt, speciellt i dessa tider med streams till höger och vänster.

Så, vad säger ni? Behöver vi ett Postal till?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Early Access är ett skämt

Permalänk
Medlem

Alltså... n... NEJ! Bestämt nej.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Windows 11 Pro | Intel i7 8700 | ASUS Prime Z370-P | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS GTX 1080 | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Hyper 212 EVO

Permalänk
Medlem

Vadå nej?
Men ser det inte ut precis som Postal 3? Har inte hänt nåt?

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J
[/color]

Permalänk
Medlem

Haha nice!

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Inaktiv

Hörru, du stavade titeln fel (rätt)! I texten

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av anon228747:

Hörru, du stavade titeln fel (rätt)! I texten

Doh! Fixat!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Många minns säkert Postal och framför allt Postal 2. Utvecklarna Running with Scissors skapade ett spel som var.. ja, skit helt ärligt. Den enda behållningen handlade om ultravåldet och det totalt trasiga upplägget där man kunde mörda, elda och i största allmänhet svina sig ordentligt.

Efter det kom Postal 3 som typ ingen brydde sig om, och nu är det tydligen dags för.. Postal 4: No Regerts.
https://www.dualshockers.com/postal-4-no-regrets-reveal-early...

https://www.youtube.com/watch?v=GwJvfAtmdzw

Spelet ploppade upp på Steam Early Access under kvällen, tillsammans med trailern ovan. Av allt att döma ser spelet ut som skit och verkar lika moraliskt trasigt som förväntat. Det kommer med andra ord gå hem utmärkt, speciellt i dessa tider med streams till höger och vänster.

Så, vad säger ni? Behöver vi ett Postal till?

Alltså jag skrattade verkligen mycket högre än jag borde ha gjort med katten. Förlåt, jag är en hemsk människa, men jag garvade verkligen. Spelade aldrig dom tidigare spelen så kanske vore något att testa, så man kan säga att man har provat spelet iaf.

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Surdeg 🍞

Spelade in 15 minuter gameplay, nästan direkt från inledningen. Kördes på laptop med Core i7, 32 ram och GTX 1070. Gick knappt i 30 fast jag körde i 1080p och allt på medium.

Edit: tydligen var det knappt något ljud med i videon. Ni missar inget.

Visa signatur

Poddar i Virtuellt-Veckan med Victor Leijonhufvud - https://virtuellt.nu

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Callemedskägget:

Spelade in 15 minuter gameplay, nästan direkt från inledningen. Kördes på laptop med Core i7, 32 ram och GTX 1070. Gick knappt i 30 fast jag körde i 1080p och allt på medium.

https://www.youtube.com/watch?v=ABXgUxm8BMQ

Edit: tydligen var det knappt något ljud med i videon. Ni missar inget.

Ser ju orimligt uselt ut.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Haha, spelade 1an och 2an vilka var rätt roande på sitt sätt.

Detta ger mig sån nostalgi då det ser ut som tidiga renders av 3an som tog en evighet att komma ut, i stil med Duke nukem Forever som en också väntade på innan en växte upp...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🛜🫀: HP ProDesk 400 G3, i5 6500, 8GB DDR4, Intel X520-DA2
🐳🐧: AMD R5 3600 | Google Coral.ai | ASRock X570D4U-2L2T | Silverstone CS381 | 80GB DDR4 | 8 HDD BTRFS RAID1
⌨️🎮: R9 3900X | RTX 2080 LC | Acer XF270HUA | 96GB @ 3200 | Prime B350-plus | Carbide 270R
🎞🎶: LG OLED55C8 | Epson TW3200 | Onkyo TX-NR646 | Infinity Reference 61/51 mk2 | Shield TV V2 | minhembio.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av tuomi:

Haha, spelade 1an och 2an vilka var rätt roande på sitt sätt.

Detta ger mig sån nostalgi då det ser ut som tidiga renders av 3an som tog en evighet att komma ut, i stil med Duke nukem Forever som en också väntade på innan en växte upp...

Skickades från m.sweclockers.com

Läste på Steam att det är röstskådespelaren Jon St. John, som gjorde just Duke Nukem-rösten, som gör "the dude" i Postal 4.

Även spelets titel kommenteras,
"Why call it POSTAL 4 when you’ve disowned POSTAL III?
We had entertained the idea of calling it something like The Real POSTAL 3 or even POSTAL 2x2 as a play on words. We could have also confused everyone and done the whole reboot thing by simply calling it “POSTAL”. Ultimately, though, POSTAL 4 makes it clear that it’s the next big game in the POSTAL franchise."

"Are you guys aware you’ve spelt ‘No Regrets’ wrong?
We Regert Nothing!"

Visa signatur

Citera för svar :)

Permalänk
Medlem

Postal serien är en serie som folk antingen hatar eller älskar verkar det som, själv vart jag väldigt glad att se RWS tillverkar en upföljare efter deras stora DLC som de släppte till Postal 2. Dock Early Acess samt den plötsliga releasen kommer nog skada försäljningen samt ryktet om spelet ännu mera.

Visa signatur

RTX3080 | 5960X->7800x3d | Valve Index

Permalänk
Inofficiell ambassadör

Meh, jävla skitspel som försöker dölja den uppenbara bristen på kvalitet genom att vara "edgy". Får inte mina pengar iaf, jag tittar hellre på färg som torkar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5600X RAM Corsair Vengance 16GB @ 36000 MHZ
GPU MSI GTX 1080 ti Gaming X Skärm Acer X34A

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xyborg:

Meh, jävla skitspel som försöker dölja den uppenbara bristen på kvalitet genom att vara "edgy". Får inte mina pengar iaf, jag tittar hellre på färg som torkar

Skickades från m.sweclockers.com

För mig som varit med sedan början på Postal-serien och upplevde de massiva rubriker spelet skapade i USA så är detta mer en nostalgitripp snarare än att det ska vara banbrytande. Om det inte är alltför buggigt kan jag tänka mig köpa det.

Visa signatur

MSI K9N SLI Diamond | MSI Diamond HDMI 7600GT | AMD X2 4200+ | 1GB Kingston HyperX| 32" LG 5000:1 screen | Asus EeePC 701

Permalänk
Medlem

sign this petition or i will kill your dog!

behöver nja? kommer jag köpa det och spela slut det på en vecka för att sen bara leta katter? förmodligen.

Visa signatur

Glöm inte att gilla bra inlägg!

AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG STRIX GeForce RTX 2060 6GB OC Gaming |
Fractal Design Meshify S2 (Blackout) | ASUS ROG STRIX X470-F Gaming |
G.Skill Trident Z RGB 3200mhz 16GB | Samsung 970 EVO Series 500 GB M2 | Seasonic Focus Plus 750W

Permalänk
Medlem

Postal 1 var konstigt, Postal 2 var spelbart jämtemot många andra spel och det var ju ett litet brutalare GTA utan fordon och beroende på hur man gillar spela ett öppet spel spelar ju roll hur mycket man kommer tycka om det.
Postal 3 kom nästan aldrig förbi ryssland i release och drogs tillbaka i många länder så den kom och gick, de försökte ju sälja skunk-vapnet som en "stor grej"...
Postal 4 ser lite ut som 2 hoppas bara att de har tänkt till gällande vilka vapen de tar i bruk och mer levande omgivning.

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Relik 📜

Visst kunde man sätta katter som ljuddämpare i tvåan?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

@emilakered: japp, på hagelbrakarn och rifle tror jag,,, (men i filmen har han den på pistolen, ja de har släppt en film )

Visa signatur

Glöm inte att gilla bra inlägg!

AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG STRIX GeForce RTX 2060 6GB OC Gaming |
Fractal Design Meshify S2 (Blackout) | ASUS ROG STRIX X470-F Gaming |
G.Skill Trident Z RGB 3200mhz 16GB | Samsung 970 EVO Series 500 GB M2 | Seasonic Focus Plus 750W

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Farthinder:

@emilakered: japp, på hagelbrakarn och rifle tror jag,,, (men i filmen har han den på pistolen, ja de har släppt en film )

Just det! Filmen hade jag nästan förträngt. Eller ja, den är väl lika bra att glömma.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S