Baka en Galaxy Note10 och vinn presentkort på valfria datordelar

Permalänk
Melding Plague

Baka en Galaxy Note10 och vinn presentkort på valfria datordelar

Vinn valfria datordelar till ett värde av 10 000 kronor genom att vara en mästare i köket. Fram med kaveln, mjölet och äggen, för nu ska det bakas!

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Gäller bidrag som visar hur det brinner i ugnen?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Smart att det inte var Galaxy Fold som skulle bakas, för då hade det väl räckt med en hög smulor...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 7 5800X, 32GB DDR4 @ 3600mHz, 7900XTX, 4,5 TB SSD

Permalänk
Medlem

Vadfaaan, här satt jag och kladdade med kol när jag såg denna deltävling. Ska det vankas bakverk är jag ur matchen. Och här kunde jag tagit ett par öl till på puben.

Permalänk
Medlem

Snygg PR-kampanj bland alla negativa artiklar om Fold...

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97-A | 16GB | Gainward GTX 1070 Phoenix GS
Phanteks Enthoo Evolv ATX TG | EVGA Supernova G2 750W
Samsung 850 PRO 128GB | Samsung 850 EVO 250GB
Seagate Barracuda 4TB | Cryorig H5 Ultimate

Permalänk
Medlem

So baked right now..

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Aorus X570 Elite | AMD 5900x | MSI Radeon RX 6800

Permalänk
Medlem

Är lödningarna så dåliga att man måste börja med att "baka" dom?

Visa signatur

i7-8700k | ASUS ROG Strix Z370-F Gaming | 2x8+2x16GB Corsair Vengeance LPX 3200 | ASUS TUF RTX 3080 OC | Samsung 860 EVO 1TB | WD Black SN850 1TB | Intel 660p 2TB | Crucial MX500 4TB | Noctua NH-U14S | Fractal Design North | Seasonic Focus Plus Gold 650FX | ASUS Xonar Essence STX

Permalänk
Medlem

Äntligen en tävling i min smak... he.. he... he...

Permalänk
Medlem

Flamberat har ju inte varit inne sen 90-talet men nu kanske det blir ändring på det!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

ingen som bakat än?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av improwise:

Flamberat har ju inte varit inne sen 90-talet men nu kanske det blir ändring på det!

Skickades från m.sweclockers.com

Precis ifall det hade varit en note 7 hade det ju känts helt naturligt med lite eldflammor, kanske även detta batteri har något att bjuda på?

Visa signatur

*Lite överklockade Ryzens och Xeons.
*R9 kort som alltid brinner upp, men måste ju värma huset på något sätt!
*Custom 3D printad kina & EKWB loop med tillhörande hemförsäkring för vattenskador.

Permalänk
Medlem

Warq's bidrag på "Baka en Galaxy Note10"

Hej, här kommer mitt bidrag med mitt "mästerverk"..

Permalänk
Inaktiv

Deltävling #2 – Baka en ätbar Galaxy Note10 med valfria ingredienser - Andreas Lindgren

Min vision var en enkel och clean pannkakstårta med en penna, det blev inte riktigt som väntat haha 😁

Under bakverkets gång

Permalänk
Inaktiv

@Warq: Wow, imponerande! Lite mer detaljrik än mitt bidrag haha.. Snyggt jobbat!

Permalänk
Medlem

Brownie Galaxy Note10

Vilken otroligt rolig och smakfull deltävling!

Har inte riktigt råd att lägga pengarna på en riktig Samsung Galaxy Note10 så jag tog chansen att slå två flugor i en smäll och baka en Brownie Galaxy Note10 i stället. ^^

Teknisk specifikation:

Typ av produkt: Brownie med citronfrosting
Skydd: Varken dammtät, stänksäker eller vattentät
Inbyggda komponenter: Bitar av haselnötter & chokladbitar
Vikt: 196 g
Färg: Karamellfärgssvart

Permalänk
Medlem

@anon168673: Tackar! Bilden man hade i huvudet var lite annorlunda än vad man kom fram till men jag blev rätt nöjd ändå

Roligt koncept!!

Permalänk

hej alla om någon kan vara snäll och lägga upp den direkt här hade det uppskattats
kan ej ladda upp den här
https://m.imgur.com/gallery/c20bxJu

https://i.imgur.com/WqddF7M_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fi...

Permalänk
Inaktiv

@THE FLESH RIPPER:

Jag gillar att du har laddat upp skärmdump av bilderna i ett teknikforum 😁

Sjukt snyggt jobbat! Hur fick du till glansen på telefonen?

*// Om du kan citera mig bör du se länken till den här bilden så kan jag redigera bort den sen. Skickade den även till dig PM. //*

Tog bort bild av "THE FLESH RIPPER". Modd kanske kan kliva in.
Permalänk

vet inte om de e sömnbrist eller stress av en 6 åring här hemma men jag får inte rikigt till detta

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

men en beskrivning hur detta gjordes kommer senare
obs
detta är försök nr 2
nr1 gick åt helvete sista 5 minuterna
har hållt på ca 7-9timmar med denna försök

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv

@THE FLESH RIPPER:

Med lite tur kanske en mod kliver in och kan hjälpa dig

Shit det va några timmar det haha! Det känns som att du kommer kamma hem den här deltävlingen 😁

Permalänk

i hope so hehe
har spenderst en del men utöver tåvlingen så är det kul att utmana sig hehe
kanske ska hålla mig till baka istället för teknik haha

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

så nu e allt framme
mobil
hörlurar och kartong
ser bättre ut än de smaka hehe

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av anon168673:

@THE FLESH RIPPER:

Jag gillar att du har laddat upp skärmdump av bilderna i ett teknikforum 😁

Sjukt snyggt jobbat! Hur fick du till glansen på telefonen?

*// Om du kan citera mig bör du se länken till den här bilden så kan jag redigera bort den sen. Skickade den även till dig PM. //*

Svar till hur jag fick till glansen på telefonen. Jag har gjort en glaze av gelatin och Kondenserad mjölk och Glukosirap. Gäller att få till temperaturen rätt och vara ganska snabb då det torkar fort. Sedan var det bara att blanda i karamellfärg och hälla över telefonen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Bussovi_ by XHI

Ni som är en del av SweBakers är ta mig tusan grymma!

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Medlem

Den som bakar en Note 10 kan ni lägga till hörlursuttag för att visa Samsung att det faktiskt får plats?

Permalänk
Medlem

Hallå hallå, efter timmars pysslande så är bakverket färdigt
Diggar färgtemat på de nya Samsung Note:sen, så här kommer en Note 10 i ätbar form!

Samsung Galaxy Mums 10 (Aura Glow)
8 tsk drottningssylt
~256 g tårtbotten
Den har även en smörkräms-chamber för bättre kylning!

Hoppas ni gillar den!

Visa signatur

Ryzen 7 5700X | 32GB DDR4-3200 | ASUS ROG STRIX B350-F GAMING | MSI 3080 10GB SUPRIM X | ASUS TUF Gaming 850W Gold

Permalänk

Då kommer mitt bidrag här. Jag och min bättre hälft har pillat en stund med det här nu, men det var roligt

Permalänk
Medlem

Här kommer mitt bidrag som föddes ur en kombination av pajat knä, inställda helgplaner och tröstsurfande efter nytt grafikkort. Blev ett kul projekt faktiskt (tyckte dock inte min sambo som fick diska)

Försökte göra den efter mått men blev nog en halvcentimeter större än the real deal. Tog mig lite konstnärliga friheter med färgen på boxen för att kunna måla dit texten och få lite kontrast till telefonen, pennan och lurarna.

Ingredienser: tårtbotten, sockermassa, karamellfärg(i mängder) ,blockchoklad, smörkräm, sylt, gammal hederlig marsankräm, agar agar, orimligt mycket tid, svordomar, frustration.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd