Köpes - Boxee Box eller bara en fjärrkontroll.

Permalänk
Avstängd

Köpes - Boxee Box eller bara en fjärrkontroll.

Min fjärr till Boxee Boxen har givit upp, någon som har en som ligger?

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefflo:

Min fjärr till Boxee Boxen har givit upp, någon som har en som ligger?

Läs hela annonsen här

Har Boxee samt fjärren någonstans.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av YOKYO:

Har Boxee samt fjärren någonstans.

Skickades från m.sweclockers.com

Super, leta gärna så köper jag den. Är egentligen bara ute efter fjärrkontrollen men kan ta allt om du vill bli av med det.
Vart finns du?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Livsnjutare 😎

Jag har tre kompletta Boxee Box’ar och även en fjärr med pc-mottagare.
Hojta till om det är intressant!

Priser vet jag inte, så de diskuterar vi fram.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Jag har tre kompletta Boxee Box’ar och även en fjärr med pc-mottagare.
Hojta till om det är intressant!

Priser vet jag inte, så de diskuterar vi fram.

" fjärr med pc-mottagare."??
Vad är det för en?

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefflo:

Super, leta gärna så köper jag den. Är egentligen bara ute efter fjärrkontrollen men kan ta allt om du vill bli av med det.
Vart finns du?

Sthlm Alby

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av andreas_dock:

Jag har tre kompletta Boxee Box’ar och även en fjärr med pc-mottagare.
Hojta till om det är intressant!

Priser vet jag inte, så de diskuterar vi fram.

Också nyfiken vad det är för något, fjärr med pc-mottagare.
Är i behov av den vanliga standardfjärren.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Avstängd
Skrivet av YOKYO:

Sthlm Alby

Skickades från m.sweclockers.com

Har inte vägarna förbi närmaste tiden så kan du skicka? Bara fjärren kan inte kosta många kronor att skicka.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefflo:

Super, leta gärna så köper jag den. Är egentligen bara ute efter fjärrkontrollen men kan ta allt om du vill bli av med det.
Vart finns du?

Hittade den. Boxy fjärr samt sladden. Hw version a3 Fw version 1.1.1.19092

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefflo:

Har inte vägarna förbi närmaste tiden så kan du skicka? Bara fjärren kan inte kosta många kronor att skicka.

Bill helst få bort den eftersom den bara ligger och samlar damm. Du kan få den billigt. Nämn priset så kommer vi överens

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av YOKYO:

Hittade den. Boxy fjärr samt sladden. Hw version a3 Fw version 1.1.1.19092

Skickades från m.sweclockers.com

200kr ink. frakt?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefflo:

200kr ink. frakt?

200+ frakt och lämnar in den imorgon efter jobbet

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av YOKYO:

200+ frakt och lämnar in den imorgon efter jobbet

Skickades från m.sweclockers.com

Topp
Du har fått privat meddelande...

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av SCORPIUS:

" fjärr med pc-mottagare."??
Vad är det för en?

Skrivet av Stefflo:

Också nyfiken vad det är för något, fjärr med pc-mottagare.
Är i behov av den vanliga standardfjärren.

Det är den vanliga Boxee -fjärren - men med en usb-sticka / adapter till så den kan användas till vilken pc/mac/dator/etc som helst

https://www.cnet.com/news/boxee-remote-gets-official-for-pc-a...

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Avstängd
Skrivet av andreas_dock:

Det är den vanliga Boxee -fjärren - men med en usb-sticka / adapter till så den kan användas till vilken pc/mac/dator/etc som helst

https://www.cnet.com/news/boxee-remote-gets-official-for-pc-a...

Tack för info. Har bokat en boxee box hos annan medlem men om något strular tar jag gärna din till samma pris.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10