Vi reagerar på ICA:s digitala bebis Elis

Vi reagerar på ICA:s digitala bebis Elis

Man ska vara snäll mot barn! När bebisar är förbi de första veckornas röda skrynklighet blir många jättesöta, och det är ju kul för alla föräldrar där ute. ICA har tagit konceptet ett steg längre med "en virtuell influencerbebis", Elis. Resultatet är helt ärligt.. ja, se hur vi reagerade (obs! absolut inte efterhandskonstruktion!).

Efter det, bedöm själva! ICA har ett pressmeddelande, och fler bilder finns på bland annat Instagram.

Personligen tycker jag att..

.. DET ÄR JU STUFF OF NIGHTMARES! Kommer inte kunna sova på 22 år.

Dold text

....... yeah........ hmmmmm......

Varför?

Säkert inte gratis och ser inget syfte alls

Har man marketingpengar att bränna så...
Tydligen ingen på ICA som hört talas om Uncanny Valley
Skickades från m.sweclockers.com

Har hon funnit sedan april, och inte utvecklats mer än tre bilder på deras Instagram?
En digital bebis borde ha utvecklats mer än så här, eller har hon redan hamnat över på "the dark web", hur som så bör BVC kopplas in och kanske till och med SOC?

/Orolig småbarnsförälder...

Jacob is a droid?

Står fortfarande fast vid att den är otroligt ful...

Där satt Oscar-statyetten!

Denna låten har aldrig passat bättre...

Kära Bullen!

Jag är en nörd på alldeles för många jordsnurr som har ett problem.
Jag och många med mig har länge misstänkt att vår favoritsidas redaktör, Häxdoktorn @Jacob, har psykopatiska tendenser. Detta har jag redan skrivit inlägg om tidigare. Men idag såg jag hur hela redaktionen reagerade fullt naturligt på ICAs virtuella psychobebis...

... förutom en gosse, som satt där helt tyst, och log i mjugg.

Hjälp oss! Vi vet inte längre vad vi skall göra.

Med tragiska hälsningar,

Vän av ordning

PS. Som vanligt är det inte den som har skrivit detta inlägg som är med på bilden.

Kommer vi få se en generation av blankpolerade bebisar nu?
”ICAs bebisvax - din unge ser ut som en kastanj på mindre än fem minuter!”

Skrivet av serdyllon:

Kära Bullen!

Jag är en nörd på alldeles för många jordsnurr som har ett problem.
Jag och många med mig har länge misstänkt att vår favoritsidas redaktör, Häxdoktorn @Jacob, har psykopatiska tendenser. Detta har jag redan skrivit inlägg om tidigare. Men idag såg jag hur hela redaktionen reagerade fullt naturligt på ICAs virtuella psychobebis...

... förutom en gosse, som satt där helt tyst, och log i mjugg.

https://i.imgur.com/4bJJFh6.jpg

Hjälp oss! Vi vet inte längre vad vi skall göra.

Med tragiska hälsningar,

Vän av ordning

PS. Som vanligt är det inte den som har skrivit detta inlägg som är med på bilden.

5/7

Skrivet av frong:

Perfect score <3

😂

Men snälla söta rara!

Har det startats en insamling till ICAs marknadsföringsavdelning än så att alla medskyldiga kan få den vård och hjälp de behöver?