Regeringen kan ändra kemikalieskatten till att omfatta e-handel från utlandet

Permalänk
Medlem
Skrivet av NutCracker:

Förmodligen skämtar du inte med "De kemikalier som är skadliga har alltså redan förbud eller restriktioner", men DET påståendet är ju totalt nonsens.

Skickades från m.sweclockers.com

Dåså, då nämner du utan några problem minst 10 kemikalier vilka är skadliga men inte omfattas av några restriktioner eller förbud?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cad_edis:

Dåså, då nämner du utan några problem minst 10 kemikalier vilka är skadliga men inte omfattas av några restriktioner eller förbud?

Det skulle jag kunna göra, men nyttan med det är absolut nog lika ned noll. Skulle du lägga dig platt och erkänna att DU har fel, nej knappast, din inställning till begränsande åtgärder på (förmodligen inte bara) miljöområdet som fattas av den här regeringen är säkerligen grundmurat negativ. Denna diskussion har visat sig vara alltför infekterad på detta forum, så av den anledningen tillmötesgår jag inte din konfrontativa begäran.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av NutCracker:

Det skulle jag kunna göra, men nyttan med det är absolut nog lika ned noll. Skulle du lägga dig platt och erkänna att DU har fel, nej knappast, din inställning till begränsande åtgärder på (förmodligen inte bara) miljöområdet som fattas av den här regeringen är säkerligen grundmurat negativ. Denna diskussion har visat sig vara alltför infekterad på detta forum, så av den anledningen tillmötesgår jag inte din konfrontativa begäran.

Skickades från m.sweclockers.com

Kan du inte rabbla upp 10 kemikalier för oss andra som läser i forumet? Eller är du för fin för det?

Har inte följt diskussionen helt ock hållet ska tilläggas. Hoppar in ibland och läser i dessa trådar utan att följa dom slaviskt om någon undrar.