Powercolor Radeon 5850 bortskänkes

Permalänk
Medlem

Powercolor Radeon 5850 bortskänkes

Min rensning fortsätter och jag kommer knappast att ha användning för mitt gamla grafikkort.

Jag kan inte garantera att det fungerar, men det funkade hur bra som helst när det satt i min dator innan jag uppgraderade till ett GTX 1060. Det har legat i en antistat påse i en låda sedan dess.

Kortet kan hämtas på plats eller eventuellt mötas upp någonstans lämpligt om tajmingen passar.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@Kilroy: Kan gärna ta det om du orkar skicka! Betalar såklart för frakten!

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk

Jag tar det gärna, kan hämta på plats på lördag?

Permalänk
Medlem

Ställer mig på kö

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies

Permalänk
Medlem

Oj då, visste inte att inte det skulle vara så poppis, jag googlade på annonser och såg att det sålts för typ 50 spänn så trodde jag kanske skulle få slänga det.

Då många verkar intresserade så känns det onödigt att lägga pengar på att posta det.

Men, vem ska få det? Hur väljer man sånt?

Den som sade till först?
Den som har störst behov av det?

Annars har jag fått pm som är först...

Permalänk

Ta den som är smidigast (dvs mig 😉). Kan hämta på plats när det passar dig.
Nej men du väljer såklart själv helt vem du ger det till. Den som har störst behov är väl ett bra kriterier? Då är det definitivt inte jag 😄

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Medlem

Ge till den du tycker behöver den mest
(Så hade jag gjort iallafall )

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag har varit iväg över en långhelg så om någon fortfarande är intresserad så är det bara att säga till!

Permalänk
Medlem

Skickar dig ett pm.

Permalänk
Medlem

Överlag känns det onödigt att skicka kortet, så försöker helst bli av med det utan att skicka det.
Folk som bor i närheten blir därför högre prioriterade.

Permalänk

Finns kortet fortfarande kvar?

Visa signatur

Huvudburk: POP_OS! 22.04 | Ryzen 3900X | Asus Prime B350m-a | 32GB RAM | Sapphire RX 6800 | Sleeper-chassi (Tänk P4)
Xbox: POP_OS! 22.04 | Ryzen 5600G | B550I AORUS PRO AX | 16GB RAM | Urholkad OG Xbox som chassi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grilljohan:

Finns kortet fortfarande kvar?

Nja, rent tekniskt finns det kvar men jag har lovat bort det till någon redan, vi ska bara lyckas tajma att mötas upp.

Permalänk
Medlem

Kvar? Behöver ett kort ASAP lixom. Tyvärr bor ja långt borta och de måste fraktas

Skickades från m.sweclockers.com