Ghost Recon Breakpoint: vilken version av spelet köper ni?

Permalänk
Avstängd

Ghost Recon Breakpoint: vilken version av spelet köper ni?

Hej! jag undrar vilken version av spelet ni ska köpa? jag tyckte om betan mycket och vill nu köpa spelet men den finns i olika versioner. ghost recon breakpoint standard , gold edition , ultimate edition. Plånboken tillåter lägga pengen men är ändå osäker på vilken version man ska välja. Är det många av er här på sweclockers som ska köpa spelet och vilken version väljer ni? skulle lätta för mig att bestämma mig om ni berättar. Är det värt att lägga € 99,99 dollar för gold edition tex?? eller ska man kanske köpa standard spelet först och sedan köpa dlc paket i efterhand för att få det lite billigare eller tjänar man mest på att köpa gold edition direkt?

Med vänlig hälsning Mrnicke32.

Visa signatur

moderkort: ASUS ROG Maximus XI Formula ATX Z390
processor: Intel core i9 9900K 5.0ghz
grafikkort: MSI GeForce RTX 2080 Ti GAMING X TRIO 11GB
Corsair Dominator RGB Platinum 32GB 2x16GB 3200mhz
Gamingskärm: Samsung CHG90 49 tum 144hz 3840x1080p

Permalänk
Avstängd

Ingen som ska köpa spelet?

Visa signatur

moderkort: ASUS ROG Maximus XI Formula ATX Z390
processor: Intel core i9 9900K 5.0ghz
grafikkort: MSI GeForce RTX 2080 Ti GAMING X TRIO 11GB
Corsair Dominator RGB Platinum 32GB 2x16GB 3200mhz
Gamingskärm: Samsung CHG90 49 tum 144hz 3840x1080p

Permalänk
Medlem

Har du kollat in Uplay+ ?, men du kanske vill äga spelet.

Visa signatur

XripperX

Permalänk
Inaktiv

Jag provade betan på PC och tyckte inte att det var nå vidare och då syftar jag enbart på känslan när man sprang omkring och sköt. Spelade aldrig med kompisar eller några uppdrag men det kan säkert vara bra men gillade ej hur kameran "zoomade in" till ganska liten FOV när man sprang trotts att jag ställde upp extended fov till högsta.

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av Mrnicke32:

Ingen som ska köpa spelet?

Med tanke på att de är ett free2play spel man måste betala 600kr för

https://www.reddit.com/r/GhostRecon/comments/dbav23/ghost_rec...

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Med tanke på att de är ett free2play spel man måste betala 600kr för

https://www.reddit.com/r/GhostRecon/comments/dbav23/ghost_rec...

Men det är ju "frivilligt" att spendera pengar i butiken /s

Kommer vara en ultragrinding First Person Looter [sic] som konstant kommer påminna dig om att du kan ta genvägen genom butiken för att levla upp snabbare, få bättre vapen eller snyggare skins.

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Skrivet av Mrnicke32:

Ingen som ska köpa spelet?

Jo funderar på skaffa faktiskt. Rätt skönt casual spel, när man vill döda lite tid.
Blir standard versionen, känns som bortkastade pengar på gold eller ultimate.

Visa signatur

"On the frontlines there is only one commandment... THOU SHALT KILL"

Permalänk
Medlem

Jag och min kompis försöker göra refunds på detta spelet. Tack vare att man ser för nära gubben i 3e persons läget.
Blir helt galen på det.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Triton242:

Jag och min kompis försöker göra refunds på detta spelet. Tack vare att man ser för nära gubben i 3e persons läget.
Blir helt galen på det.

Eller hur?! Skönt att höra att någon annan reagerade på detta. Visst var det inte så i Wildlands, om du provat det och minns? Jag tyckte ändå att det var ganska nice men detta var det som att kameran mestadels var för nära och jobbig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon242437:

Eller hur?! Skönt att höra att någon annan reagerade på detta. Visst var det inte så i Wildlands, om du provat det och minns? Jag tyckte ändå att det var ganska nice men detta var det som att kameran mestadels var för nära och jobbig.

Nej Wildlanda var inte så.
Jag sköt ihjäl 2 personer i detta o försökte fixa med inställningarna i 20 minuter sedan avinstallerade jag spelet.
Blir helt galen på det där.

Permalänk
Medlem

Skaffa mig uplay+ så jag kunde testa det ordentligt. Är väl rätt kul men en månad av uplay+ kommer räcka för o stilla min spellust av detta spelet med största sannolikhet.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //

Permalänk
Medlem

Är det i närheten av att likna det gamla ghost recon från länge sen?

Och btw...det är väl ffs inte ett tredjepersons-spel? (Då blir det definitivt inte köp)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woaini:

Är det i närheten av att likna det gamla ghost recon från länge sen?

Nix.

Skrivet av Woaini:

Och btw...det är väl ffs inte ett tredjepersons-spel? (Då blir det definitivt inte köp)

Yes, det är tredjeperson.

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woaini:

Är det i närheten av att likna det gamla ghost recon från länge sen?

Och btw...det är väl ffs inte ett tredjepersons-spel? (Då blir det definitivt inte köp)

Skickades från m.sweclockers.com

Det är tredje person vilket jag inledningsvis avskydde, men nu har jag spelat i 20h och tänker inte lägre på det och tycker spelet är rätt så kul. Men jag skulle säga ta en månad med uplay+ det räcker säkerligen för att spela "klart" spelet.

edit: Aim down sight är iaf first person.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //

Permalänk
Medlem

Man undrar ju hur mycket arbete det vore att göra first person möjligt.