Dags att utse Årets medlem – presenteras på SweClockers Live! den 9 november

Permalänk
Medlem

@Jacob: Sååååå årets redaktionsmedlem, när?

I eget tycke har @Laxpudding gjort sig mer än förtjänt till att nomineras. Han må vara del av redaktionen men det förringar ej hans utomordentliga form på forumet. Likt många andra av de som listas i "finalen" räcker en tagg av hans namn och en fråga och han svarar så gott han kan på vanligtvis oroväckande kort tid. (@Laxpudding, hur är sömnen egentligen?)

Tycker i andra ord att om man går såpass "above and beyond the call of duty" spelar det ingen roll om personen är reggad i början av året eller om personen är @Edin.

Mja, det är väl en helt egen åsikt i detta fall.

Grammatik
Visa signatur

Ignorance is voluntary misfortune.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Zizoor:

@Jacob: Sååååå årets redaktionsmedlem, när?

Det kommer!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

YoshmanXLaxpudding

Permalänk
Medlem

@Yoshman och @Tellus82 är båda föredömen som bidrar stort till forumet och jag önskar att vi kunde få tre röster för pallplatser?

Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

Instämmer i hyllningskören till redan nämnda forumhjältar.

Hade gärna delat upp min röst på flera namn, då många av kandidaterna bidrar på olika sätt och i olika sektioner. Skulle tro att de som synts mest på förstasidans nyhetsstoff och länkade artiklar har högst vinstchans. Sedan måste man ju se det som en vinst bara att nämnas på listan.

Permalänk
Medlem

Min röst faller på @laxpudding helt klart.

Visa signatur

🏬: Gigabyte Aorus X570 Master 🔲: AMD Ryzen R5 5600X ❄️: Cooler Master Hyper212 BE 🏴: ASUS RX 6700 XT DUAL
🗄️: Fractal Define 7 Compact 🔌: EVGA B5 850W 🎞️: 32GB HyperX Beast 3600Mhz 💾: Crucial 512 GB
🖥️: ROG STRIX XG27WQ 🖱️: Corsair Scimitar RGB Elite ⌨️: K70 RGB TKL CHAMPION SERIES 🎧: Corsair H55 📶: Archer C80

Permalänk
Medlem

Min röst går till @anon193054 för sitt engagemang för datorer till välgörenhet.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

Jag hade velat ha med MatzoN - legenden som gav oss Bamse

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av tBiorrith:

Jag hade velat ha med MatzoN - legenden som gav oss Bamse

Nu handlar det ju om årets dock, även om det kanske kändes som igår så. :]

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Jag tackar alla som röstat! Vinnaren presenteras som sagt den 9 november på SweClockers Live! i Skyddsrummet, Stockholm.

Finns det fler tankar och åsikter om redaktörers vara eller icke-vara som nominerad i Årets medlem? Ut med det, så vi har något att gå på till när vi gör om detta nästa år.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner