Bilder på ditt senaste inköp (2019) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Alltså nu har jag fått nog, du är fan en legend.
http://adock.se/temp/Darkie-SWEC_jan-van-haasteren_collector.gif
Därför gjorde jag denna till dig nu på morgonen och slipade på mina photoshop "skills" 😂

Wow. Den ska sparas.
Mycket fin.
Tackar :D:D:D

Visa signatur

"NO! I dont wanna die. There are still too many things I don't own..."
I7 13700K | Asus Prime z690-a | 32GB DDR5 | Asus 3080ti | Samsung 970 m.2 250 + 2000 + några 1tb 870s | 3 x Asus 27´ 1440p 165hz
NAS Synology DiskStation DS920+ 4x12TB WDred / Ender 3 PRO / Ender 3 S1

Permalänk
Lego Master

"Tack för det, Televerket!"

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Fick bli dessa den här månaden. Vart lite less på min Oneplus 6 och min Zowie EC-1A så. Efter 4 år med Oneplus så tänkte jag ge Samsung en chans igen, trots att sist så hade de en ofantlig mängd bloatware, än så länge uppskattar jag den starkt!

Visa signatur

Processor: Intel i9 9900K @ 4,7Ghz kyld av Noctua NH-D15 | Moderkort: Gigabyte Z390 Aorus Ultra | RAM: G.Skill Trident Z 16GB 3200Mhz | Grafikkort: MSI RTX 2080 Gaming X Trio | Chassi: Fractal Design Define S2 | PSU: Corsair RM750x | Hdd: Samsung 970 Evo 500GB & Seagate Barracuda 2TB |

Permalänk
Medlem

Nytt tangentbord, är lite ovant att skriva på

Visa signatur

ʕ•͡ᴥ•ʔ

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Shudnawz:

Den var grym!
Var har du köpt den?? 😳

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Lego Master
Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Fick ett pussel från Holland som bara är släppt i en butikskedja där. (Blokker) (typ som rusta i Sverige) och de skickar inte utanför NL så den var inte lätt att få tag i. Finns ett par saker till i deras butiker jag söker (mugg, ugnsvante, förkläde och serveringsfat och något till) Funderar på att ta bilen å dra till Amsterdam en helg å shoppa om jag inte hittar någon som bor där och vill skicka.

Och jag fick lite julkort. ska bli nice å skicka ut till släkt å vänner vid jul.

Visa signatur

"NO! I dont wanna die. There are still too many things I don't own..."
I7 13700K | Asus Prime z690-a | 32GB DDR5 | Asus 3080ti | Samsung 970 m.2 250 + 2000 + några 1tb 870s | 3 x Asus 27´ 1440p 165hz
NAS Synology DiskStation DS920+ 4x12TB WDred / Ender 3 PRO / Ender 3 S1

Permalänk
Medlem

Bye bye Android

Plockade upp en iPhone 11 som fyndvara på Netonnet för dryga 1000-lappen mindre, endast öppnad och återlämnad. Var inget att tveka över, fick dessutom inspektera telefonen innan köp så

Har också upptäckt att iPhone världen är lika med tillbehörens universum som man behöver köpa till, aja.

Lite roligt dock att totalsumman med alla tillbehören blir nästan exakt samma som nypriset för telefonen, 9195:- riksdaler.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Plockade upp en Apple Watch series 5 förra fredagen, GPS, 44mm,alu,spacegrey som får ersätta min gamla trötta series 2. So far so good

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
ESXI: Intel NUC,i7-8559U + i5-8259U 32GB Ram
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Plockade upp en iPhone 11 som fyndvara på Netonnet för dryga 1000-lappen mindre, endast öppnad och återlämnad. Var inget att tveka över, fick dessutom inspektera telefonen innan köp så

https://i.ibb.co/DRSky9p/9-BCEADF4-EE24-4-EF2-9-A0-A-8-B394-ABFFA6-A.jpg

Har också upptäckt att iPhone världen är lika med tillbehörens universum som man behöver köpa till, aja.

https://i.ibb.co/LnHWsmz/ED28-B07-B-FFB1-4493-A7-E2-6-BF9-E663-AA26.jpg

Lite roligt dock att totalsumman med alla tillbehören blir nästan exakt samma som nypriset för telefonen, 9195:- riksdaler.

Skickades från m.sweclockers.com

Ingår det en usb-c → lightning med laddaren? Annars behöver du väl skaffa en sån också, ok jag inte är ute och snurrar.

Sen kan jag tycka att det låter dyrt med dom tre prylarna för dryga tusenlappen, om du köpte adaptern samt laddaren till normalpris så betyder det att fodralet kostade över 500 kronor... Och om man vill vara träaktig så kan man dessutom fråga sig om du verkligen ”behöver” köpa en snabbladdare. Men men, det är förstås alltid roligt att köpa till saker till sina nya prylar

Permalänk
Medlem

Laddaren returnerad efter noob miss

Skrivet av Trunk:

Ingår det en usb-c → lightning med laddaren? Annars behöver du väl skaffa en sån också, ok jag inte är ute och snurrar.

Sen kan jag tycka att det låter dyrt med dom tre prylarna för dryga tusenlappen, om du köpte adaptern samt laddaren till normalpris så betyder det att fodralet kostade över 500 kronor... Och om man vill vara träaktig så kan man dessutom fråga sig om du verkligen ”behöver” köpa en snabbladdare. Men men, det är förstås alltid roligt att köpa till saker till sina nya prylar

Första frågan, nej. Dum som man var hade jag missat det defactot och inte betalar jag 200:- ytterligare för kabeln som inte följde med. Nej så den är returnerad redan.
Köpte skalet exakt för 500, överprisat? Ja självklart, dock kändes inte dom andra skalen något vidare. Inte ens diverse skinnfodral, vill heller inte beställa från nätet då jag inte vet hur dom känns i handen. Dom släpper heller inte någon egen variant till 11:an tyvärr, utan endast till PRO duon.
Hade dom själva släppt skinn/läder fodral till 11:an också så hade jag lagt beslag på ett sånt istället. Tycker deras varianter till tidigare modeller som X & XS serien känns sjukt sköna att hålla i.
Om jag behöver ha snabbladdare? Nej egentligen inte, är dock jävligt bekvämt. Nu blir det dock ingen då jag returnerade den, kanske köper nån trådlös laddare istället. Liksom 600:- för vanlig snabbladdning är horribelt, är ju samma pris som en trådlös variant från Belkin eller liknande kostar. Är ju sånt jag skulle kollat upp innan, aja shit happens

Så får hålla mig till deras 5v historia så länge dess värre.

Haha! Japp, har ju vetat om att apples priser på diverse saker är sjuka ibland. Dock var jag så förbannat trött på android så jag kände att iOS var det enda rätta att byta till.
Sen att hela paketet med allt man köper till är dyrt....tja det är så det är. Men telefonen känns hur härlig som helst, känns betydlig snappigare och fräschar än android i alla fall:)
Men det är ju en smaksak.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

AMD 3900X
Gigabyte AORUS Master
G.Skill Trident Z Neo 32GB
Lian Li O11 Dynamic

De andra delarna är plockade från gamla datorn. D15 kunde tyvärr inte följa med då den inte passar, väntar på EVGA CLC 360.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av LeVvE:

AMD 3900X
Gigabyte AORUS Master
G.Skill Trident Z Neo 32GB
Lian Li O11 Dynamic

De andra delarna är plockade från gamla datorn. D15 kunde tyvärr inte följa med då den inte passar, väntar på att EVGA CLC 360.

https://i.imgur.com/UFAh0FK.png

När man har gpun så, blåser det inte väldigt varm luft rätt in i cpu fläkten då?

Snyggt bygge annars 🙂

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon298854:

När man har gpun så, blåser det inte väldigt varm luft rätt in i cpu fläkten då?

Snyggt bygge annars 🙂

Fläktarna på grafikkortet snurrar inte alls när jag spelar WoW just nu så är väl inte ett stort problem. Chipset tempen sjönk väldigt mycket från 84C till 65C medans jag spelar med grafikkortet vertikalt.

CPU kylaren är ganska skit överlag skulle jag säga, ligger på 2000RPM eller mer konstant och hoppar upp och ner i ljudnivå, inte imponerad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Om jag behöver ha snabbladdare? Nej egentligen inte, är dock jävligt bekvämt. Nu blir det dock ingen då jag returnerade den, kanske köper nån trådlös laddare istället. Liksom 600:- för vanlig snabbladdning är horribelt, är ju samma pris som en trådlös variant från Belkin eller liknande kostar. Är ju sånt jag skulle kollat upp innan, aja shit happens

Så får hålla mig till deras 5v historia så länge dess värre.

Rätta mig om jag har fel men var det inte första gången som Apple sålde telefonerna med snabbladdaren som standard? Eller var det bara Pro-modellerna som fick det tro

Visa signatur

7800x3D | 7900 XTX | Custom loop | Samsung Neo G7 | Razer Deathadder Pro v3 | Razer Huntsman | Sennheiser HD 660S | Hifiman Arya Stealth | Denafrips Ares II | Drop THX AAA 789 | Macbook Pro 13" Retina för studier

Permalänk
Medlem

Glömde bort att jag förbokade denna i Juni.

Totalt ointresserad av Pokemon, gillade filmen dock.

Vroom

För att göra egna "dekaler"

Gammalt vs Nytt

Det är båda Virtua Cop spelen.

Dold text
Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem
Skrivet av MexxII:

Rätta mig om jag har fel men var det inte första gången som Apple sålde telefonerna med snabbladdaren som standard? Eller var det bara Pro-modellerna som fick det tro

Hela ditt citat är korrekt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Leafo:

https://i.imgur.com/leJUdX9.jpg
Totalt ointresserad av Pokemon, gillade filmen dock.

Ryan Reynolds i rollen som Pikachu gör ju ganska mycket
Tyckte också den var helt ok, såg den på bio för 8åringen’s skull här hemma ❤️

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av RVX:

Hela ditt citat är korrekt

Skickades från m.sweclockers.com

Får man snabbladdare som default nu oavsett 11 eller 11 Pro?
... eller är de bara Pro?

Förstår inte vad som vart korrekt eller ej 🙈

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Får man snabbladdare som default nu oavsett 11 eller 11 Pro?
... eller är de bara Pro?

Förstår inte vad som vart korrekt eller ej 🙈

Haha!
Endast PRO modellerna, ej vanliga 11:an får med en snabbladdare.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Lite energi, dessutom den som inte säljs i affären längre ;O
5 för 35kr så jag köpte 80st

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Medlem

Lyxchoklad rekommenderas!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

När Komplett sålde Rival 650 Wireless för 349 kronor så blev det ett impulsinköp som jag verkligen inte ångrar!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Hedersmedlem

Peter Madsens jubileumsbox av serien Valhall med lite extra godis. Perfekta för lässtunden på kvällen med dottern.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Überklass:

Peter Madsens jubileumsbox av serien Valhall med lite extra godis. Perfekta för lässtunden på kvällen med dottern.

https://i.imgur.com/yBWWiqE.jpg

https://i.imgur.com/xm7UzXl.jpg

Åh. Vet jag såg en tecknad film på 90 talet som hette Valhalla. Figurerna i boken ser väldigt bekanta ut.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av anon14781:

Åh. Vet jag såg en tecknad film på 90 talet som hette Valhalla. Figurerna i boken ser väldigt bekanta ut.

Det är samma serie. Den tecknade serien kom redan på 80-talet.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av hakd:

Lite energi, dessutom den som inte säljs i affären längre ;O
5 för 35kr så jag köpte 80st
https://i.imgur.com/K8XOjX2.jpg

Haha du kommer ju vara lagom trött på den smaken sedan... 😂

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Überklass:

Peter Madsens jubileumsbox av serien Valhall med lite extra godis. Perfekta för lässtunden på kvällen med dottern.

Oj! Något sånt här har jag spanat efter länge! Kom den nyligen?

Edit: aj jävlar den var dyr! Men då vet man att det finns nu -- utgiven 2019.

Nu för att hoppas på en liknande utgåva fast för Thorgal...

Permalänk
Medlem

Bordscurling (otroligt roligt spel på förfest) och officiella ölunderlägg från Nintendo

Permalänk

Bra att ha nu när höstmörkret har gjort sitt inträde.

Visa signatur

Il Drago Ruggente

| OS: Windows 10 64bit Pro | CPU: Amd Ryzen 5800X | GPU: Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC
| MB: Asus ROG Strix B550-F Gaming | RAM: Corsair Vengeance LPX Black 2x16GB |
PSU: Corsair RM750X | Chassi: Fractal Design 7 | Boot SSD: Kingston A2000 M2 1 TB | CPU-Kylare: Noctua D15 |