Dayz Standalone - Nyöppnad 1PP 24/7 server

Skrivet av Tekanna218:

Nu blir jag lite förvirrad. Lirar inte du redan på vår server?

Jo, jag grejade detta fick googla lite o så laddade ner launcher 💪.

Kommer jag testa igen imorgon tackar😊

Skickades från m.sweclockers.com

Servern har nu ändrat namn och discordlänk. Vi heter numera Analog Milita och den gamla discordservern kommer fortfarande att vara aktuell. Men main base of operation kommer att ske på vår nya discord.

https://discord.gg/PRvkh7W

@Tekanna218:

Hur ska man göra för att joina servern? När jag försöker gå in på den står det bara dayz version mismatch (server 1.05.152627 vs client 1.5.152636

Skrivet av Kiirozu:

@Tekanna218:

Hur ska man göra för att joina servern? När jag försöker gå in på den står det bara dayz version mismatch (server 1.05.152627 vs client 1.5.152636

Fan spelar du halv sju på morgonen? 😁
Jag ska kolla hur det står till med servern.

Skrivet av Kiirozu:

@Tekanna218:

Sådär. Uppdaterad

Blir lite sugen då jag har en lång historik med modden till Arma2. Hur ser det ut på servern rent aktivitetsmässigt?

Skrivet av Guestah:

Blir lite sugen då jag har en lång historik med modden till Arma2. Hur ser det ut på servern rent aktivitetsmässigt?

Det är rätt dött tyvärr. De servrar som ser mycket trafik är de som varit igång sen alfan osv. Till och från dyker det in en del människor på servern och vi som hostar brukar vara inne rätt ofta.

Uppdatering:

Vi är tillbaka på Chernarus då DeerIsle modens senaste uppdatering inte fungerade för oss. Vi har lagt till Simple Base Mod för enklare basebuilding och hoppas folk tittar in!

/teapot