Gamingdator & Zowie XL2540-B 240hz

Permalänk

Gamingdator & Zowie XL2540-B 240hz

Säljes då intresset svalnat.
OBS! INGA KOMPONENTER SÄLJES SEPARAT!

Dator och skärm kan dock säljas separat

CPU: i5 7600K 3.8GHz m. Corsair Hydro H115i 4x140 i Push/Pull

MOBO: MSI Z270 SLI Plus

GFX: MSI GTX 1080 8gb m. Arctic Accelero Extreme IV

RAM: Corsair Vengaence 2x8gb 2666MHz CL16

SSD: Samsung 850 EVO 500gb

CHASSI: Corsair Carbide 270R, 2st 140mm fläktar i toppen

EVGA G2 Supernova 550w Modulärt

SKÄRM: BenQ Zowie 24" XL2540-B 240Hz

Windows 10 PRO original medföljer och datorn levereras nyformaterad.

Paketpris 10000:- eller vettigt bud.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

har aldrig förstått dom som lägger ut en annons utan att städa ur datorn först. ser ju för jävligt ut, du skulle garanterat få xxx antal kronor mer om det var dammfri.

Permalänk

@zogez: Jag och andra sidan har aldrig förstått mig på folk som ödslar sin energi på saker de inte har med att göra. Men till dem som är intresserade av att göra affär, kan jag meddela att datorn självklart kommer levereras utan damm.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av mustalainen:

@zogez: Jag och andra sidan har aldrig förstått mig på folk som ödslar sin energi på saker de inte har med att göra. Men till dem som är intresserade av att göra affär, kan jag meddela att datorn självklart kommer levereras utan damm.

Han menar nog att du kan sälja den lättare om folk ser att säljaren tar hand om sina saker och det är rent och prydligt.

Du lär inte få något sålt med den attityden.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon298854:

Han menar nog att du kan sälja den lättare om folk ser att säljaren tar hand om sina saker och det är rent och prydligt.

Du lär inte få något sålt med den attityden.

Mvh

exakt, ville inte vara jävligt med dig. men köper jag en begagnad dator, eller andra prylar, så kollar man ordentligt på bilderna hur sakerna ser ut, Man får ju intrycket att du inte direkt är rädd om datorn. och att det har används otroligt mycket.

Permalänk
Skrivet av anon298854:

Han menar nog att du kan sälja den lättare om folk ser att säljaren tar hand om sina saker och det är rent och prydligt.

Du lär inte få något sålt med den attityden.

Mvh

Självklart förstår jag det, men det handlar inte om vad man säger utan HUR man säger det! Spydig kommentar, får spydigt svar.

"Ett tips, städa ur datorn så får du den nog såld lättare :)" hade vart mer på sin plats enligt mig.

MVH

Permalänk

Hej hej.
Jag är intresserad av datorn utan skärm men har problem att komma loss och åka och hämta den
Du råkar inte ha vägarna förbi Mälardalen eller främst Stockholm?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Är skärmen aktuell att säljas separat, och då en följdfråga. Har du vägarna förbi söderut något? Småland/Göteborg/Trollhättan trakten?

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk

Hallå?

Skickades från m.sweclockers.com