Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

@Alling

Vad tror du om att bredda artiklarna till samma bredd som forumet?

Skrivet av Alling:

Säkert görbart, men inte helt trivialt, med tanke på sajtens layout. Men du kan alltid lägga in egen CSS. Om du får till något snyggt, posta gärna koden här!

Skrivet av LemonIllusion:

Jag har en fork med den funktionen (och som bonus får man in hela hemsidan i halvt fönster på en 1920 pixlar bred skärm också!). Här kan du se vad jag kör för CSS för att få till det. Om det finns intresse och @Alling tycker det är en bra ide kan jag uppdatera min fork (är ändå på tiden att jag får en nyare version) och skicka ett PR på funktionen.

Jag har draftat ett PR på funktionen nu. Har du lust att testa @m4gnify och se om det var något i den stilen du tänkte dig?

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

Jag har draftat ett PR på funktionen nu. Har du lust att testa @m4gnify och se om det var något i den stilen du tänkte dig?

Jag gillar det väldigt mycket! Fick inte din "custom css" att fungera, men det här fungerar helt perfekt (efter att man hittat knappen i Inställningarna )

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

Jag har draftat ett PR på funktionen nu. Har du lust att testa @m4gnify och se om det var något i den stilen du tänkte dig?

Helt underbart! Blev som en helt annan SweC nästan.:) Funkar bra här med Brave. Finns ju en sak som du säkert vet om, men bilderna blir utdragna så de blir kantiga.

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Jag gillar det väldigt mycket! Fick inte din "custom css" att fungera, men det här fungerar helt perfekt (efter att man hittat knappen i Inställningarna )

Kul!

Skrivet av Lagers:

Helt underbart! Blev som en helt annan SweC nästan.:) Funkar bra här med Brave. Finns ju en sak som du säkert vet om, men bilderna blir utdragna så de blir kantiga.

Att de blir utdragna känner jag definitivt till, men att något skulle bli mer kantigt av att bli utdraget förstår jag inte riktigt. Oskarpt ja, kantigt, eh? Skulle du kunna skicka en bild på vad du menar?

Gjorde för övrigt en liten ändring i hanteringen av den högraste annonsen på förstasidan. Att ta bort den var inte strikt nödvändigt, så istället puttar jag den bara lite åt sidan.
Direktinstallation av testbygge beta.2

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem

@Gurt ta upp det här med chefen när du kommer tillbaks från semestern

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

Att de blir utdragna känner jag definitivt till, men att något skulle bli mer kantigt av att bli utdraget förstår jag inte riktigt. Oskarpt ja, kantigt, eh? Skulle du kunna skicka en bild på vad du menar?

Gjorde för övrigt en liten ändring i hanteringen av den högraste annonsen på förstasidan. Att ta bort den var inte strikt nödvändigt, så istället puttar jag den bara lite åt sidan.
Direktinstallation av testbygge beta.2

När jag tittar noga och provar så är det inte kantighet jag ser, utan helt enkelt att bilderna är mycket komprimerade.
Så är ju likadana utan Better SweC. Det kanske syns lite mer om man förstorar men är ju inget man kan göra åt.

Tycker verkligen att det är perfekt med lite bredare SweC! Bra att du fick med reklamen också så de inte mister det.

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagers:

När jag tittar noga och provar så är det inte kantighet jag ser, utan helt enkelt att bilderna är mycket komprimerade.
Så är ju likadana utan Better SweC. Det kanske syns lite mer om man förstorar men är ju inget man kan göra åt.

Tycker verkligen att det är perfekt med lite bredare SweC! Bra att du fick med reklamen också så de inte mister det.

Hehe, tänkte det var onödigt att stryka @Alling mothårs när han redan beslutat att inte inkludera reklamdöljande funktioner. Jag har sedan länge tröttnat på att titta på reklamen (och typ hälften av alla andra rutor här, innehållsfiltret i BSC går varmt), men för att SweClockers ska få lite klirr i kassan döljer jag enbart med CSS istället för med adblocker.

Lite trist är det att bilderna ser sämre ut, men det är ju som sagt inte något jag råder över. Kan inte påstå att jag märker det längre ändå. Dassiga bilder >> smal layout alla dagar.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

Hehe, tänkte det var onödigt att stryka @Alling mothårs när han redan beslutat att inte inkludera reklamdöljande funktioner. Jag har sedan länge tröttnat på att titta på reklamen (och typ hälften av alla andra rutor här, innehållsfiltret i BSC går varmt), men för att SweClockers ska få lite klirr i kassan döljer jag enbart med CSS istället för med adblocker.

Lite trist är det att bilderna ser sämre ut, men det är ju som sagt inte något jag råder över. Kan inte påstå att jag märker det längre ändå. Dassiga bilder >> smal layout alla dagar.

Reklam ska man visa på de sidor man vill stödja, trycker en del på dom också för att de är intressanta. Annars visar jag inte reklam på andra sidor.
Bilderna blev ju inte så mycket sämre, bara jag som fick för mig det mer. Får hoppas att Alling lägger in detta i den offentliga

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Lagers:

Får hoppas att Alling lägger in detta i den offentliga

Vi jobbar på det!

@Lagers, @m4gnify, @LemonIllusion och andra: Märk väl att LemonIllusions betaversioner inte har @downloadURL och/eller @updateURL, vilket innebär att ingen automatisk uppdatering görs. Så ni kommer behöva göra en manuell installation igen när vi är klara med den nya funktionen.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Vi jobbar på det!

@Lagers, @m4gnify, @LemonIllusion och andra: Märk väl att LemonIllusions betaversioner inte har @downloadURL och/eller @updateURL, vilket innebär att ingen automatisk uppdatering görs. Så ni kommer behöva göra en manuell installation igen när vi är klara med den nya funktionen.

Underbart! Bra att du påminner om det med uppdateringen också, så man inte börjar sitta med gamla versioner till slut

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Medlem

@Lagers, @m4gnify, @Alling: Beta.4 ligger uppe. Det är nu det roliga börjar. Jag kan ha pillat för mycket och för djupt på en vital del i layouten, så nu kan vad som helst hända. Happy testing!

Direktinstallation beta.4

EDIT: Kan ju vara värt att nämna att när jag och @Alling pratar om .pushColumn, .pushColumn>.fluid, och .pushColumn>.fixed är det elementen på de länkade bilderna som åsyftas (och då även motsvarande på andra undersidor). Det är i den regionen det händer saker just nu och därmed där det kan gå (mest) fel.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem

@Lagers, @m4gnify, @Alling:
RC.1: https://github.com/SimonAlling/better-sweclockers/pull/28#iss...
Direktinstallation

Funktionsmässigt är jag nöjd och jag ser inte att någon hittat problem med den nya CSS:en, så från min sida är funktionen redo för merge nu.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem

@Lagers, @m4gnify:
Nu är det mergat och kommer dyka upp i nästa nightly. Påminner igen om att ni manuellt behöver gå tillbaka till någon av @Allings versioner då jag byggde mina utan automatiska uppdateringar.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem

@LemonIllusion: Det låter bra. Installerade från https://simonalling.se/userscripts/develop/better-sweclockers.user.js och väntar ut. Om jag inte gör det nu så kommer jag glömma det sedan Får leva med att det är smalt ett tag till

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagers:

@LemonIllusion: Det låter bra. Installerade från https://simonalling.se/userscripts/develop/better-sweclockers.user.js och väntar ut. Om jag inte gör det nu så kommer jag glömma det sedan Får leva med att det är smalt ett tag till

Det verkar ju inte bra att funktionen inte finns i nightly än trots att tidsstämpeln är från i natt. Än värre är att en fix som mergades för två veckor sedan inte heller finns i nightly. Tror att @Alling har en bugg att åtgärda i sitt nattliga byggskript. Det råkar väl inte vara så att det bygger från master varje natt istället?

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Lagers:

@LemonIllusion: Det låter bra. Installerade från https://simonalling.se/userscripts/develop/better-sweclockers.user.js och väntar ut. Om jag inte gör det nu så kommer jag glömma det sedan Får leva med att det är smalt ett tag till

Skrivet av LemonIllusion:

Det verkar ju inte bra att funktionen inte finns i nightly än trots att tidsstämpeln är från i natt. Än värre är att en fix som mergades för två veckor sedan inte heller finns i nightly. Tror att @Alling har en bugg att åtgärda i sitt nattliga byggskript. Det råkar väl inte vara så att det bygger från master varje natt istället?

Både den adaptiva layouten och Mina inlägg-fixen fungerar för mig i Nightly. Skulle kunna tänka mig tre olika möjligheter till att det inte funkar för dig, @Lagers:

  • Du har inte aktiverat inställningen LemonIllusions adaptiva layout.

  • Du har flera aktiva installationer av Better SweClockers (t ex Nightly och @LemonIllusions version). Bara en av dem kommer då köras; jag vet inte om det går att deterministiskt avgöra vilken.

  • Du har inte Nightly. (Det ska heta Better SweClockers Nightly i Violentmonkeys menyer. Länken du installerade från stämmer.)

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Du har flera aktiva installationer av Better SweClockers (t ex Nightly och @LemonIllusions version). Bara en av dem kommer då köras; jag vet inte om det går att deterministiskt avgöra vilken.

Den var det som var problemet för mig. Såg inte att det var ett annat namn på nightlyn. *skäms*

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem

@Alling: Tack. Jag var lite snabb och läste inte att det redan fanns i Nighty. Kollade inte heller om det var igång utan trodde det skulle komma inom kort så la ingen stor vikt vid detta, så allt är i sin ordning för mig. Superbra jobbat som vanligt av er båda!

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
99:e percentilen

Better SweClockers v3.9.0

  • LemonIllusions adaptiva layout finns nu som ett alternativ under Allmänt. Tack till @LemonIllusion.

  • SweClockers 20 år (till höger om rubrikerna/artiklar) går nu att dölja under Anpassa innehåll. Tack till @LemonIllusion.

  • Ikonen på Mina inlägg är fixad. Tack till @LemonIllusion.

  • En grafisk glitch på genvägen till inställningsmenyn är fixad. Tack till @Soitora.

  • SweClockers har ändrat från /pm till /meddelanden; Better SweClockers vet nu detta.

  • Kortkommandon (Ctrl + S och Ctrl + P) fungerar nu som de ska när man skapar eller redigerar en annons.

Även @m4gnify och @Lagers kommer uppskatta denna uppdatering.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
99:e percentilen

Better SweClockers v3.10.0

Nu händer det något igen! Denna uppdatering innehåller ett helt gäng nya funktioner och förbättringar:

  • @Soitoras mörka tema laddas nu in från rätt ställe.

  • Better SweClockers fungerar nu hyfsat bra även i marknaden.

  • Inställningsmenyn är förbättrad. Har försökt göra det lättare att hitta rätt kategori, och man kan nu hovra över en inställning för att se vad den gör.

  • Det går nu att ha monospace-font även i formuläret Snabbsvar.

  • Har lagt till en knapp för att infoga en tabell. Den ligger ovanför textrutan, precis jämte knapparna för listor.

  • Markerad text ersätts nu inte längre när man klickar på en knapp som infogar text i textrutan. Detta innebär att om man till exempel har markerat ett stycke text för att lägga det i en spoiler, men istället råkar klicka på Edit, blir man inte längre av med sin markerade text.

  • Har även fixat ett knippe buggar.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
99:e percentilen

Spara utkast automatiskt

Nu händer det grejer, vill jag lova! Har det någon gång hänt er att ni skrivit/redigerat ett långt inlägg som sedan försvunnit pga uppkopplingsproblem, kraschad webbläsare, blåskärm, egen klantighet eller annan anledning? Detta har jag nu gett mig på att försöka skydda mot med funktionen Spara utkast automatiskt.

Tanken är att Better SweClockers regelbundet sparar innehållet i textrutan, och att detta utkast raderas när inlägget skickats in och sparats. Detta är lättare sagt än implementerat, varför jag nu behöver er hjälp att utvärdera hur bra det fungerar. Jag tänker då särskilt på er som är aktiva i tråden, typ @LemonIllusion, @Yatagarasu, @YamahaDGX630, @Soitora, @Haptic, @LINJEinc, @Freemax, @Lagers, @Mr_Lazy, @jnsson, @MacAllan, @Biberu, @fue, @serdyllon, @MrBjud, @xzv, @breakwin, @m4gnify. All feedback är högt uppskattad!

Observera att ni behöver installera Better SweClockers Nightly och inaktivera vanliga Better SweClockers för att få tillgång till nämnda feature.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Nu händer det grejer, vill jag lova! Har det någon gång hänt er att ni skrivit/redigerat ett långt inlägg som sedan försvunnit pga uppkopplingsproblem, kraschad webbläsare, blåskärm, egen klantighet eller annan anledning? Detta har jag nu gett mig på att försöka skydda mot med funktionen Spara utkast automatiskt.

Tanken är att Better SweClockers regelbundet sparar innehållet i textrutan, och att detta utkast raderas när inlägget skickats in och sparats. Detta är lättare sagt än implementerat, varför jag nu behöver er hjälp att utvärdera hur bra det fungerar. Jag tänker då särskilt på er som är aktiva i tråden, typ @LemonIllusion, @Yatagarasu, @YamahaDGX630, @Soitora, @swehunter2000, @LINJEinc, @Freemax, @Lagers, @Mr_Lazy, @jnsson, @MacAllan, @Biberu, @fue, @serdyllon, @xooz, @xzv, @breakwin, @m4gnify. All feedback är högt uppskattad!

Observera att ni behöver installera Better SweClockers Nightly och inaktivera vanliga Better SweClockers för att få tillgång till nämnda feature.

Nu är det ju väldigt sällan jag skriver långa inlägg, men ska tänka på det då det händer och raportera.

Visa signatur

WS: Asus ROG Strix B550-I Gaming | R5 5600x | NH-L12 Ghost S1 | 32GB | RTX 3060 OC 12GB | Ghost S1 MKIII
NAS: QNAP TS-431 - 3x4TB WD Red
Phone: Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av LINJEinc:

Nu är det ju väldigt sällan jag skriver långa inlägg, men ska tänka på det då det händer och raportera.

Det gör inte din feedback mindre värdefull, för (nästan) lika viktigt som det är att inlägg inte går förlorade on my watch är det att användare inte blir störda eller förvirrade i onödan. Där tror jag att det kan krävas mer finputsning, så jag är i stort behov av feedback från så många användare som möjligt.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Testpilot

@Alling: Har laddat ner Nightly versionen och aktiverat nu.
Är det någon speciell testmetodik du vill att vi ska använda? Eller bara allmänt rapportera om något strular?
//Yatagarasu

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | VGN K75 Pro | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Yatagarasu:

@Alling: Har laddat ner Nightly versionen och aktiverat nu.
Är det någon speciell testmetodik du vill att vi ska använda? Eller bara allmänt rapportera om något strular?
//Yatagarasu

Tänker nog primärt allmänt, för jag tror inte att det funkar perfekt, men jag vill försöka få en klarare bild av hur det inte funkar – vad folks intryck och reaktioner är.

Men om du vill ge dig på att testa mer metodiskt – typ medvetet provocera fram konstigheter – är det såklart också mycket uppskattat. Även då finns det kanske ett värde i att inte veta hur implementationen ser ut, så att man agerar så naturligt som möjligt, men den finns att läsa på GitHub om du vill.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Nu händer det grejer, vill jag lova! Har det någon gång hänt er att ni skrivit/redigerat ett långt inlägg som sedan försvunnit pga uppkopplingsproblem, kraschad webbläsare, blåskärm, egen klantighet eller annan anledning? Detta har jag nu gett mig på att försöka skydda mot med funktionen Spara utkast automatiskt.

Tanken är att Better SweClockers regelbundet sparar innehållet i textrutan, och att detta utkast raderas när inlägget skickats in och sparats. Detta är lättare sagt än implementerat, varför jag nu behöver er hjälp att utvärdera hur bra det fungerar. Jag tänker då särskilt på er som är aktiva i tråden, typ @LemonIllusion, @Yatagarasu, @YamahaDGX630, @Soitora, @swehunter2000, @LINJEinc, @Freemax, @Lagers, @Mr_Lazy, @jnsson, @MacAllan, @Biberu, @fue, @serdyllon, @xooz, @xzv, @breakwin, @m4gnify. All feedback är högt uppskattad!

Observera att ni behöver installera Better SweClockers Nightly och inaktivera vanliga Better SweClockers för att få tillgång till nämnda feature.

TEST 1: Testade att stänga ner fliken med mitt inlägg i snabbsvaret, men det var inte kvar när jag tog tillbaka fliken igen via history. Vet inte riktigt om det är avsett att kunna hjälpa mot den typen av misstag dock?

Jag använder sjukt ofta snabbsvarsfunktionen, det är väl egentligen bara när jag citerar ett inlägg som man "tvingas" in i redigeringsläget. Misstänker att den nya funktionen endast fungerar i redigeringsläget?

TEST 2: Testade att göra samma sak i redigeringsläget och då funkade det

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av serdyllon:

TEST 1: Testade att stänga ner fliken med mitt inlägg i snabbsvaret, men det var inte kvar när jag tog tillbaka fliken igen via history. Vet inte riktigt om det är avsett att kunna hjälpa mot den typen av misstag dock?

Jag använder sjukt ofta snabbsvarsfunktionen, det är väl egentligen bara när jag citerar ett inlägg som man "tvingas" in i redigeringsläget. Misstänker att den nya funktionen endast fungerar i redigeringsläget?

TEST 2: Testade att göra samma sak i redigeringsläget och då funkade det

Den första frågan jag då vill ställa är: Förväntar du dig att det ska fungera i snabbsvarsformuläret? Potentiell följdfråga: Borde det göra det?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Ok då har jag installerat nightlyn och skriver detta efter att ha tryckt på Skriv svar.
Efter detta kommer jag stänga ner webbläsaren innan det skickas och starta upp den igen och gå in på SweC.

@Alling
Se på f**n, det funkade
När jag kom tillbaka till tråden och tryckte "Skriv svar" igen så tändes knappen "Återställ" (med en nice grön blinkning) och jag kunde återställa det som jag hade skrivit innan, dvs dom 2 första meningarna ovan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Den första frågan jag då vill ställa är: Förväntar du dig att det ska fungera i snabbsvarsformuläret? Potentiell följdfråga: Borde det göra det?

Svar på fråga 1: Nej, men inte för att jag inte tycker den borde fungera där. Hade ju passat mig alldeles utmärkt om den gjorde det

Jag förväntade mig inte det eftersom det finns en annan liten "oversight" för just snabbformuläret: fetstil, kursiv stil etc som ingår i redigeringsvyn finns inte i snabbformuläret från början. Däremot lägger ju din mod till samma "extras" som i redigeringsvyn. Jag vet inte hur många gånger jag suttit och letat efter t.ex. fetstil i snabbsvarsläget och undrat var fan den håller hus... innan jag tvingas inse att jag måste gå vidare till förhandsgranskning

Med andra ord: om du kan lägga till "originalraden" av knappar i snabbsvarsvyn så bjuder jag definitivt på valfri dryck i skyddsrummet

Svaret på följdfrågan: 42.

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av serdyllon:

Svar på fråga 1: Nej, men inte för att jag inte tycker den borde fungera där. Hade ju passat mig alldeles utmärkt om den gjorde det

Jag förväntade mig inte det eftersom det finns en annan liten "oversight" för just snabbformuläret: fetstil, kursiv stil etc som ingår i redigeringsvyn finns inte i snabbformuläret från början. Däremot lägger ju din mod till samma "extras" som i redigeringsvyn. Jag vet inte hur många gånger jag suttit och letat efter t.ex. fetstil i snabbsvarsläget och undrat var fan den håller hus... innan jag tvingas inse att jag måste gå vidare till förhandsgranskning

Med andra ord: om du kan lägga till "originalraden" av knappar i snabbsvarsvyn så bjuder jag definitivt på valfri dryck i skyddsrummet

Svaret på följdfrågan: 42.

Du har ju rätt.

Det går inte att säga något annat. Har själv varit i precis samma sits att försöka använda de inbyggda redigeringsverktygen bara för att inse att jag måste gå till redigeringsläget. Det är inte en bugg, utan avsiktligt (liksom att utkast inte sparas i snabbsvarsvyn), och huvudskälet är att det inte finns någonting nice överhuvudtaget (programmeringsmässigt) med att implementera en kopia av de befintliga verktygen, som då måste hållas uppdaterad osv. Det är dock problematiskt att de utökade redigeringsverktygen infogas, men inte standardverktygen. Däremot kan jag skylla@Haptic.

Man måste även fråga sig: Om vi lägger till allt i snabbsvarsformuläret, är det då ett snabbsvarsformulär? (Nog för att jag personligen inte är så förtjust i en feature som ska uppmana användaren att posta snabba svar, snarare än genomtänkta och välskrivna. Brukar dock börja skriva mina inlägg i den rutan, men sällan posta dem därifrån. Så den skapar helt klart en vilja att skriva ett inlägg överhuvudtaget, vilket jag tycker är bra.)

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers