Förbättra navigering när man surfar via mobil

Permalänk
Medlem

Förbättra navigering när man surfar via mobil

Snälla snälla, kan ni lägga till en knapp så man kommer direkt till delforumet man är inne på efter att man läst en lite längre tråd? Är man inne på sida 2 och framåt måste man först trycka "första" och sen ta sig tillbaka via forum.

Ändrade rubrik
Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Hedersmedlem

@ClintBeastwood:

Tack för din feedback! Själv surfar jag oftast Swec på desktop och har inte uppmärksammat det här, men jag kan förstå att det är ett problem.

En annan lösning skulle kunna vara att implementera någon form av breadcrumb, det borde (betoning på borde, eftersom att det inte är jag som är kodguru) vara en relativt enkel lösning att lägga till sökvägen ungefär som på desktop:
Forum > Övrigt > Feedback till SweClockers > Förbättra navigering när man surfar via mobil

Vi sparar den här idén och kikar på det framöver!

Permalänk
Medlem

Det här är en funktion som jag också saknat. Jag vet att ni är ytterst kompetent, så det känns konstigt att ni missat en sådan enkel och vital del av er mobila version.

Jag (och förmodligen alla andra som använder forumet på telefonen) hade varit väldigt tacksam om det vat något som ni faktiskt hade kunnat ordna.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spara på minnen, inte saker.

Permalänk
Hedersmedlem

Hej @Hund,

Vi pratade faktiskt om detta internt så sent som förra veckan. Många funktioner på siten är kodade på ett sätt som gör att det krävs mycket tid för att göra om något även när det bara gäller en liten "enkel" ändring som att lägga till en extra knapp. Tyvärr.

Men vi kommer kika på om det finns möjlighet att göra en quickfix och annars har vi planer på att göra om forumnavigeringen framöver för att bla åtgärda det här Så vi lyssnar absolut på era önskemål.

Permalänk
Medlem

Kanon! Jag ser fram emot det.

Visa signatur

Spara på minnen, inte saker.

Permalänk
Medlem

Vad är status på det här efter en månad?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spara på minnen, inte saker.