Letar efter squad Apex Legends

Permalänk
Medlem

Letar efter squad Apex Legends

Har i denna stund spelat solo upp till Diamond, och letar nu efter ett gediget team då det tog stop här.

Spelar Pathfinder som main, och har 20 kill badge. Endast level 57, men är level 500 något på xbox. (Gick över till dator)

Discord: ninefow #4708
Orgin: ninefow

Hör gärna av er, både låg och hög rankar.

Permalänk
Medlem

Någon intresserad?

Permalänk
Geeks Gaming

Har addat dig. Kan spela typ i morgon under dagen om man vill... dock inte kört på ett tag nu

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

@Jinxswe: Låter riktigt nice, bara höra av dig när du kan

Permalänk
Medlem

Tjena, kanske lite offtopic.. men..

Jag söker folk som vill köra Apex på PS4 var Gold förra season på PS4 men har inte kört så mycket.

Heter BicepsDaddy på ps4

EDIT: Spelar i huvudsak Bangalore eller Pathfinder.

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
LG OLED C9 - Samsung Odyssey G9 - Rival 650 wireless - Xtrfy K4
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljud: focusrite 2i2 - KRK rokit RPG5 - sE 2200a
Klav: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini

Permalänk
Medlem

skickade en förfrågan

Permalänk
Medlem

@SexMachine: Tjusigt, accepted

Permalänk

Jag spelar gärna om du råkar vara online ngn gång. Spelade en del i våras och precis tagit upp Apex igen.
Skickar en förfrågan 😄

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Återbrukar tråden, söker också någon att spela med. Är ny-gammal i spelet, Caustic main. Gold 1 rank för tillfället. Men har inte stabiliserat mig utan klätttrar fortfarande denna sesongen

Visa signatur

Citera för garanterat svar