Permalänk
Tangentbordskonnässör

Unifi AP AC PRO.

Tjena!

Har uppgraderat mitt wifinät hemma. Har därmed en AC PRO liggandes som behöver nytt hem!
Den har fungerat UA och levererar riktigt bra hastigheter.

Väggfäste ingår, PoE-injector ingår inte (finns att köpa på tex kjell.com för 250kr).

Budstart: 800kr.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Bjuder 900 kr swish/cash, och kan hämta i Örebro närsomhelst, bor nära.

Permalänk

Nån tid när budgivningen slutar?

Visa signatur

i5 6600k@Stock | Corsair H110i GTX | Asus Z170-A | Samsung EVO 250gb x3 | Fratcal Design Define S | 32GB DDR4 2666Mhz |Evga geforce gtx 1070 ftw

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av sinclairhacker:

Bjuder 900 kr swish/cash, och kan hämta i Örebro närsomhelst, bor nära.

Noterat!

Skrivet av jespergrund:

Nån tid när budgivningen slutar?

Ptja, kan väl säga 24h efter första budet på 1000kr kommit (om det kommer).
Tänkte packa och skicka grejerna på söndag så att de är framme hos eventuell köpare på tisdag om man inte hämtar på plats såklart.

Permalänk
Medlem

1000:- +frakt

Visa signatur

[ASUS ROG STRIX X470-I GAMING] [AMD Ryzen 7 2700 @ 4.1Ghz] [G.Skill 16GB DDR4 3200MHz Trident Z] [GTX 1070 ROG Strix] [ASUS 24" VG248QE 144Hz]

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av rekoj:

1000:- +frakt

Noterat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av huttala:

Jag backar mitt bud.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[ASUS ROG STRIX X470-I GAMING] [AMD Ryzen 7 2700 @ 4.1Ghz] [G.Skill 16GB DDR4 3200MHz Trident Z] [GTX 1070 ROG Strix] [ASUS 24" VG248QE 144Hz]

Permalänk
Tangentbordskonnässör

@sinclairhacker: Har nu högsta budet.
@jespergrund: Tänker att budgivningen får gå till lördag kväll nu istället. Så hinner jag packa grejer och så på söndagen så att paktet skickas iväg direkt på måndag.

Permalänk

Drar mig också ur

@huttala:

Drar mig också ur - prisnivån är OK i jmf med en ny Unif AC Pro men vid eftertanke bör jag nog avvakta tills nästa år.
(Första gången jag drar mig ur, inte bra det där med att få tänka efter några dagar...)

berättar mer varför
Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av sinclairhacker:

@huttala:

Drar mig också ur - prisnivån är OK i jmf med en ny Unif AC Pro men vid eftertanke bör jag nog avvakta tills nästa år.
(Första gången jag drar mig ur, inte bra det där med att få tänka efter några dagar...)

Ingen fara.
Sånt som händer