Årets medlem – nominera till SweClockers Awards 2019!

Permalänk
Inofficiell ambassadör

Jag nominerar @Yoshman
Alltid trevlig, alltid saklig och en helt outsinlig källa till kunskap.

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5600X RAM Corsair Vengance 16GB @ 36000 MHZ
GPU MSI GTX 1080 ti Gaming X Skärm Acer X34A

Permalänk
Medlem

@tellus82 av det enkla skälet att han förmodligen tillfört mest praktisk hjälp och expertis blandat med sin kunskap om ”teoremet” Ryzen.
På andra plats kommer @yoshman för de djupa, teoretiska kunskaperna.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

3800X@PBO (4,3GHz) | Prime x370-pro | 16GB G.Skill Ripjaws V 3600Mhz @ 3600 Mhz(16-16-16-36-52) | Zotac 1080 Ti AMP Extreme | MG279Q | QPAD-1339 | Ownit 1000/1000.

Permalänk

@Yoshman för att jag alltid lär mig något nytt när jag läser hans kommentarer.

Visa signatur

dator intel comet lake-s 10850k, asus rog strix oc 3090, asus z490 maximus xii hero, 2x16gb g.skill trident z 3600mhz cl16-16-16-36, kingston a2000 m.2 1tb, fractal design define 7 compact, corsair ax1000 v2 titanium, noctua nh-u12a
skärmar alienware aw2721d, panasonic tx-55fz800e
styrenheter logitech g pro wireless, logitech g915 tkl linear, xbox elite wireless controller series 2
ljud usb -> dac topping d70s -> amp arcam rhead -> sennheiser hd650, sennheiser hd600, akg k712 pro

Permalänk
Medlem

@Laxpudding i all ära, alltid när det pratas om tv/monitor och han blir addad så är han alltid där med att svar på frågor och ger utförliga svar på allt.

Visa signatur

Game: Intel Core i9-10940X / 128GB DDR4-3200 RAM | 2 x Nvidia Titan RTX | 2 x 2TB Samsung 970 Evo M.2 SSD
Laptop: Zbook 15 G5
Media:Intel NUC Frost Canyon Tall I7-10710U | EVOLV Shift I5 6600K 16GB RAM GTX 2070 2X500GB 2.M SSd
Consol: Playstation 5, Xbox series X, Nintendo Switch

Permalänk
Hedersmedlem

Jag önskar nominera @Dakkie med motiveringen: "Tog sig tid att släktforska om min svenska släkt helt på frivillig basis". Vi är fortfarande oerhört tacksamma.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Digital fyndjägare

1:a plats: @Yoshman för att han är trevlig.
2:a plats: @Yoshman för att han är saklig.
3:e plats: @Yoshman för att han är hjälpsam.

Visa signatur

• In My Defens God Me Defend •

Permalänk
Medlem

Min första tanke var "hmm.. undrar om någon hunnit tagga @Yoshman än..", haha.

@anon193054 har bara omnämnts i tråden utan tagg vad jag sett, men är helt klart värd en nominering för hans fantastiska engagemang med
Datorer till välgörenhet

Vill även nämna @Alling för sitt engagemang i Programmering och digitalt skapande.

Permalänk
Medlem

Jag väljer att hålla med @willeykk, @Alling för samma anledning!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Überklass:

Jag önskar nominera @Dakkie med motiveringen: "Tog sig tid att släktforska om min svenska släkt helt på frivillig basis". Vi är fortfarande oerhört tacksamma.

Tackar för nomineringen! Det var bara roligt att få något nytt att gräva i roligt att höra att man har gjort intryck på någon under året!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Corsair Obsidian 250D | i5 7600K | Gigabyte Z270N WiFi | Samsung 960 EVO 250GB | Fractal Design Integra M 650W | Corsair Hydro H90 |Kingston 8GB 2133M DDR4 CL14 | Asus GeForce GTX 970 4GB STRIX DC2 OC MAX |

Permalänk
Medlem

Får man nominera sig själv? Jag håller i stort sett med alla inlägg jag skriver.

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Medlem

Blir såklart @tellus82 för hans stora engagemang gällande zen/zen2. Mycket bra läsning.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 3600x | Asus strix b450 -f gaming | G.Skill Flare X DDR4-3200 C14 32gb | Msi 3060 Ti | MP Force510 480gb | 250gb samsung evo | Seagate 1tb | Phantek P400s | Corsair RM650x | LG ultragear 27gl850

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av willeykk:

Min första tanke var "hmm.. undrar om någon hunnit tagga @Yoshman än..", haha.

@dix_xib har bara omnämnts i tråden utan tagg vad jag sett, men är helt klart värd en nominering för hans fantastiska engagemang med
Datorer till välgörenhet

Vill även nämna @Alling för sitt engagemang i Programmering och digitalt skapande.

Tack!

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

Måste nominerar @Laine för allt han har medfört till moddningsvärlden med alla otroliga skapelser. Keep it up <3 // #moddning på Discord

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Hugashaka:

@Söderbäck För att denne underbara karaktär går in i trådar som börjar urarta för att sedan lugnt och sansat delge fakta i ärendet.

Skrivet av Frispel:

Instämmer på den, kloka eftertänksamma inlägg som ofta kan desarmera och låsa upp diskussioner som går i cirkel. Många inlägg har definitivt bidragit till ett bättre diskussionsklimat, speciellt i de trådar där det det cirkulerar starka och motstridiga åsikter.

Kan inte annat än att tacka ödmjukast!

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Jättekul att folk fortfarande nominerar, men nomineringsprocessen avrundades den 5 september. Återkommer framöver med en omröstning, vilket följs upp av ett tillkännagivande på SweClockers Live! den 9 november!!!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem