Permalänk
Avstängd

Roliga FaceApp-bilder

Jag tänkte att vi kunde ha ett ställe där man kan dela med sig av lite roliga bilder som är modifierade med hjälp av appen FaceApp som finns på App Store och Google Play. Min tanke är dock att det endast ska vara mer eller mindre kända personer på bilderna. Personer som de flesta känner till, med andra ord.

Jag startar med denna.

Visa signatur

NUC 10 16GB Core i5 10210U UHD Graphics 620 970 EVO 1TB

Swift 1 8GB Pentium N5000 UHD Graphics 605 SN520 512GB

55" CX OLED Addon T14 + Addon Sub Switch Series S

Permalänk
Medlem

Det ser så verkligt ut, det gör det extra roligt ^^

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Autodidact:

Jag tänkte att vi kunde ha ett ställe där man kan dela med sig av lite roliga bilder som är modifierade med hjälp av appen FaceApp som finns på App Store och Google Play. Min tanke är dock att det endast ska vara mer eller mindre kända personer på bilderna. Personer som de flesta känner till, med andra ord.

Jag startar med denna.

https://i.imgur.com/DZbv7hv.jpg

Har du gjort bilden själv eller hittade du den i något avsnitt de spelat in? Om du gjort den själv så är inte det något vidare schysst mot våra kära Sweclockare pga att appen misstänks skicka bilden och ansiktena mm till Ryssland med full äganderätt över ansiktena... Tycker du bör ta bort den

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Zachtionman:

appen misstänks skicka bilden och ansiktena mm till Ryssland med full äganderätt över ansiktena... Tycker du bör ta bort den

Nja, jag tror nog att Jonas och Emil fortfarande har full äganderätt över sina ansikten. Att skicka bilder genom Faceapp är inte värre än att lägga upp en bild på Facebook. Med det sagt så är ju bilden redan skickad genom appen och går därmed inte heller att "ta bort".

Visa signatur

NUC 10 16GB Core i5 10210U UHD Graphics 620 970 EVO 1TB

Swift 1 8GB Pentium N5000 UHD Graphics 605 SN520 512GB

55" CX OLED Addon T14 + Addon Sub Switch Series S