Nu släpps biljetterna till SweClockers stora 20‑årsjubileum i Stockholm

Man har inte vart runt så länge. Kul att ni drar ihop detta, jag får hoppas på något som ligger mer lättillgängligt för en och vid annat datum

Storfräsarbiljett: check
Ledigt från jobb: check
Sovplats: eh... va?

Nu har jag vaktat min PM-inkorg hela dagen och tänkta ta lite kväll. Jag betar av alla kontaktmeddelanden igen imorgon bitti.

Vill också passa på att tacka för all respons! Oerhört fint gensvar och så många som gläds över att få komma. Det är alla ni som tillsammans utgör SweClockers, glöm inte det.

Plötsligt så ser hösten lite ljusare ut. Vi ses i Stockholm gott folk!

Skrivet av Jacob:

Finns ett bättre tillfälle att inkassera den än på vårt 20-årsfirande?

När skulle det vara? 😀

Även jag som brukar fega ur på träffar kunde inte passa upp detta. får alla namn brickor med sina swec nick? det vore rätt kul och då vet man förhoppningsvis vem man pratar med.
får kanske trycka en tröja med mitt swec nick på dagen till ära.

Biljett betald och klar!

Skickades från m.sweclockers.com

Bokat och klart.. men det var väl givet?

Tackar för inbjudan - Var inte beredd på att få en så fort eller att dom ens skulle räcka så långt för den delen , vi ses i november!

Betalad och klar!

Biljett kirrad! Tagga till! 😇😇😇

Bokat och klart.Tur man inte missade det, även om man är i en annan tidszon och får då boka på "skeva" tider.

@Jacob Finns det chans att få en biljett? Skulle vara kul att träffa er allihopa

Skrivet av Xnor:

@Jacob Finns det chans att få en biljett? Skulle vara kul att träffa er allihopa

Vi får se vad jag kan lösa

Jag har fått inbjudande med måste avtacka arbete som är i vägen.. Hoppas ni får det roligt och gör inga dumheter som vi andra skulle göra 🥰🤣🤣🤣.

Så min plats är ledig för nån annan som kan komma...

Bokat och klart!!! Ser fram mot 9e Nov!!

Lite besviken över att eventet inte är i Mjölby, men visst, Stockholm går väl an det med!

Done and done

Bokat o klart! Vi ses den 9e November

Skrivet av Wifi:

Lite besviken över att eventet inte är i Mjölby, men visst, Stockholm går väl an det med!

Detta! Hade varit mycket mer praktiskt med resandet. Synd att det inte går några tåg eller bussar hem från Stockholm mitt i natten.

Skrivet av Wifi:

MJÖLBY!!!

Nu har jag köpt min biljett, blev med ett litet tillägg med sponsring.
Fan va nice det ska bli. Har alltid velat träffa många av personerna bakom nicken.
Och sen har vi Jacob, Jonas och alla legender som man sen länge velat säga hej till Irl!

Ser fram mot ett kul event!

Det ska bli skitkul å komma! Om något hoppas jag att shotbrickorna nu kör på annat än lakrits

Betalat o klart Ska bli kul!

Skulle vara kul om man kunde tagga sig själv med sitt nick.

Fick inbjudan men verkar vara slut på biljetter eller annat tekniskt strul.

Ska prova igen lite senare...

Fick inbjudan men verkar vara slut på biljetter eller annat tekniskt strul.

Ska prova igen lite senare...

Edit

Skam den som ger sig! Paypal var fan ovanligt segt idag...

Biljett införskaffad

Bah. Skulle gärna, men har nog inte råd 😭

Tack för inbjudan! Men ni verkar ju älska att lägga Sthlm träffar samtidigt som hockey matcher här så jag kan tyvärr inte. Ska på NHL match i Globen precis samtidigt.
Nu önskar man ju att man istället köpte biljett till NHL matchen på fredagen istället för på lördagen...

Skrivet av Squallie:

Tack för inbjudan! Men ni verkar ju älska att lägga Sthlm träffar samtidigt som hockey matcher här så jag kan tyvärr inte. Ska på NHL match i Globen precis samtidigt.
Nu önskar man ju att man istället köpte biljett till NHL matchen på fredagen istället för på lördagen...

De släppte ju datumet 4 månader i förväg, mer kan man ju inte kräva tycker jag

Skrivet av Nioreh83:

De släppte ju datumet 4 månader i förväg, mer kan man ju inte kräva tycker jag

NHL biljetterna släpptes 6 mån innan så det räckte ändå inte hehe.

Men oavsett vilket datum man väljer så krockar det ju alltid med annat så är det ju alltid.

Men hoppas ni får det kul allihopa!