Nu släpps biljetterna till SweClockers stora 20‑årsjubileum i Stockholm

Permalänk
Medlem

Man har inte vart runt så länge. Kul att ni drar ihop detta, jag får hoppas på något som ligger mer lättillgängligt för en och vid annat datum

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | RX 7900 XT

Permalänk
Medlem

Storfräsarbiljett: check
Ledigt från jobb: check
Sovplats: eh... va?

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Nu har jag vaktat min PM-inkorg hela dagen och tänkta ta lite kväll. Jag betar av alla kontaktmeddelanden igen imorgon bitti.

Vill också passa på att tacka för all respons! Oerhört fint gensvar och så många som gläds över att få komma. Det är alla ni som tillsammans utgör SweClockers, glöm inte det.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk

Plötsligt så ser hösten lite ljusare ut. Vi ses i Stockholm gott folk!

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Jacob:

Finns ett bättre tillfälle att inkassera den än på vårt 20-årsfirande?

När skulle det vara? 😀

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem

Även jag som brukar fega ur på träffar kunde inte passa upp detta. får alla namn brickor med sina swec nick? det vore rätt kul och då vet man förhoppningsvis vem man pratar med.
får kanske trycka en tröja med mitt swec nick på dagen till ära.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk

Biljett betald och klar!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Bokat och klart.. men det var väl givet?

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem

Tackar för inbjudan - Var inte beredd på att få en så fort eller att dom ens skulle räcka så långt för den delen , vi ses i november!

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | Dell S2721DGFA | Asus MG279Q |

Permalänk
Medlem

Betalad och klar!

Permalänk
Skäggig legend

Biljett kirrad! Tagga till! 😇😇😇

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Medlem

Bokat och klart.Tur man inte missade det, även om man är i en annan tidszon och får då boka på "skeva" tider.

Visa signatur

Desktop: Moderkort: ASUS STRIX B350-I Gaming | CPU: AMD R7 3700X | RAM: 2x16GB Corsair 3600MHz CL16 | GFX: Radeon RX 6950 XT Red Devil | OS: Windows 11 Pro x64 | Monitor: ASUS PG279Q & ASUS PB278Q

Notebook: ASUS UX482EG i7-1165G7 / 32 GB / 1 TB
Nintendo Switch/New 3DS XL - 1006-2151-2466

Permalänk
Medlem

@Jacob Finns det chans att få en biljett? Skulle vara kul att träffa er allihopa

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Xnor:

@Jacob Finns det chans att få en biljett? Skulle vara kul att träffa er allihopa

Vi får se vad jag kan lösa

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Jag har fått inbjudande med måste avtacka arbete som är i vägen.. Hoppas ni får det roligt och gör inga dumheter som vi andra skulle göra 🥰🤣🤣🤣.

Så min plats är ledig för nån annan som kan komma...

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz

Permalänk
Medlem

Bokat och klart!!! Ser fram mot 9e Nov!!

Permalänk
Medlem

Lite besviken över att eventet inte är i Mjölby, men visst, Stockholm går väl an det med!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem

Done and done

Bokat o klart! Vi ses den 9e November

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wifi:

Lite besviken över att eventet inte är i Mjölby, men visst, Stockholm går väl an det med!

Detta! Hade varit mycket mer praktiskt med resandet. Synd att det inte går några tåg eller bussar hem från Stockholm mitt i natten.

Visa signatur

Asus Prime B350-Plus | AMD Ryzen 5 5600 | 32 GB RAM | 16 GB Radeon RX 6800 XT | 12 TB lagring | 650 W | GNU/Linux

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Wifi:

Lite besviken över att eventet inte är i Mjölby, men visst, Stockholm går väl an det med!

Skickades från m.sweclockers.com

MJÖLBY!!!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Nu har jag köpt min biljett, blev med ett litet tillägg med sponsring.
Fan va nice det ska bli. Har alltid velat träffa många av personerna bakom nicken.
Och sen har vi Jacob, Jonas och alla legender som man sen länge velat säga hej till Irl!

Ser fram mot ett kul event!

Visa signatur

Desktop: Corsair Carbide 400C | 3770K@4.4GHz | RX 6700 XT | 32GB DDR3 | RM750X | P8Z77-V Deluxe | 860 EVO 1TB
HTPC/Server: FD Array R2 | Intel i5-650 | Zotac 1156 mini-ITX H55 | 8GB DDR3 | 5st WD RED 3TB RAID 5

Permalänk

Det ska bli skitkul å komma! Om något hoppas jag att shotbrickorna nu kör på annat än lakrits

Visa signatur

Jag kan hittas på 127.0.0.1

Permalänk
Medlem

Betalat o klart Ska bli kul!

Visa signatur

I7 12700K | Noctua Chromax NH-D15 | 48GB Corsair 3200MHZ | MSI PRO Z690-A | XFX MERC 310 Radeon 7900 XTX |1 TB WD Black NVME | 34" Samsung C34H890 100HZ Freesync | Fractal Design R6 | Corsair RMX 850W 80+ Gold | Win11 Pro | 500/100 Fiber

Permalänk
Medlem

Skulle vara kul om man kunde tagga sig själv med sitt nick.

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

Fick inbjudan men verkar vara slut på biljetter eller annat tekniskt strul.

Ska prova igen lite senare...

Visa signatur
Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

Fick inbjudan men verkar vara slut på biljetter eller annat tekniskt strul.

Ska prova igen lite senare...

Edit

Skam den som ger sig! Paypal var fan ovanligt segt idag...

Biljett införskaffad

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv

Bah. Skulle gärna, men har nog inte råd 😭

Permalänk
Medlem

Tack för inbjudan! Men ni verkar ju älska att lägga Sthlm träffar samtidigt som hockey matcher här så jag kan tyvärr inte. Ska på NHL match i Globen precis samtidigt.
Nu önskar man ju att man istället köpte biljett till NHL matchen på fredagen istället för på lördagen...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Squallie:

Tack för inbjudan! Men ni verkar ju älska att lägga Sthlm träffar samtidigt som hockey matcher här så jag kan tyvärr inte. Ska på NHL match i Globen precis samtidigt.
Nu önskar man ju att man istället köpte biljett till NHL matchen på fredagen istället för på lördagen...

De släppte ju datumet 4 månader i förväg, mer kan man ju inte kräva tycker jag

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nioreh83:

De släppte ju datumet 4 månader i förväg, mer kan man ju inte kräva tycker jag

NHL biljetterna släpptes 6 mån innan så det räckte ändå inte hehe.

Men oavsett vilket datum man väljer så krockar det ju alltid med annat så är det ju alltid.

Men hoppas ni får det kul allihopa!