Ge bort spelnycklar! (Läs trådreglerna först!)

Permalänk
Sötast

HUMBLE FREEBIE
For a limited time, get a free copy of DiRT Rally when you subscribe to the Humble Bundle newsletter.

(Tipstack till: #18047712 )
https://www.humblebundle.com/store/dirt-rally

Permalänk

Om det skulle vara så att någon är intresserad av en Humble Bundle "gift-länk" för en kopia av The Jackbox Party Pack (1) på Steam, DM:a mig. Tagen.

Permalänk

Jag har också en Steamnyckel (från Humble Bundle) till Fibbage XL över. DM:a för nyckel.

Permalänk
Medlem

Crysis 2 Maximum Edition Steam Key
E7DF0-3BIN7-*3JT9

*=L

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lajnuss:

Crysis 2 Maximum Edition Steam Key
E7DF0-3BIN7-*3JT9

*=L

Taget!

Tack snälla

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Medlem

Min mobilkamera är värdelös, och det får ni leva med.

Det är inget spel, men en gratis nyckel hur som. 2st 2 månader gratis SF Kids.

82NSB5PZL683 och ett K i slutet
R6CHQHS3DXA7 och ett Q i slutet

Skriv när ni tar en.

Edit: Slut!

Permalänk
Medlem

@tBiorrith:
jag norpade den översta koden (82NSB5PZL683K), nu blir nog barnen glada. Tack!

Visa signatur

c64, u1541-8Gb SD, Tac-2, AR6.0

Permalänk
Medlem

@tBiorrith:

Jag norpade koden: R6CHQHS3DXA7 och ett Q i slutet. Tack, mina barn och jag uppskattar det verkligen!

Permalänk
Medlem

Deep Sky Derelicts: 7JQT9-XR589-8EE*N
-- * = 1,5x2

Slay The Spire: Tagen.

Assassin's Creed: Origins: Tagen.

Först till kvarn!

Edit: Vet inte om det är tillåtet, då det inte är något gratis spel eller tjänst. Jag har en kod för 20% rabatt hos Humble, då jag abonnerar på deras Monthly. Jag kan därför dela med mig av den rabatt jag får på deras hemsida. Jag tjänar inget på att ni använder koden. Jag tror att rabatten gäller september ut. Skicka ett PM för denna kod. OBS! Koden ger (upp till, beroende på spel?) 20% rabatt hos Humble - vänligen skicka endast PM om du faktiskt har tänkt köpa något, annars blir den använd helt i onödan.

Visa signatur

press nu1mlock

Permalänk
Medlem

@nu1mlock: Jag tog Slay the Spire

Tack så hemskt mycket!

Permalänk
Medlem

Jag har två koder för tre månaders gratis Xbox game pass (fungerar på PC och antagligen även Xbox?). Jag vet inte om det går att lösa in flera koder men även om det är möjligt så ser jag gärna att ni bara tar en var så att någon annan också får chansen.

3N*4ZWVPHFACDDCT
485E*H8B3*55HA6*

OBS! Det verkar krävas att man har antingen CPU eller grafikkort från AMD för att kunna lösa in koden.

Löses in via https://www.amdrewards.com/amdrewards/
Eftersom koderna verkar plockas av bottar så är * = 88/4-20. Skriv gärna en rad i tråden om ni tar en kod så att jag kan uppdatera inlägget och andra slipper lägga tid på att skapa konto hos AMD bara för att få upp ett felmeddelande om att koden redan är förbrukad.

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av ågren:

Jag har två koder för tre månaders gratis Xbox game pass (fungerar på PC och antagligen även Xbox?). Jag vet inte om det går att lösa in flera koder men även om det är möjligt så ser jag gärna att ni bara tar en var så att någon annan också får chansen.

3N*4ZWVPHFACDDCT
485E*H8B3*55HA6*

Löses in via https://www.amdrewards.com/amdrewards/
Eftersom koderna verkar plockas av bottar så är * = 88/4-20. Skriv gärna en rad i tråden om ni tar en kod så att jag kan uppdatera inlägget och andra slipper lägga tid på att skapa konto hos AMD bara för att få upp ett felmeddelande om att koden redan är förbrukad.

Tack, försökte sno en kod, men man var tvungen att ha någon AMD-produkt i sitt system för att kunna ta tillvara på koden. Det saknade jag tyvärr.

Visa signatur

Intel NUC :(

Permalänk

@ågren: Skulle precis skriva som personen ovan och det var synd men tack ändå

Visa signatur

CPU AMD R9 3900X MB Gigabyte X570 Aorus Pro
RAM Corsair Vengeance 16GB GPU Saphirre 5700XT Nitro+ SE
SSD NVMe WD Black SN750 x2 SSD Samsung 840Pro, Samsung 850Pro, Kingston A400
HDD HGST Deskstar 6TB, WD Green 2TB
Chassi Fractal Design Define R6 PSU Be Quiet Dark Power Pro 850w

Permalänk
Medlem
Skrivet av Akerhage:

Tack, försökte sno en kod, men man var tvungen att ha någon AMD-produkt i sitt system för att kunna ta tillbara på koden. Det saknade jag tyvärr.

Jag ber om ursäkt, det stod ingenting om det i mailet jag fick som innehöll koderna. Tack för påpekandet, jag lägger till infon i inlägget.

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av ågren:

Jag har två koder för tre månaders gratis Xbox game pass (fungerar på PC och antagligen även Xbox?). Jag vet inte om det går att lösa in flera koder men även om det är möjligt så ser jag gärna att ni bara tar en var så att någon annan också får chansen.

3N*4ZWVPHFACDDCT
485E*H8B3*55HA6*

OBS! Det verkar krävas att man har antingen CPU eller grafikkort från AMD för att kunna lösa in koden.

Löses in via https://www.amdrewards.com/amdrewards/
Eftersom koderna verkar plockas av bottar så är * = 88/4-20. Skriv gärna en rad i tråden om ni tar en kod så att jag kan uppdatera inlägget och andra slipper lägga tid på att skapa konto hos AMD bara för att få upp ett felmeddelande om att koden redan är förbrukad.

Jag tog den övre.
Tackar så mycket!

Visa signatur

Main>> Lancool II Mesh | B550 Aorus Elite V2 | 5800X | NH-D15 | 2x16GB @ 3800c16 | RTX 3060 Ti | 2TB SSD | Corsair RM850x
HIDs>> Y27q-20 + 2x G27q-20 1440p | Model O @ QcK+ | ROG Claymore | Arctis Pro Wireless | Audioengine A5+ Misc>> Pixel 7a
HTPC>> Antec Fusion Remote | i5-6600K | GTX 1050 Ti | 8GB | 240GB SSD + NAS | Sony STR-DN860 | Samsung UE60KS7005
Server/NAS>> MS G8 @ TrueNAS SCALE | E3-1260L | 16GB | 4x3TB Z1 + 240GB SSD  pfSense>> KingNovy J4125 | 6x i225-V B3

Permalänk
Medlem
Skrivet av ågren:

Jag har två koder för tre månaders gratis Xbox game pass (fungerar på PC och antagligen även Xbox?). Jag vet inte om det går att lösa in flera koder men även om det är möjligt så ser jag gärna att ni bara tar en var så att någon annan också får chansen.

3N*4ZWVPHFACDDCT
485E*H8B3*55HA6*

OBS! Det verkar krävas att man har antingen CPU eller grafikkort från AMD för att kunna lösa in koden.

Löses in via https://www.amdrewards.com/amdrewards/
Eftersom koderna verkar plockas av bottar så är * = 88/4-20. Skriv gärna en rad i tråden om ni tar en kod så att jag kan uppdatera inlägget och andra slipper lägga tid på att skapa konto hos AMD bara för att få upp ett felmeddelande om att koden redan är förbrukad.

Den undre verkar vara tagen! Visst ska * va 4 - 2 - 0 ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av justicar:

Den undre verkar vara tagen! Visst ska * va 4 - 2 - 0 ?

2 är korrekt svar

Visa signatur

Intel NUC :(

Permalänk
Medlem

@Akerhage: jaha det var ett tal....

Permalänk
Medlem

Hmm ...

försökte ta 2an så kan vara jag som låst den nu, men fastnade i felsökning avAMD Verifikation Tool som inte lyckas med sin DNS request, fast allt annat på datorn funkar så kan vara jag som låst koden men fortsätter försöka senare ikväll...

Edit: Tror den försvann till ngn annan, står som använd och ej reggat på mitt konto nu. Men men testar väl lite senare om AMD Verifikation tool lyckas få kontakt med sina servrar senare, verkar vara lite vänta och se ibland istf riktiga DNS problem ...

Permalänk

SEUM : Speedrunners from hell

*RMV0-038G*-0YBT*

* = Erik, Niklas, Bertil

Permalänk
Medlem
Skrivet av grimmoire:

SEUM : Speedrunners from hell

*RMV0-038G*-0YBT*

* = Erik, Niklas, Bertil

Den norpade jag, tackar!

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk
Medlem

Darksiders II: Deathinitive Edition
ETHEREAL
Staxel
Forged Battalion

Acceleration of SUGURI 2
Endless Space - Collection
Endless Space 2 - Standard Edition

Skicka PM med det spelet du vill ha. 1 spel per användare.

Visa signatur

UNIX + SFF = <3

Permalänk
Medlem

@Kujo: Hur underbar är inte du då?! Tack så jättemycket! Perfekt inför helgen också <3

Visa signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2
PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro M.2 NVMe 1TB
SSD2: Samsung 980 Pro M.2 NVMe 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon 27" IPS G-Sync Cooled by Noctua

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kujo:

Darksiders II: Deathinitive Edition
ETHEREAL
Staxel
Forged Battalion

Acceleration of SUGURI 2
Endless Space - Collection
Endless Space 2 - Standard Edition

Skicka PM med det spelet du vill ha. 1 spel per användare.

Tack för Endless Space!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Tackar så hjärtligt för staxel @Kujo

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Tackar så mkt för Forged Battalion @Kujo

Permalänk
Medlem

Battle Chef Brigade
Acceleration of SUGURI 2

Skicka PM med det spelet du vill ha. 1 spel per användare.

Visa signatur

UNIX + SFF = <3

Permalänk
Medlem

Tack för Battle Chef Brigade @Kujo!

Permalänk
Medlem

Har en hel del nycklar om det är nån som vill ha
Det enda jag tagit är Sonic mania
Kolla vad ni vill ha och PM'a
Kommer att updatera med vad som blivit taget

Humble bundle Oktober

Battletech taget
Avernum 3 taget
Override taget
Planet Alpha taget

Kvar finns Puss!
(ja det heter så)

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MeatWeed:

Har en hel del nycklar om det är nån som vill ha
Det enda jag tagit är Sonic mania
Kolla vad ni vill ha och PM'a
Kommer att updatera med vad som blivit taget

Humble bundle Oktober

Battletech taget
Avernum 3 taget
Override taget

Gillar att du delar med dig! +1

Dessvärre var jag bara intresserad av Battletech

Skickades från m.sweclockers.com