Nu släpps biljetterna till SweClockers stora 20‑årsjubileum i Stockholm

Permalänk
Medlem

Biljett säkrad! Ser verkligen fram emot det här, nu gäller det bara att boka tåg och boende också.

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av eXpander_:

@Jacob: Eh... hade varit trevligt.

Hmm... Klart jag löser det.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Trevligt.

Jag tryckte på köp.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Det här är ju något man inte vill missa, är tyvärr dålig på att bidra i forumtrådar vilket minskar chanserna.
Men om ni får slut på kända namn tar jag glatt emot en inbjudan!

Visa signatur

{Streacom F12C} {Asus Rampage Formula IV} {Intel I7 4930K} {G.Skill Trident X 2400 Cl 10 4X4 GB} {Evga 970 ACX} {Corsair AX1200i} {Dark Rock TF} {1,2 TB SSD} {6 TB HDD }

Permalänk
Medlem
Skrivet av SchaaSchaa:

Det här är ju något man inte vill missa, är tyvärr dålig på att bidra i forumtrådar vilket minskar chanserna.
Men om ni får slut på kända namn tar jag glatt emot en inbjudan!

Tror inte man behöver vara nån kändis inte! Min inbjudan damp ned i PM idag och inte är jag någon direkt välkändis!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ghost Louqe S1 -- X570 I AORUS PRO -- AMD Ryzen 7 3700X
NH-L12S Fläktmod -- Corsair Vengeance PRO 32GB 3200 MHz CL16
MSI RTX 2070 Super Ventus -- Corsair SF600
Corsair Force MP510 960GB M.2 -- WD Black SN750 NVMe 1TB M.2

Permalänk
Medlem

En annan får stå över jag hoppas det kommer upp lite foton på träffen

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz

Permalänk
Inaktiv

Härligt, ska bli nice

Permalänk
Proffsmoddare

Woho! Vi ses där!

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Hedersmedlem

Let's party like it's 1999!

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Avstängd

Biljetten betald så nu är det bara att fixa ett boende, någon som åker från Västerås och vill tågluffa eller bussluffa ihop? @timpelay kanske sugen....
Jag tänker inte köra bil ifall man kanske dricker en öl eller så

@Jacob - Ska bli gott med gratisölen

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem

Biljett inhandlad! Ser fram emot att träffa allihop! :>

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Verkar vara sjukt nice! Önskar er alla en trevlig kväll!

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem

Biljett betald.

Permalänk
Medlem

Tack så mycket för er inbjudan! Biljetten är köpt och längtar redan!

Mvh/

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Stefflo:

Biljetten betald så nu är det bara att fixa ett boende, någon som åker från Västerås och vill tågluffa eller bussluffa ihop? @timpelay kanske sugen....
Jag tänker inte köra bil ifall man kanske dricker en öl eller så

@Jacob - Ska bli gott med gratisölen

Finns ett bättre tillfälle att inkassera den än på vårt 20-årsfirande?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Det här kan inte bli allt annat än bra. Må tiden gå fort nu

Jag har ev. planer på att bila ner från Gävle och åka hem efter eventet, beroende på hur enkelt eller svårt det är att ta sig till parkeringen. Kan ta upp till tre pers till i bilen om någon vill samåka

Visa signatur
Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av skog1s:

Verkar vara sjukt nice! Önskar er alla en trevlig kväll!

Sugen på att komma? Släng iväg ett PM så löser jag det.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Hedersmedlem

Betalt! Spännande

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Sugen på att komma? Släng iväg ett PM så löser jag det.

Stort tack för tanken o viljan. Skulle mer än jättegärna vilja!

Men p g a jobb och distans finns det inga möjligheter, just nu!

Men ser fram emot många fina klipp o bilder!

Så önskar er alla en supertrevlig kväll.

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Inofficiell ambassadör

Oj oj oj. Jag är så pepp nu så jag ramlar av stolen. Det här kommer bli årets grej!

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5600X RAM Corsair Vengance 16GB @ 36000 MHZ
GPU MSI GTX 1080 ti Gaming X Skärm Acer X34A

Permalänk
Medlem

Någon mer som har strul med betalningen. Glömde öppna visakortet för internetköp, och nu när jag försöker igen får jag bar upp:

(Vi ber om ursäkt, du har redan en genomförd beställning för det här eventet. Vänligen vänta ett par minuter och försök igen.)

Jag har väntat.

Visa signatur

|OS: Windows 10 64bit|MB: Asus ROG Maximus X Hero |CPU: Intel Core i7-8700K|GPU: ROG Strix RTX 2080Ti White Edition|RAM: Corsair Dominator Platinum SE Torque 32GB (4x8GB)3200MHzDDR4|SSD:Samsung M.2 970 EVO Plus 500GB Samsung SSD 750 500GB Samsung M.2 960 250GB |Chassi:Fractal Design Define R6 Vit TG|PSU: Corsair RM850x|CPU-Kylare:Asus Ryujin 240mm|Monitor:Asus ROG Swift PG279Q

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av macce601:

Någon mer som har strul med betalningen. Glömde öppna visakortet för internetköp, och nu när jag försöker igen får jag bar upp:

(Vi ber om ursäkt, du har redan en genomförd beställning för det här eventet. Vänligen vänta ett par minuter och försök igen.)

Jag har väntat.

Vänta cirka 10 minuter så ska det lossa, annars kontakta mig via pm.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Var trevligt med en inbjudan. Synd man bor så långt bort, hade gärna kommit men tror det blir för dyrt för min plånbok tyvärr :/

Permalänk
Proffsmoddare

Wooopwopp! Det ska bli riktigt kul att träffa alla!

Visa signatur

[Project]
WING X99

Permalänk
Medlem

Visst kan man köpa fler biljetter om man vill, t.ex. till en kompis? Jag tänkte på den länk som skickades via mail.

Edit: såg nu att det står: "Vi ber om ursäkt, den här inbjudan har redan använts."

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Spidey:

Visst kan man köpa fler biljetter om man vill, t.ex. till en kompis? Jag tänkte på den länk som skickades via mail.

Edit: såg nu att det står: "Vi ber om ursäkt, den här inbjudan har redan använts."

Members only!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

känns skönt att veta att man inte är viktig nog att få en inbjudan. Vem vill till fjollträsk ändå lixom..

JAG ÄR INTE BITTER!!

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Hjälp oss göra världen lite snällare! www.upphittat.nu

Permalänk
Medlem

Kul grej, hoppas ni får en kanoners kväll allihopa.

Visa signatur

🏬: Gigabyte Aorus X570 Master 🔲: AMD Ryzen R5 5600X ❄️: Cooler Master Hyper212 BE 🏴: ASUS RX 6700 XT DUAL
🗄️: Fractal Define 7 Compact 🔌: EVGA B5 850W 🎞️: 32GB HyperX Beast 3600Mhz 💾: Crucial 512 GB
🖥️: ROG STRIX XG27WQ 🖱️: Corsair Scimitar RGB Elite ⌨️: K70 RGB TKL CHAMPION SERIES 🎧: Corsair H55 📶: Archer C80

Permalänk
Medlem

Vi ses i skyddsrummet! Hoppas på LN2-glass till efterrätt

Visa signatur

[CPU:Ryzen 7 5800x][RAM:Corsair Vengeance LPX 32 GB DDR4 3600MHz][MB:ASUS ROG Strix B550-F GAMING][GPU:Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC][OS-HDD:Samsung 980 Pro 1 TB][Lagring-HDD:Samsung 970 EVO Plus 1 TB][Chassi:be quiet! Dark Base 700][Kylning CPU:Noctua NH-D15 2xNoctua NF-A15|Kylning chassi:5xNoctua NF-A14 PWM][Mus:Logitech G403 Prodigy||TB:Varmilo VEA88 Summit R2 V2 TKL MX Brown][Skärm:Acer XB270HU][PSU:EVGA SuperNOVA 1000 P2][Ljud:Logitech G935]

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av ZecretW:

känns skönt att veta att man inte är viktig nog att få en inbjudan. Vem vill till fjollträsk ändå lixom..

JAG ÄR INTE BITTER!!

Bara för att du INTE är bitter och INTE vill med fixade jag en inbjudan åt dig. In your face!

(förutsätter att du kommer nu)

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner