åldersgräns för att sälja saker på denna hemsida?

Permalänk

åldersgräns för att sälja saker på denna hemsida?

hejsan jag har ett tangentbord som jag skulle vilja sälja men jag är inte 18 än. tangentbordet köptes själv såklart. jag är 16 år om det betyder något.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

ENTHOO PRIMO CORSAIR RM 1000W MAXIMUS VII FORMULA 4790K 4.6 1.2V 4x8 CORSAIR 2400 Msi Gtx 1080 TI VATTENKYLD W10

Permalänk

Om du klickar på fliken "Skapa Annons" under Marknad så finns alla regler där. Vad jag vet finns det ingen regel för hur gammal du behöver vara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av noel1234noel:

hejsan jag har ett tangentbord som jag skulle vilja sälja men jag är inte 18 än. tangentbordet köptes själv såklart. jag är 16 år om det betyder något.

Ditt konto behöver vara registrerat i 3 månader innan du kan lägga upp en annons.
Du kan läsa mer om villkoren under marknad - lägg upp
https://www.sweclockers.com/marknad/ny-annons

PS. Ingenstans i villkoren står det att du måste ha fyllt 18 år, dock krävs det 3 månader från att du registrerade ditt konto som sagt.

Permalänk

tackar alleman

@noel1234noel: efter många svar så har jag fått reda på att det inte står något om ålder. tack för hjälpen.

Permalänk

@MrShizzle: jag har varit medlem i mer än 3 månader och skrivit 10 inlägg.

Permalänk
Medlem

Barn under 18 får ej ingå avtal. Generellt innebär väl detta att man i princip inte får sälja och köpa saker utan förmyndares tillstånd.

Med det sagt, står det inget i sweclockers regler så kör på