Mer från Cyberpunk 2077 – 15 minuter nytt gameplay

Permalänk
Melding Plague

Mer från Cyberpunk 2077 – 15 minuter nytt gameplay

Sakta men säkert presenteras allt mer om nästa storspel från CD Projekt Red. Nästa höjdpunkt är 15 minuter nytt gameplay från området Pacifica.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Woop woop!

Skall bli intressant. Sist jag såg game play från cyberpunk så menade de på att det förmodligen inte skulle bli slutresultatet utan endast som exempel på spelsätt.

Permalänk
Medlem

Fan, jag känner mig som en 7-åring på julafton när det kommer till det här spelet. Alldeles pirrig i kroppen för att få se mer gameplay. Är det normalt för en 36-årig man? Kanske inte, men det skiter jag i Ge mig det här spelet nu!

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Medlem

Ojojoj, detta ska jag se!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem

Blir intressant att se!

Permalänk
Relik 📜

Jag såg ~45 minuter under E3, räknar iskallt med att det är samma del av spelet fast nedklippt. Ska bli intressant att se vad de väljer att visa!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Sorry för lite offtopic, men vad tycker folk är så fantastiskt med Witcher 3? Det är absolut ett bra spel, men bästa någonsin har jag lite svårt att förstå. Jag har spelat igenom det ganska nyligen, och det var rätt kul i början, men sista 30% av spelet ville jag bara att spelet skulle ta slut så fort som möjligt. Personligen hade jag mycket roligare i Skyrim.

För övrigt är Monkey Island världens bästa spel

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Jag såg ~45 minuter under E3, räknar iskallt med att det är samma del av spelet fast nedklippt. Ska bli intressant att se vad de väljer att visa!

Kan du länka till den 45min's videon om det finns? Sitter på kass uppkoppling och kommer ej att kunna kolla på streamen

Permalänk
Medlem

Schysst, kom nyss hem och hann käka lite innan streamen börjar. Såg Techlands Dying LIght 2 stream häromdagen.

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Särimner:

Kan du länka till den 45min's videon om det finns? Sitter på kass uppkoppling och kommer ej att kunna kolla på streamen

Den visades tyvärr bara bakom stängda dörrar! Det vi fick se idag var en (mycket) redigerad och nedklippt version.

---

Spana in mina och Calles intryck från E3! Vi snackar bland annat om att grafiken upplevdes lite "nedskruvad" mot fjolårets demo. Någon som känner samma sak?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av mill:

Sorry för lite offtopic, men vad tycker folk är så fantastiskt med Witcher 3? Det är absolut ett bra spel, men bästa någonsin har jag lite svårt att förstå. Jag har spelat igenom det ganska nyligen, och det var rätt kul i början, men sista 30% av spelet ville jag bara att spelet skulle ta slut så fort som möjligt. Personligen hade jag mycket roligare i Skyrim.

För övrigt är Monkey Island världens bästa spel

jag tror hypet för det spelet fick eget liv och förstoras i oändlighet lite som no mans sky hypen innan det krash landade.

själv tyckte jag spelet var otroligt förutsägbart och alldeles för mycket cutscenes, det var DLCerna som var bra enligt mig dvs blood and wine och hearts of stone.

och kärleken folk verkar ha för ett företag finner jag fullkomligt obegripligt också, ja dom har visat sig vara sjyssta mot kunderna och inte lika giriga som andra företag men det är fortfarande ett företag dom är inte dumma dom ser vilken image dom har fått och följer efter den eftersom det gynnar dom.

jag ser fram emot spelet men rent spontant efter att ha sett nya trailern så ser det lite ut som cyberpunk far cry.

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Den visades tyvärr bara bakom stängda dörrar! Det vi fick se idag var en (mycket) redigerad och nedklippt version.

---

Spana in mina och Calles intryck från E3! Vi snackar bland annat om att grafiken upplevdes lite "nedskruvad" mot fjolårets demo. Någon som känner samma sak?
https://www.youtube.com/watch?v=tAlGbgdm8fQ

ja jag reagerade också på grafiken, såg väldigt nedgraderad ut kanske en konsol version?

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Medlem

Extrem hype, tror detta floppar hårt tyvärr.. 90% grafik 10% shooting/story

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Medlem

Grafiken ser nedgraderad ut mot vad som visades upp i början?.
Hade något sagt att spelet var en DLC till Watch dogs så hade jag trott på dom.

Känner inte hypen alls :/

(baserat på https://www.youtube.com/watch?v=SNAMP0iMJdk videon)

Visa signatur

I5 9600k@stock / Cooler Master Evo 212 / Gigabyte Z390 Gaming X / Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3000MHz / MSI RTX2070 Gaming Z / EVGA 550 BQ / Asus VG27BQ 27" 165Hz

Ryzen 5 5600x@stock / Asus Rog Strix X570-E Gaming / Corsair Vengeance RGB Pro 16GB 3600MHz CL18 / MSI RTX3070 Suprim X / BeQuiet Pure Power 11 600W / Asus VG278Q 27" 144Hz

Permalänk
Relik 📜

Här är klipp direkt från CD Projekt Red, lär vara bästa möjliga kvalitet i alla fall. Till skillnad från alla tusen YT-kanaler som var snabba att rippa Twitch-streamen eller liknande.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Bara så att ingen missar detta i diskussionen:

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem

Känns som att detta kan bli allt från rena skräpet till en modern klassiker.
Svårt att bilda sig en uppfattning från det man ser.
Finns viss risk att man förälskat sig lite mycket i sin stad och all cyberpunk, men inte tänkt så mycket på att det ska bli spännande att spela, typ som No Mans sky som någon nämnde.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

För dem som på pekar att det ej finns en story.
Tror inte att folk såg hela 15 min.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mill:

Sorry för lite offtopic, men vad tycker folk är så fantastiskt med Witcher 3? Det är absolut ett bra spel, men bästa någonsin har jag lite svårt att förstå. Jag har spelat igenom det ganska nyligen, och det var rätt kul i början, men sista 30% av spelet ville jag bara att spelet skulle ta slut så fort som möjligt. Personligen hade jag mycket roligare i Skyrim.

För övrigt är Monkey Island världens bästa spel

Look behind you! A three-headed monkey!

Permalänk
Avstängd

Curious to see more about the game, also the review...I think it will be an amazing game but we were disappointed in the past by soo many titles, hopefully CD Projekt will continue to hold its crown.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem

En blandning av Dying light och GTA, fast du måste välja spela som han eller hon ist för en hen för att kunna vissa saker....

Visa signatur

I've somehow been WASDing my whole life

13th Intel 8P@6GHz E-cores off Kraken X73 360mm DDR5 m.2@7000MB/sek Gigabyte Z690
Alltid över AMD 3D med överklocking i fakefikans (swefaker) grafer med intel :)

Permalänk
Inaktiv

Ser rätt avarage ut imo. Grafiken har inte samma "jawdrop" effect som Witcher 3 hade. Inget speciellt som står ut med gameplay heller.

Däremot kan jag tänka mig att det är sjukt intressant spel i VR. Antingen om de gör en officiell version senare eller någon moddare som fixar. Även om VR-marknaden är liten tycker jag det är synd att de inte tar med det i originalspelet.

Permalänk
Medlem

Jävlar vilket skitgameplay, fiender som är odödliga om man inte skjuter små weakspots, när man träffar dem så två skott och en fiende är död.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Vad fan har hänt med grafiken?! Såg ju ut som spelet hade noll atmosvär och spelades på en ps3a....

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mill:

Sorry för lite offtopic, men vad tycker folk är så fantastiskt med Witcher 3? Det är absolut ett bra spel, men bästa någonsin har jag lite svårt att förstå. Jag har spelat igenom det ganska nyligen, och det var rätt kul i början, men sista 30% av spelet ville jag bara att spelet skulle ta slut så fort som möjligt. Personligen hade jag mycket roligare i Skyrim.

För övrigt är Monkey Island världens bästa spel

smaken är som baken. Jag hade inga problem att sätta witcher 3 som världens bästa spel genom tiderna, fram tills wow classic. Det är lättare att göra en o rankad top 10 lista.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

New: Asus x370 prime pro, Ryzen 1700 (@3.925ghz) , Ripjaws V 16GB 3600 MHz (@3200mhz 14c). https://valid.x86.fr/curj7r
Radeon VII.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakd:

Extrem hype, tror detta floppar hårt tyvärr.. 90% grafik 10% shooting/story

Tycker inte spelet är intressant alls som många andra nya spel. Har väldigt hårda krav om jag ska köpa nåt

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem

Verkar mycket intressant, inte vart såhär nyfiken på ett spel sen GTAV.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5-4690K @ 4.5ghz/ 8GB / 250GB SSD / GTX 970 / Win 10

Permalänk
Medlem

Grafiken känns som Crysis, från 2007.

Från https://www.pcgamer.com/crysis-reinstall-does-the-graphical-p...

Dold text

Eller?

Visa signatur

| Fractal Design Define R5| Asrock X399 Fatal1ty| Threadripper 1950X| Noctua NH-U14S TR4-SP3| Corsair Vengeance LPX 8x16GB 3200 C16| be quiet! Straight Power 11 Platinum 1000W| ASUS RTX 3080 10GB Strix| LG OLED 4k 42" C2| Debian Sid| KDE 5.x|

Permalänk
Medlem
Skrivet av mill:

Sorry för lite offtopic, men vad tycker folk är så fantastiskt med Witcher 3? Det är absolut ett bra spel, men bästa någonsin har jag lite svårt att förstå. Jag har spelat igenom det ganska nyligen, och det var rätt kul i början, men sista 30% av spelet ville jag bara att spelet skulle ta slut så fort som möjligt. Personligen hade jag mycket roligare i Skyrim.

För övrigt är Monkey Island världens bästa spel

Personligen tycker jag Witcher 3 är grymt bra och jag kan inte riktigt jämföra det med Skyrim som många tenderar att göra för spelen är inte lika varandra men måste jag så tycker jag att jag hade roligare när jag spelade Witcher 3.

Är det några spel som är sönderhypade varenda släpp så är det spel från bethesda.

Skickades från m.sweclockers.com