Pokemon serien på svenska?

Permalänk

Pokemon serien på svenska?

Hej,

Nu när man har barn vill man såklart att de ska få se Pokemon som man själv gjorde som mindre

Men det verkar omöjligt att hitta serien med svenskt tal. Någon som vet var man kan köpa de första säsongerna med svenskt tal?

Visa signatur

sysl....
Bygg din egen router med pfSense
Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Vet att tv4 play hade det för några år sedan

Kanske inte finns kvar dock.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av PlogarN97:

Vet att tv4 play hade det för några år sedan

Kanske inte finns kvar dock.

Skickades från m.sweclockers.com

Tittade in och det finns en landningssida https://www.tv4play.se/program/pokemon men det verkar tyvärr inte längre gå att se.

Säsong 1 finns på netflix fick jag PM om. Så det är ju bra men måste leta vidare efter säsong 2 och framåt

Visa signatur

sysl....
Bygg din egen router med pfSense
Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Endosavian:

Tittade in och det finns en landningssida https://www.tv4play.se/program/pokemon men det verkar tyvärr inte längre gå att se.

Säsong 1 finns på netflix fick jag PM om. Så det är ju bra men måste leta vidare efter säsong 2 och framåt

Som tur är så kan du ju sluta leta efter att du hittat S02 med tanke på hur snabbt kvalitén sjunker efter det.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av Endosavian:

Hej,

Nu när man har barn vill man såklart att de ska få se Pokemon som man själv gjorde som mindre

Men det verkar omöjligt att hitta serien med svenskt tal. Någon som vet var man kan köpa de första säsongerna med svenskt tal?

Hur länge letade du?

Kolla in ”Pokémon: Indigo League” på Netflix
www.netflix.com/title/70297439?source=android

Np!
Mvh r3mpuh

EDIT@Btw, "Barn OK" betydde annorlunda saker förr i tiden: Under avsnitt 17 blir Ashs Pikachu/Squirtle/Bulbasaur/Charmander & Team Rockets Ekans/Koffing aspackade då de blir serverade risvin utav slowpoke när de dränker sina sorger för att de har tappat bort sina mästare & alla utom Pikachu tror människorna har övergett dem.

Permalänk
Skrivet av Rama:

Som tur är så kan du ju sluta leta efter att du hittat S02 med tanke på hur snabbt kvalitén sjunker efter det.

Är det så illa alltså? Jag minns inte hur långt man såg som liten men S01 är ganska solid iaf!

Skrivet av r3mpuh:

Hur länge letade du?

Kolla in ”Pokémon: Indigo League” på Netflix
www.netflix.com/title/70297439?source=android
http://www.bilddump.se/bilder/20180122202341-83.226.61.133.png

Np!
Mvh r3mpuh

EDIT@Btw, "Barn OK" betydde annorlunda saker förr i tiden: Under avsnitt 17 blir Ashs Pikachu/Squirtle/Bulbasaur/Charmander & Team Rockets Ekans/Koffing aspackade då de blir serverade risvin utav slowpoke när de dränker sina sorger för att de har tappat bort sina mästare & alla utom Pikachu tror människorna har övergett dem.

Jag var lite mer konservativ och letade på onlinebutikerna efter något man kunde köpa. Men absolut på netflix fanns iaf S01, men S02 verkar svår att hitta!

Visa signatur

sysl....
Bygg din egen router med pfSense
Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Hittade tråden nu.
Letar själv efter Pokemon, de äldre säsongerna.
Har ni hittat var man kan få tag på dessa (och nya)?

Mycket tacksam för svar och hjälp då mina grabbar är sålda på Pokemon.

Permalänk
Medlem

Netflix har iallafall första säsongen, Indigo League. Hur det ser ut med resten vet jag inte då jag inte letat efter dem ännu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarynoth:

Netflix har iallafall första säsongen, Indigo League. Hur det ser ut med resten vet jag inte då jag inte letat efter dem ännu.

Tack.
På Indigo league saknas det ca 30 avsnitt på Netflix, dom har ca 50 och det skall vara 80.
I mitt fall är det säsong 3-5 jag är intresserad av, 1:an har vi avverkat.

Har hittat en sida där det går att streama och den känns laglig, kanske, och det är på svenska. Dock verkar det som att dom inte har alla episoder ute hela tiden, men inte forskat djupare.

Permalänk
Medlem

Jag har inte kvar amazon prime video men där såg jag att de hade några säsonger av pokemon på svenska. Vilka kommer jag inte ihåg dock.

Någon som har det kan kolla upp

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800x3d | Asus B550m TUF Gaming Wi-Fi | G.Skill TridentZ Neo 2x16GB 3600MHz CL16 (hynix djr) | In Win 301 | Scythe Fuma 2 I Asus RTX 3070 Dual OC | Seasonic GX750 | Lots of unicorn vomit Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Kringutrustning: Cooler master Quickfire TK MX-Brown | Sennheiser HD598cs | Sony WH1000XM3 | Logitech G900 | ASUS PB278QR | Rift CV1 | Audio Pro Addon T14

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad i enlighet med §7*

Vänligen låt bli att tipsa om piratkopiering och liknande.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Finns inte på youtube?

Visa signatur

Ducati Streetfighter 848, -2013
Yamaha FZR 1000, -1987

Permalänk
Medlem

Rekommenderar Pokemons egna sida:
https://www.pokemon.com/se/

Har kollat på den några dagar bara, men verkar riktigt bra! Ändra trista är att det verkar ta några dagar innan ny avsnitt kommer, men ser ut att rulla runt avsnitten i alla fall, så till slut får man väll se dom man vill

Permalänk

Dammar liv i denna tråd igen,
Är det någon som vet var man kan streama eller köpa pokemon de första säsongerna?
Känns som att det är ett glapp från säsong 1, e53-e80
Samt säsong 2-9...

Jag mailade tv4 play och de har inte längre rättigheterna men de skulle se över om de ska köpa in rättigheterna igen.
Har dock inga stora förhoppningar...

Permalänk

Blir arg av många av dessa inlägg. Folk som påstår att kvaliteten gått ner sedan första generationen är bara de som själva slutade kolla och inte ens sett varken sinnoh eller Kalosserierna. Sinnoh och Kalos är av mycket högre kvalitet om ni slutar använda nostalgi som faktor.

Permalänk

Kom precis på att alla avsnitt finns tillgängliga på pokemons officiella hemsida. Går dock inte att se alla på en gång utan de visas vissa i taget. I rotation. Allt på svenska