Bilder på ditt senaste inköp (2019) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem

Råkade köpa en ny motorcykel.

Aprilia Tuono Factory DARK THUNDER limited edition extra mycket vill ha faktor osv.

Visa signatur

AMD Barton Xp 2400+ Mobile @ 2680 mhz!Sapphire Radeon 9800 pro @ orginal, TwinMos Winbond 2x256, 250 Gb WD S-ata, 120 gb Maxtor, Seagate 200 gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nudel:

Råkade köpa en ny motorcykel.

Aprilia Tuono Factory DARK THUNDER limited edition extra mycket vill ha faktor osv.

https://i.imgur.com/4WSRaZa.jpg
https://i.imgur.com/nVWM42Q.jpg
https://i.imgur.com/vdcvlz3.png

Nice! Välkommen I klubben, du har just köpt världens bästa hoj!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|| Chassi Fractal Design Define R3 || PSU Corsair 650W modular || MOBO MSI Z68A-GD65 (G3)|| CPU Intel® Core™ i7 2600k
|| GPU
Sapphire Nitro R9 390 || Minne 8GB Corsair XMS3 DDR3 @ 1600MHz || SSD Samsung 830 256GB|| OS Win 10 Pro || Gear Dell U2412M, Samsung 226BW || Logitech G500 || Corsair K70|| ATH-M50x <3 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xoka:

Nice! Välkommen I klubben, du har just köpt världens bästa hoj!

Skickades från m.sweclockers.com

Tack tack, jag har inte tagit leverans än men kört skiten ur deras demohoj ett par gånger.
Hade ingen dålig hoj innan heller men klart snällare, XSR900 med Yoshi helsystem så det hördes när man var på ingång.
Vad jag förstått "måste" jag köpa ett akra till denna, blir bara slipon dock.

Visa signatur

AMD Barton Xp 2400+ Mobile @ 2680 mhz!Sapphire Radeon 9800 pro @ orginal, TwinMos Winbond 2x256, 250 Gb WD S-ata, 120 gb Maxtor, Seagate 200 gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nudel:

Råkade köpa en ny motorcykel.

Aprilia Tuono Factory DARK THUNDER limited edition extra mycket vill ha faktor osv.

Snygg! Själv är jag lite sugen på att byta MT-07an mot en T7 nästa år...

Eller en 790 Adventure R

Visa signatur

MSI MPG X570S Edge Max Wifi, Ryzen 7 5800X3D, ASUS RTX 3080 TUF OC, 32GB Kingston Renegade, SoundBlaster Z, Corsair RM750x

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kilrah:

Snygg! Själv är jag lite sugen på att byta MT-07an mot en T7 nästa år...

Eller en 790 Adventure R

T7 som i Ténéré? :). KTM är roliga men så satans dyra att försäkra bara, tittade lite på en "vanlig" 790R, Tuonon kostar ju mindre att försäkra

Visa signatur

AMD Barton Xp 2400+ Mobile @ 2680 mhz!Sapphire Radeon 9800 pro @ orginal, TwinMos Winbond 2x256, 250 Gb WD S-ata, 120 gb Maxtor, Seagate 200 gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nudel:

T7 som i Ténéré? :). KTM är roliga men så satans dyra att försäkra bara, tittade lite på en "vanlig" 790R, Tuonon kostar ju mindre att försäkra

Fyfan är det så? Måste ju vara nåt fel. Tuonon måste ju gå som supersport?

T7 ja, nya Tenere från Yamaha, de har ju redan super tenere men känns smidigare att kasta runt en lite mindre hoj.

Visa signatur

MSI MPG X570S Edge Max Wifi, Ryzen 7 5800X3D, ASUS RTX 3080 TUF OC, 32GB Kingston Renegade, SoundBlaster Z, Corsair RM750x

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av oatp1b1:

Varför köpte du bara inte en ”riktig” hörlursförstärkare? Jag vet ju inte vad du betalade, men rimligtvis borde du kunnat få något bra mycket bättre för pengarna. Receivers hörlursförstärkare brukar generellt sett vara rätt kassa.

Skickades från m.sweclockers.com

Denna va riktigt fin, bra mycket bättre än min soundblaster G6

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kilrah:

Fyfan är det så? Måste ju vara nåt fel. Tuonon måste ju gå som supersport?

T7 ja, nya Tenere från Yamaha, de har ju redan super tenere men känns smidigare att kasta runt en lite mindre hoj.

Tuonon går som "touring" för det är ju precis det det är? (eller?)

KTM är ju dyra för att folk busar så mycket med dem och det händer mycket olyckor. Kanske är annorlunda för adventure modellerna.

Smidighet är A och O =D

Visa signatur

AMD Barton Xp 2400+ Mobile @ 2680 mhz!Sapphire Radeon 9800 pro @ orginal, TwinMos Winbond 2x256, 250 Gb WD S-ata, 120 gb Maxtor, Seagate 200 gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nudel:

Tuonon går som "touring" för det är ju precis det det är? (eller?)

KTM är ju dyra för att folk busar så mycket med dem och det händer mycket olyckor. Kanske är annorlunda för adventure modellerna.

Smidighet är A och O =D

Den går säkert som touring men i mina ögon är den mer åt supersporthållet
Riktigt fin hoj är det hursomhelst!

Visa signatur

MSI MPG X570S Edge Max Wifi, Ryzen 7 5800X3D, ASUS RTX 3080 TUF OC, 32GB Kingston Renegade, SoundBlaster Z, Corsair RM750x

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kilrah:

Den går säkert som touring men i mina ögon är den mer åt supersporthållet
Riktigt fin hoj är det hursomhelst!

Haha ja att kalla det något annat än supersport vore att ljuga, men en det är ju bara för försäkringens skull som det är just en touring.

Visa signatur

AMD Barton Xp 2400+ Mobile @ 2680 mhz!Sapphire Radeon 9800 pro @ orginal, TwinMos Winbond 2x256, 250 Gb WD S-ata, 120 gb Maxtor, Seagate 200 gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nudel:

Tack tack, jag har inte tagit leverans än men kört skiten ur deras demohoj ett par gånger.
Hade ingen dålig hoj innan heller men klart snällare, XSR900 med Yoshi helsystem så det hördes när man var på ingång.
Vad jag förstått "måste" jag köpa ett akra till denna, blir bara slipon dock.

Ja, tyvärr... Efter - 17 blev det tvunget att byta till acrat för att få ut något vettigt ljud.. Dock glömmer man nog bort priset när man hör ljudet ^^

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|| Chassi Fractal Design Define R3 || PSU Corsair 650W modular || MOBO MSI Z68A-GD65 (G3)|| CPU Intel® Core™ i7 2600k
|| GPU
Sapphire Nitro R9 390 || Minne 8GB Corsair XMS3 DDR3 @ 1600MHz || SSD Samsung 830 256GB|| OS Win 10 Pro || Gear Dell U2412M, Samsung 226BW || Logitech G500 || Corsair K70|| ATH-M50x <3 ||

Permalänk
Medlem

Fick bli ett Sapphire RX 5700 XT Pulse som tröst för att jag inte fick mitt RTX 2080 från Elgiganten. Skärmen min blev försenad och skall komma imorgon..

Visa signatur

Intel Core i7-6700K | MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G V2 | ASUS Z170 PRO GAMING | Corsair Vengeance LPX 32GB (4 x 8GB) 2400MHz | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Crucial BX100 500GB | EVGA SuperNOVA 850 G3 | Fractal Design Define R5 Titan Window | Noctua NH-D15 | Noctua NF-A14

Permalänk
Medlem

Blev till slut dags att uppgradera mitt grafikkort, att sitta och köra en i9-9900K med ett 980 GTX kändes fel på något vis

Passade samtidigt på att beställa en ny usb-hub eftersom min gamla gett upp.

Permalänk
Medlem

Blev ett tillägg i dyson familjen, pure cool för 3k beg.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Hänger på Sweclockers när jag blir köpsugen.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xoka:

Ja, tyvärr... Efter - 17 blev det tvunget att byta till acrat för att få ut något vettigt ljud.. Dock glömmer man nog bort priset när man hör ljudet ^^

Skickades från m.sweclockers.com

Precis, fick höra ett sådant live igår. Så nu har jag råkat beställa lite mer saker

- Akra
- Tail Tidy
- Kylarskydd
- Oljekylarskydd
- Skärmskydd
- Blinkers
- Puckar

Visa signatur

AMD Barton Xp 2400+ Mobile @ 2680 mhz!Sapphire Radeon 9800 pro @ orginal, TwinMos Winbond 2x256, 250 Gb WD S-ata, 120 gb Maxtor, Seagate 200 gb

Permalänk
Medlem

Famicom mini gold (Limited Shōnen Jump Edition)

Permalänk
Medlem

@torbjorn_75: Wow, fräsig grunka!

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 1700 @ 3.8GHz | Kylning: Noctua NH-D15 | Nätagg: EVGA SuperNOVA G2 850 W | Grafikkort: Sapphire RX Vega 64 Nitro+ | RAM: GSkill Ripjaws V @ 3600 MHz 16GB | Moderkort: Asus Crosshair VI Hero | OS: Win 10 | SSD: OCZ 960GB - Sandisk Ultra Plus 256 GB - Crucial BX100 500GB | Case: Phanteks Enthoo Evolv ATX

Permalänk
Medlem

Mina senaste Inköp, en massa tid och tålamod. Det är mest från Terapi synpunkt.

XBOX
THOTD 2-3

PS2
Virtua Cop 1-2, Vampire Night och Resident Evil 2 (Ninja Assault funkar 50/50)

Bygget

Denna är faktiskt inte till MIG, utan till en god vän som gärna ville en arkadmaskin, han visste dock inte hur den skulle se ut
Innehåller......TAITO LEGENDS 2!

Bygget

Dessa två byggdes på 5 veckor och nu till nästa

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Första gången man städade på länge efter att ha haft städerska. Satans vad less man är redan så fick bli en sån här

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Ryzen 7 2700x | MSI X470 Gaming Pro Carbon | 16GB HyperX Fury 2933MHz | Noctua NH-D15 SE-AM4 | ASUS Rog Strix 1080Ti | 256GB 850EVO, 525GB MX300 | Corsair RM850x | Fractal Design R6 | ASUS ROG Swift PG279Q (IPS 1440p) | Acer Predator XB271H (TN 1080p) | Glorious Model O & Asus Rog Strix Flare | Bowers&Wilkins P7 | Marantz HD-DAC1 | Svive Hydra Mikrofon Pro

Permalänk
Medlem

Lite murar saker är nog senaste inköp men förra veckan blev det även roborock s6 och en ny avfuktare till källaren som är mycket bättre än den gamla i dessa våta tider.

Murar sakerna måste jag ha för att laga min slitna skorsten, den behöver även byggas på med 3 lager tegel samt täta små läckor som finns högt upp.

sotaren sa att jag kan leja någon för mellan 15-20 tusen eller göra det själv för under tusen lappen. han gav mig även en snabb "crash course" i hur man murar. nu måste jag bara köpa tegel och murbruk och låna min broder eftersom inget kan stå på ett lutande tak, så ska jag nog bygga ett enkelt arbetsbord som kan stå på taket. samtidigt ska jag bygga ett garage på 40KVM, det är mycket nu, det ska jag också göra stora delar av själv.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leafo:

Mina senaste Inköp, en massa tid och tålamod. Det är mest från Terapi synpunkt.

https://i.imgur.com/ynPtnVs.jpg
XBOX
THOTD 2-3

PS2
Virtua Cop 1-2, Vampire Night och Resident Evil 2 (Ninja Assault funkar 50/50)

Bygget

https://i.imgur.com/don5qM1.jpg
Denna är faktiskt inte till MIG, utan till en god vän som gärna ville en arkadmaskin, han visste dock inte hur den skulle se ut
Innehåller......TAITO LEGENDS 2!

Bygget

Dessa två byggdes på 5 veckor och nu till nästa

ohh, minns house of the dead på pc för en herrans massa år sedan

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

@Goong: S5 eller S6?

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drasteroid:

@Goong: S5 eller S6?

Det där är S5

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Vågen stod igår på hissnande 99,7kg hemma hos päronen, har sagt till mig själv att aldrig komma över 100kg så nu är det f*n cutting edge! Och det är bevisat sen tidigare att träning inte är något för mig så blir det att ta till löpningen igen efter några års uppehåll, och på så sätt få bort några kilon.
Fastnade för Gel-Fujirado från Asics då jag i princip endast springer i terräng, supersköna och smutt lösning med snöret. Hoppas jag blir nöjd, knep sista exet i butiken.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Skrivet av RVX:

Vågen stod igår på hissnande 99,7kg hemma hos päronen, har sagt till mig själv att aldrig komma över 100kg så nu är det f*n cutting edge! Och det är bevisat sen tidigare att träning inte är något för mig så blir det att ta till löpningen igen efter några års uppehåll, och på så sätt få bort några kilon.
Fastnade för Gel-Fujirado från Asics då jag i princip endast springer i terräng, supersköna och smutt lösning med snöret. Hoppas jag blir nöjd, knep sista exet i butiken.
https://i.imgur.com/AeQwN6I.jpg

Grymt, nice att springa i skogen! Börja inte för hårt bara, jag gjorde det och mina knän och benhinnor satte sig på tvären

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kandidaten:

Grymt, nice att springa i skogen! Börja inte för hårt bara, jag gjorde det och mina knän och benhinnor satte sig på tvären

Samt att det är stor risk att man blir chokad och inte orkar med att hålla igång motioneringen.

Själv har jag börjat spela JogSimulator och jag tappade 0.2 kilo nu under morgonen. Vet dock ej om det är relaterat till en kort paus i spelandet för ett WC-besök.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kandidaten:

Grymt, nice att springa i skogen! Börja inte för hårt bara, jag gjorde det och mina knän och benhinnor satte sig på tvären

Nej precis, gäller att börja lätt och sakta bygga upp en kondition. Eller en grund kondition snarare sagt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kandidaten:

Grymt, nice att springa i skogen! Börja inte för hårt bara, jag gjorde det och mina knän och benhinnor satte sig på tvären

Så sant. Jag köpte ett par skor som inte passade min löpstil men knatade på dryga milen... tyvärr fick knäna sota för det. Nu blir det till att stärka muskulaturen i första hand och ta nån kortare löprunda igen såhär några veckor senare.

Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305

Permalänk
Medlem

Beställde en sådan också nu via Amazon Tyskland.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.