Permalänk
Medlem
Skrivet av Snuskputte:

Så, nu har jag testat Classic.. Körde aldrig WoW för 15 år sedan.. Var upptagen med andra saker då.. Tycker helt ärligt det moderna WoW är mycket roligare!!!!

Och det kan du ju såklart avgöra på mindre än 3 timmar eller hur?

Nu tror jag förvisso att du är ett troll men i.a.f.
Det är sådana som dig som kommer droppa ur innan lvl 30 hoppas jag. Kvar blir de som faktiskt vill ha classic med allt vad det innebär. Så får retail folket hålla sig till sitt. Suttit och läst blizz forumen us/eu medans jag väntat.

Önskar nästan att jag inte hade gjort det. Vill få mig att inte spela alls, sjukt toxic alla är.
Men som jag skrev tidigare inatt, hoppas inte detta smittar av sig så att detta blir det "nya" för isf kommer vi alla gammla torskar hoppa tillbaka till privs troligen. (Vilket jag personligen inte vill, så mycket drama o skit)

Så hoppas att detta slår igenom och att det fungerar. Men med tanke på dagens retail-tänk, så lär det inte riktigt bli så.
Folk har ju redan gjort LFG addons så man ska slippa prata med varandra. Som tur är så har blizzard valt att banna det addonet.

aja kö 500 nu. snart så! Nu äre bara att hoppas på att man inte DCar.

Edit:

Skrivet av Fiisken:

Jaha Gehennas var ju bara och glömma 12k i kö när jag startade. Jag och mina polare rolla om direkt när Noggenfogger kom upp. Alla fick sina namn och bästa servernamnet!

Hann bli lvl 5. Hoppas fler trillar in såg att den fortfarande var lowpop nu. Gött att vara tillbaka

Gehennas jag har köat till, 2 gånger nu då jag råkade kryssa ner wow när jag skulle öppna fönstret...
Men är snart inne förhoppningsvis.

Mjo lite frestande är det ju att hoppa iväg för att kunna få sina namn, men jag har nog bestämt mig för Gehennas nu. Ev en alt på rppvp servern zandalar med.
Low pop är nog då den nästan nyss har öppnats. Om du kikar min post en sida tillbaka så ser du. De öppnade 2 nya efter launchen.
Skulle inte förvåna mig om det dyker upp ännu fler. Men samtidigt så vill nog inte blizz ha för många servrar, då alla turister har slutat så kommer flera utav dom vara halvdöda. På gott och ont.
Så de kan inte öppna för många heller.
Men vad jag gärna skulle ha sett är att de hade säg 10 realms redan från start 2 veckor tillbaka sedan, så folk har tid att planera vart man vill rolla. Inte som det har varit nu. Folk är splittrade åt alla olika håll. Därför valde jag att well, gehennas får det bli.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fiisken:

Jaha Gehennas var ju bara och glömma 12k i kö när jag startade. Jag och mina polare rolla om direkt när Noggenfogger kom upp. Alla fick sina namn och bästa servernamnet!

Hann bli lvl 5. Hoppas fler trillar in såg att den fortfarande var lowpop nu. Gött att vara tillbaka

Vad heter ni ingame? Rollade också Noggenfogger! Gött å spela med några svennar iallafall.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 7 3700X | MSI B550 Tomahawk MAG | 3600mhz DDR4 | RTX 3070 | EVGA G2 Supernova 750W | Phanteks Enthoo Pro M

Permalänk

Valde att vänta ut kön på Gehennas, kan säga att ni som sket i kön inte gjorde ngt misstag. Började queue ca 00:40 pga strul att köpa gametime, nu är klockan 04:50 och jag är på 500 plats med estimated time 10 min kvar. Men när jag väl kommer in så hoppas jag det blir roligt att spela

Permalänk
Medlem

5k pers i kö på Shazzrah. Jag kom precis hem från nattjobbet. Vad är det seriöst för dårar som sitter och köar nu?

Visa signatur

| 12900k w/ Noctua NH-D15 | Gigabyte Z690 Aorus Pro | 32GB DDR5 Kingston 4800mhz | Corsair MP600 XT M.2 1TB | Gigabyte RTX 3090 Vision OC | Be Quiet! Dark Base 900 Pro | Seasonic Prime TX 1000w | 1x LG GN950 (27" 4k 144hz IPS) + 2x LG 27UK850 (27" 4k 60hz IPS)

Permalänk
Medlem
Skrivet av FeeSpray:

5k pers i kö på Shazzrah. Jag kom precis hem från nattjobbet. Vad är det seriöst för dårar som sitter och köar nu?

Vissa av oss har precis vaknat

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sturesson:

Valde att vänta ut kön på Gehennas, kan säga att ni som sket i kön inte gjorde ngt misstag. Började queue ca 00:40 pga strul att köpa gametime, nu är klockan 04:50 och jag är på 500 plats med estimated time 10 min kvar. Men när jag väl kommer in så hoppas jag det blir roligt att spela

Mjo jag kom nyligen in med.

Exploration lvling lönade sig. Kom ikapp majoriteten i.a.f vid tiden jag tog detta scren ca en timma sedan.
Nu har ett gäng lvlat iväg till ca 13.
Men för att ha väntat i kö 3 timmar och spelat knappt ens det, och kommit ikapp känns ju rätt okey.

Nog för att jag inte speedrunnar, men min taktik fungerade ju väldigt väl. Synd bara att jag kom in 3 timmar senare än alla andra.

Men men tanken som sagt var ju att jaga lite FPs så att man slipper ta dom senare medans man lvlar.
Kan inte låta bli att leka med tanken dock vilken lvl jag skulle hamnat på om jag kom in med resterande folket så att säga.

@Zoyadog kan man få en invite till hordevara eller måste jag ansöka via discord? Använder mig sällan utav det så passar på att fråga här.
Kanske ett bra tillfälle till att börja använda det.

Edit: Med detta sagt, försök inte ta moonglade FP inte värt det... dött 2354321 gånger nu på vägen dit. ^^ Men tjurig som jag är så ska jag ha Fpn.

Permalänk
Medlem

Nu är servern helt nere också, utan någon förklaring till varför vad jag kan se?
Vi fick varning 30 min ner till 0 osv.
Men kan inte se någon maintenance post?

Hoppas fasen inte det blir nya 20k kö igen nu bara p.g.a detta.
Isf blir det sängen direkt.

Edit:
https://eu.forums.blizzard.com/en/wow/t/hello-shutdown-info/7...

Blizz som vanligt... ingen info. Så jag var inte helt fel ute med att det fanns ingen info varför servern skulle restarta.

Permalänk
Medlem

Nä nu ger jag upp för natten. Server shutdown trots att dom (till synes) fungerar bra, sen kommer dom upp igen 10 minuter senare, bara för att börja DC:a spelare med gamla goda "World Server Down" igen...

Hann bli level 7 under 2 timmars spel, får väl duga.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Värt att komma tillbaka om man har familj etc kanske hinner spela 45 minuter på morgonen och någon timme per vecka utöver det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alrik:

Värt att komma tillbaka om man har familj etc kanske hinner spela 45 minuter på morgonen och någon timme per vecka utöver det?

Nu är jag nog fel person att svara då jag har lite väl mycket tid övers oftast.

Men jag skulle nog säga ja. Det beror på dina mål.
Vill du uppleva allt vad 1-60 lvling innebär vilket tar låååång tid för de flesta. Så ja då spelar det ingen roll hur lång tid du tar att lvla upp.

Vill du däremot raida så blir det svårare, då de flesta guilds kräver i.a.f 2-3 timmar x2-3-4 dagar i veckan beroende på guild. Vissa har bara 1 eller 2 raiding dagar, andra fler osv. Det beror på hur dom har lagt upp det.
Men vill du raida så krävs det nog minst 2h i.a.f.
Och då ska du även ha farmat consumables helst, inte alltid ett måste men vissa kräver/vill att du ha gjort det. Beror lite på om det är progression eller inte.

Men oavsett så finns det alltid dungeons för att geara inför pre-raid-bis. Samt pvp. Eller så kanske du vill farma guld bara för att ha råd med allt du vill ha (Lite där jag lirar utöver pvp, guld är alltid bra att ha....)

Men om du förväntar dig endgame så räcker det inte riktigt till, inte ens för en casual guild skulle jag tro.
Men vad du kan göra är att när du väl är 60, så joina som social i guilden. Är oftast vad jag gör då jag pvpar mer än vad jag raidar. Delvis för att jag inte gillar att raida allt för mycket då de kräver fasta tider (oftast) men pvp kan jag göra när jag vill/kan/känner för det.
Men hoppar då in i raids när det behövs, under ranken som social då.

Så ett långt svar för lite och inget.... svar spela! men ha inte allt för höga förhoppningar när det kommer till endgame.

Permalänk
Frida 🥐
Skrivet av SleeZy:

@frida kan man få en invite till hordevara eller måste jag ansöka via discord? Använder mig sällan utav det så passar på att fråga här.
Kanske ett bra tillfälle till att börja använda det.

Edit: Med detta sagt, försök inte ta moonglade FP inte värt det... dött 2354321 gånger nu på vägen dit. ^^ Men tjurig som jag är så ska jag ha Fpn.

Discord är ett krav för att vi ska kunna koordinera oss. Går att chatta om man inte är bekväm med snack! Klienten är supersmidig.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Alrik:

Värt att komma tillbaka om man har familj etc kanske hinner spela 45 minuter på morgonen och någon timme per vecka utöver det?

Klart du kan lira, men kommer ta månader innan du är lvl 60, var beredd på det. Behöver ju dock inte vara en nackdel förstås. Koppla av och levla sin char lite är rätt nice

Väl på 60 kommer väl de större problemen, alla end-game aktiviteter kräver en hel del tid om man ska komma ngn vart och göra dem själv är inte riktigt ett alternativ.

Men som sagt, själva levlandet kommer ta tid bara det och då går man ju runt på egen hand i sitt eget tempo iaf, så börja där. Se hur det känns. Är du med i ngn av Swec-guildsen så blir du nog inte ensam om att ha ett lite makligare tempo dessutom.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zoyadog:

Discord är ett krav för att vi ska kunna koordinera oss. Går att chatta om man inte är bekväm med snack! Klienten är supersmidig.

Skickades från m.sweclockers.com

Alright, ska ta o ladda ner klienten senare. Bekväm med snack är jag allt. Bara det att jag har endast laptop micen just nu, så inte så kul att höra mina tagenter kanske

Ska ta o köpa ett nytt headset, vet bara inte vilket. då mitt kära qpad qh-90 inte säljs längre.

Sedan på tal om inget, har nu blivit gankad 3 gånger om av ingen annan än Apes men de förvånar väl ingen
De går runt i grupp om ca 5, lvl 13+
Men det tar jag då jag har inget att göra i auberdine just nu i.a.f.
Men jag fortsätter mitt exploration updrag ett tag till. Blir fint att vara lvl 8+ i lvl 1 start zonen...
Nä jag hoppar nog direkt till razorhill.

Ingen kärlek för mig icke.

Permalänk
Medlem

Hur är Classic? Är det exakt kopia på original, alltså äldre grafik osv?
Finns det några nyare funktioner som groupefinder osv?
Är det original talents som var sista dagen innan nya exp talents släpptes eller i vilket skede är de i?

Visa signatur

AMD 1800X - Corsair 100i v2 med noctua fläktar - 2x8gb G Skill RGB 3200 mhz ddr4 - Samsung Evo 850 250GB - Samsung Evo 960 m2 500gb - Evga Gtx 1080 Classified 8gb - Biostar B350 GT3 - Corsair 860AX - Fractal R4 - WD black 1tb - Asus Strix Soar - Sennheiser PC 363D

Plex Server: Intel 6700K - Noctua NH-U12S - 2x8gb Corsair Vengeance LPX Black DDR4 PC24000 - Intel 520 120gb - 3x HGST Deskstar NAS 4TB - Gigabyte GA-Z170N-WIFI mitx - EVGA SuperNOVA G2 750W - Fractal Design Node 304 (Vit)

Permalänk
Medlem
Skrivet av miscann:

Hur är Classic? Är det exakt kopia på original, alltså äldre grafik osv?
Finns det några nyare funktioner som groupefinder osv?
Är det original talents som var sista dagen innan nya exp talents släpptes eller i vilket skede är de i?

Gameplay mässigt så är det väldigt likt. Mindre skillnader som battle.net integration, right-click report, och loot trading i raids är medvetna skillnader. Annars är allt som v1.12. 16 debuff slots. Inga BC prepatch talents. 1.12 stats på det mesta gear, även om senare dungeons kommer släppas vartefter (Maraudon, ZG, Naxx, etc).

Permalänk
Medlem

Så ja till slut nådde jag mitt mål...

Allt gear är trasig nu dock så kan inte ens hjälpa till... knockar mobs med nävarna just nu. problemet är bara att alla allys vill döda mig.. kan inte förstå varför....?

Rätt skoj ändå att ploppa upp och hjälpa till med mobsen, fast med nävarna. Dock så vill ni ju alla ally döda mig så fort ni får syn på mig så

Aja var en seg natt, men har haft kul iaf. Medans andra fokuserar på att plvla så... ptja roamar runt lite.

Permalänk
Medlem

Kom in igår efter några minuter men all rubber banding var extrem Så jag lät bli att lira. Tänkte köra om någon vecka när hysterin lagt sig.

Skrivet av miscann:

Hur är Classic? Är det exakt kopia på original, alltså äldre grafik osv?
Finns det några nyare funktioner som groupefinder osv?
Är det original talents som var sista dagen innan nya exp talents släpptes eller i vilket skede är de i?

Vad jag förstått har de återskapat patch 1.12 i dagens motor men har stängt av några tekniska saker som DX12 osv. Det är alltså inte patch 1.12 koden i sin dåvarande form vi lirar. Anledningen är tydligen att de fixat många buggar och krascher under dessa år så det vore synd att gå tillbaka till "sämre data".

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av SleeZy:

Nu är jag nog fel person att svara då jag har lite väl mycket tid övers oftast.

Men jag skulle nog säga ja. Det beror på dina mål.
Vill du uppleva allt vad 1-60 lvling innebär vilket tar låååång tid för de flesta. Så ja då spelar det ingen roll hur lång tid du tar att lvla upp.

Vill du däremot raida så blir det svårare, då de flesta guilds kräver i.a.f 2-3 timmar x2-3-4 dagar i veckan beroende på guild. Vissa har bara 1 eller 2 raiding dagar, andra fler osv. Det beror på hur dom har lagt upp det.
Men vill du raida så krävs det nog minst 2h i.a.f.
Och då ska du även ha farmat consumables helst, inte alltid ett måste men vissa kräver/vill att du ha gjort det. Beror lite på om det är progression eller inte.

Men oavsett så finns det alltid dungeons för att geara inför pre-raid-bis. Samt pvp. Eller så kanske du vill farma guld bara för att ha råd med allt du vill ha (Lite där jag lirar utöver pvp, guld är alltid bra att ha....)

Men om du förväntar dig endgame så räcker det inte riktigt till, inte ens för en casual guild skulle jag tro.
Men vad du kan göra är att när du väl är 60, så joina som social i guilden. Är oftast vad jag gör då jag pvpar mer än vad jag raidar. Delvis för att jag inte gillar att raida allt för mycket då de kräver fasta tider (oftast) men pvp kan jag göra när jag vill/kan/känner för det.
Men hoppar då in i raids när det behövs, under ranken som social då.

Så ett långt svar för lite och inget.... svar spela! men ha inte allt för höga förhoppningar när det kommer till endgame.

Sen ska du grinda resistance gear I evigheter för att raida

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Blev precis disconnected medan jag spelade och var tvungen att ställa mig i kö igen. Är detta normalt förekommande? Ska jag ge upp att spela på en high pop server ?

Edit: Shazzrah (väldigt high pop)

Visa signatur

[CPU: Intel i5-750 @ 2,6 ghz][MB: Gigabyte P55A-UD3][GFX: Phantom Geforce 670 GTX OC][RAM: Corsair XMS3 1600MHz 8GB][Chassi: Fractal Design r3] [HDD: 1TB Samsung Spinpoint F3][SSD: Crucial MX100 2.5" 7mm 256GB @ SATA 2][PSU: Corsair TX650W][CPU Kylning: Akasa Venom][OS: W7 64-bit][Skärm: BENQ 2412]

Permalänk
Medlem
Skrivet av bsk!:

lev jag precis disconnected medan jag spelade och var tvungen att ställa mig i kö igen. Är detta normalt förekommande? Ska jag ge upp att spela på en high pop server ?

Första dc jag har fått iaf och jag har suttit här hela natten

Visa signatur

Intel Core i7 4770K @ 4.2GHz | MSI Z87-G45 GAMING | Phanteks PH-TC14PE | MSI GTX 980 Ti Gaming 6G | Kingston HyperX Beast DDR3 2400MHz 16GB | EVGA SuperNOVA G2 750W | Samsung 840 EVO 120GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A400 240GB | Seagate Barracuda ST2000DM008 2TB | Fractal Design Define R4 | Lenovo Y27Q-20 | BenQ XL2411Z | Glorious Model I | Mountain Everest Max | Sennheiser HD 560S | FX-AUDIO DAC-X6 | Samson Meteor Mic

Permalänk
Frida 🥐

Buggade hela natten för mig, kom inte in. Och när jag väl gjorde det var det så mycket folk att det inte gick att röra sin karaktär.
Lyckades dinga 5 nu på en halvtimme på morgonen så är ganska nöjd ändå, flöt på fint ingame nu!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag erkänner att jag fulade mig lite och gjorde ett anti-afk program så jag stannade i lobbyn en timme innan launch...

Själva in-game upplevelsen var riktigt illa. Första timmen så hade realmen över 1 sekund lagg, och chatten fungerade inte. Folk spawn-campade mobs överallt - alltså trash-mobsen. Det laggade så hårt att man inte såg om man hade taggat eller inte förrän den dog. Collect-quest var i stort sett icke genomförbara.

Tog mig ungefär 3 timmar att dinga level 7, sen fick det bli sängen. Men jag förväntade mig något i stil med denna kvalitet från Blizzard med tanke på tidigare releaser, och hoppas att hypen dör av lite efter några dagar.

Fråga: Har någon hunnit testa att gå ner under SW eller simmat till GM Island?

Visa signatur

🎥 - Asus NVIDIA GeForce RTX 2060 Super
⚙️ - Intel(R) Core(TM) i7-9700K CPU @ 3.60 GHz (8 CPUs)
💾 - Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz CL16
💽 - Samsung SSD 970 EVO 500GB + Corsair MP400 1TB

Permalänk
Medlem

Frågar också som casual som har 2-3 timmar max om dagen att spela. Går det att PUG raida enklare raids? Eller krävs det guilder och schemadagar för ens ta sig an de enklaste raidsen?

Visa signatur

I7 7700k 4,8GHZ | Asus Strix 1080TI 2000Mhz | Corsair Vengeance RGB DDR4 3100mhz| Gigabyte GA-Z270X-Ultra Gaming | Corsair RM850i 850W. AOC AG271QG.

Permalänk
Medlem

En sån där riktig noobfråga, behöver man köpa annat än ett timecard om man vill lira?
Osäker på om jag har wow på mitt konto som jag har nu.

Det kontot jag hade tidigare fick en polare av mig strax efter första expansionen när jag hade tröttnat på spelet

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Skrivet av Cameltotem:

Frågar också som casual som har 2-3 timmar max om dagen att spela. Går det att PUG raida enklare raids? Eller krävs det guilder och schemadagar för ens ta sig an de enklaste raidsen?

Med tiden brukar servrarna och guildsen mogna till för att kunna köra PUG i typ MC, men räkna inte med det dom första månaderna för 40-manna förutom kanske outdoors / onyxia

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

En sån där riktig noobfråga, behöver man köpa annat än ett timecard om man vill lira?
Osäker på om jag har wow på mitt konto som jag har nu.

Det kontot jag hade tidigare fick en polare av mig strax efter första expansionen när jag hade tröttnat på spelet

Du behöver inte har senaste expansionen eller något. Jag sltuade för över två expensaioner sen och har bara fyllt på med speltiden(jag hade massa gult på kontot som jag konvertade till speltid men att köpa vanligt går också bra)

Visa signatur

[CPU: Intel i5-750 @ 2,6 ghz][MB: Gigabyte P55A-UD3][GFX: Phantom Geforce 670 GTX OC][RAM: Corsair XMS3 1600MHz 8GB][Chassi: Fractal Design r3] [HDD: 1TB Samsung Spinpoint F3][SSD: Crucial MX100 2.5" 7mm 256GB @ SATA 2][PSU: Corsair TX650W][CPU Kylning: Akasa Venom][OS: W7 64-bit][Skärm: BENQ 2412]

Permalänk
Medlem

Hade varit lite bra om folk som har problem med lagg och disconnects skriver ut vilken server dom spelar på, så kanske man kan hålla sig ifrån dessa ? De flesta servrarna stod som "Full" när jag loggade in igår så jag förmodar att det är de flesta serverarna som har dessa problem. Men det kan fortfarande vara intressant.

Visa signatur

Stationär PC: i5 2500k @ 4,5Ghz (Corsair H100i) | ASUS p8z68-pro | EVGA GeForce GTX 770 SC ACX | 16Gb Corsair Vengence 1600Mhz | Asus Xonar DX | 60Gb Team Xtreme SSD (OS) | 128Gb Samsung 830 SSD (Spel) | Plexgear 500W | Fractal Design R4 (Black) |
Lagring: Synology 411j | 3x 3TB Western Digital Red (SHR)
Kamera: Canon EOS 6D | EF 50/1,4

Permalänk
Medlem

Hur lång skulle ni säga att en kö på 2000 pers är ? Runt 30-40 minuter? Så folk i tråden vet vad de kan förvänta sig på sina köer..

Visa signatur

[CPU: Intel i5-750 @ 2,6 ghz][MB: Gigabyte P55A-UD3][GFX: Phantom Geforce 670 GTX OC][RAM: Corsair XMS3 1600MHz 8GB][Chassi: Fractal Design r3] [HDD: 1TB Samsung Spinpoint F3][SSD: Crucial MX100 2.5" 7mm 256GB @ SATA 2][PSU: Corsair TX650W][CPU Kylning: Akasa Venom][OS: W7 64-bit][Skärm: BENQ 2412]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Cameltotem:

Frågar också som casual som har 2-3 timmar max om dagen att spela. Går det att PUG raida enklare raids? Eller krävs det guilder och schemadagar för ens ta sig an de enklaste raidsen?

Går inte säga. Utgå från att det blir en helt annan spelarbas nu än när spelet släpptes. Hur det sedan kommer påverka spelet om några månader, när det blir aktuellt med pug raid går inte säga i dag.

Permalänk
Medlem

Blir nog att skippa, nostalgin räcker kommer nog förstöra gammla bra minnen med hur frustrerande grindigt det är när man redan har varit överallt. Men om dom släpper tbc blir det att spela som tusan, tbc var så extremt roligt.

Visa signatur

CachyOs. MSI MPG Z490 GAMING PLUS// Intel Core i5-10600K@4800Mhz// Radeon rx 6800 16gb // Corsair VENGEANCE LPX 32GB.