Lian Li släpper kompakta PC-TU150 med infällbart handtag för LAN-partyn

Permalänk
Melding Plague

Lian Li släpper kompakta PC-TU150 med infällbart handtag för LAN-partyn

Den som snabbt och smidigt vill kunna ta sig till LAN-partyt kan kika på PC-TU150 från Lian Li. Chassit erbjuder såväl en sober design i metall och glas som ett infällbart handtag.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Master of Overkill

ser nice ut kanske köra 120 + 120 + 240 rad yta hmm

priset va nice med!

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem

Snyggt! Finns det chans att vi får se en full review här på Sweclockers i en nära framtid?

Permalänk

Ser det gärna utan fönstret. Jag gillar ful hårdvara.

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S

Permalänk
Medlem

Synd att det var snålt med lagringsplatser.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Lian-Li gör snygga chassin! Gillar deras O11-Dynamic starkt.

Permalänk
Inaktiv

Som ovan nämner så hade jag gärna sett en plåtsida istället för glassida

Permalänk
Medlem

Nice! Kan inte se chassit på prisjakt ännu, någon som sett det på någon webb-butik?

+1 på önskan om plåtsida. Då kan man även stoppa dit en disk till på insidan av plåten.

Visa signatur

Mvh Milky - citera för svar
Fractal Meshify C - Ryzen 7 7800X3D - Thermalright Peerless Assassin 120SE - Kingston Fury Beast 6000 MHz 2x16 GB - Asus TUF Gaming B650-Plus - AMD 7900 XTX - Corsair RM1000X Shift
Köp/sälj-betyg Sweclockers marknad; 1, 2, 3, 4, 5

Permalänk
Medlem

Villhöver denna

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Inaktiv

Är LAN fortfarande en grej? Missat vad som händer sedan jag började jobba.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem

För stora dimensioner för vad den kan husera.

Jag önskar någon av de stora stilrena fabrikatörerna gav sig i kasst med något kompakt som inte har slagskepps-grafikkort som primär fokus.

Så det verkligen går att nyttja mITX-formfaktorn, i detta kan säkert mATX husera.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av heffaklumpmamma:

Ser det gärna utan fönstret. Jag gillar ful hårdvara.

Mailade Lian Li och fick följande svar:

"TU150 with both aluminum cover will release to the market by end of the year.

We still don’t have the exact release date yet, working on it."

Kort och så kommer det en modell i slutet av året anpassad för ful hårdvara. Antar att den modellen kommer till sverige också.

Skickades från m.sweclockers.com