Påskäggstävling med Fractal Design alldeles för lätt för SweClockers medlemmar

Permalänk
Melding Plague

Påskäggstävling med Fractal Design alldeles för lätt för SweClockers medlemmar

Över hundra kreativa bidrag har trillat in i SweClockers tävling om det gömda påskägget i Fractal Designs senaste serie av nätaggregat. Nu avslöjas det rätta svaret!

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Grattis alla vinnare...

Visa signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Permalänk
Medlem

Inte bara rätt svar vann, utan de bästa svaren också

Bra jobbat alla och FD!!

Permalänk
Medlem

Grattis till alla vinnare! Fin gest av FD också att utse fler vinnare. Det gör mig glad att jag också kan bidra till detta svenska företag genom att köpa deras prylar när jag vet att de gör sånt här!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Skrattade ordentligt när jag såg den med ägget i originaltråden .

Grattis alla!

Permalänk
Medlem

Woot, hyvens med äggstrapriser för tramsförslagen. Jag inväntar PM:et!

Permalänk

Trevlig tävling grattis till er

Permalänk
Skrivet av Viktorph:

Grattis till alla vinnare! Fin gest av FD också att utse fler vinnare. Det gör mig glad att jag också kan bidra till detta svenska företag genom att köpa deras prylar när jag vet att de gör sånt här!

Skickades från m.sweclockers.com

Håller med 100%

Visa signatur

🖥️  NZXT H1 - Intel ARC 770 - i7 12700 - 16GB DDR5
🖱️ Superlight 2

Permalänk
Medlem

Grattis till alla vinnare. Roligt med en lite annorlunda tävling

Visa signatur

Du behöver inte vaccinera dina barn, bara dom du vill behålla.

Permalänk
Medlem

Grattis till alla som vann!

Visa signatur

- Dator, Mus, Tangentbord och skärm.

Permalänk
Medlem

Det var en utomordentligt rolig tävling, tycker jag. Grattis till vinnarna och grattis till FD som kom på tävlingen och den har säkert varit värd varenda öre i marknadsföringskostnader och mer därtill

.

Visa signatur

AMD Thunderbird 1.33 GHz (133 MHz Bus), Epox 8K7A, 1 x 256MB Corsair PC2100 DDR SDRAM, 20.5GB 7200 RPM Western Digital EIDE, Visiontek GeForce 3

Permalänk
Expertgissare

Grattis alla vinnare, och en stor tumme upp till FD som ger ut bonus priser, jag visste att ni alla satt och skrattade gott, gjorde nog flera av oss

Ajajaj, såg att jag var två minuter efter vinnaren med mitt svar, men men jag skrev ju aldrig vad jag fick ut för text heller så
Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem

Man får tacka, man får tacka. Grattis till alla som vann extrapriser för de något mer finurliga lösningarna!

Visa signatur

Asus Prime B350-Plus | AMD Ryzen 5 5600 | 32 GB RAM | 16 GB Radeon RX 6800 XT | 12 TB lagring | 650 W | GNU/Linux

Permalänk
Medlem

Tackar tackar!

Citat:

År 1916 kommer på tal igen av medlemmen Djhg2000 och kopplas till bland annat presidentvalet i USA, gammal kamerateknik, Volvo, Göteborg... och lite annat.

Liten felstavning där bara, det lättaste sättet att stava mitt namn är sekvensen "J-H-G" som är i sekvens på tangentbordets andra rad från höger

Visa signatur

Mjölnir: Ryzen 9 3900X | X570-I | Ballistix Sport 32GB | Powercolor RX 5500XT 4GB ITX | Kolink Sattelite
Server: Ryzen 5 1400 | X470-F | Ballistix Sport 24GB | ASUS HD 7790 2GB | Sapphire RX 470 8GB ME | NZXT Switch 810

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna och till att FD gav extra priser.

Permalänk
Medlem

Trevlig tävling i god anda. Och så mycket good will FD har skaffat sig. Jag lutar starkt åt ett FD chassi till min nya rigg

Visa signatur

Moderkort: ASUS TUF GAMING X570-PLUS | CPU: AMD Ryzen R9 3900X | CPU-kylare: be quiet! Dark Rock Pro 4 | RAM: G.Skill Trident Z Neo C 32 GB (2x16) DDR4-3600 CL16 | GPU: SAPPHIRE Radeon Pulse RX5700 XT 8GB OC | SSD: Corsair MP510 1 TB NVMe + Intel 660p 2 TB NVMe | PSU: Corsair RM750X V2 750W | Chassi: be quiet! Pure Base 600 Svart | Skärm: LG 27GL850 144Hz IPS 2560x1440 | Tangentbord: Logitech G513 | Mus: Logitech G Pro Wireless

Permalänk
Medlem

Sköna ni är FD som skickar ut extrapriser, tackar Har planerat att bygga ny rigg i höst så det är nog högst rimligt att det blir en hel del FD delar i den, även att jag tyvärr inte tillhör kategorin av människor som är överförtjust i rainbow barf Går väl stänga av kan jag tänka mig?

Är Prismorna baserade på Venturi eller dynamic eller ny design? Har 10 Venturi hemma och är duktigt nöjd med dessa helt klart. sitter 7 i huvudburken och är knäpptyst.

Permalänk
Medlem

Nån mer som inte fått PM? @Chrisism8 @Djhg2000 @riiga @Nyhet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Halldin:

Nån mer som inte fått PM? @Chrisism8 @Djhg2000 @riiga @Nyhet

Har inte fått PM än, men om man fortsätter på samma spår som mitt bidrag kommer det nog antingen 7 dagar efter att tävlingen avslutades eller på en dag delbar med 7.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Mjölnir: Ryzen 9 3900X | X570-I | Ballistix Sport 32GB | Powercolor RX 5500XT 4GB ITX | Kolink Sattelite
Server: Ryzen 5 1400 | X470-F | Ballistix Sport 24GB | ASUS HD 7790 2GB | Sapphire RX 470 8GB ME | NZXT Switch 810

Permalänk
Medlem
Skrivet av Halldin:

Nån mer som inte fått PM? @Chrisism8 @Djhg2000 @riiga @Nyhet

Inte hört något än nej Men det kommer nog, de kanske kikar upp logistik eller något?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Halldin:

Nån mer som inte fått PM? @Chrisism8 @Djhg2000 @riiga @Nyhet

Inget här än heller.

Visa signatur

Asus Prime B350-Plus | AMD Ryzen 5 5600 | 32 GB RAM | 16 GB Radeon RX 6800 XT | 12 TB lagring | 650 W | GNU/Linux

Permalänk
Frida 🥐
Skrivet av Halldin:

Nån mer som inte fått PM? @Chrisism8 @Djhg2000 @riiga @Nyhet

Skrivet av riiga:

Inget här än heller.

PM kom igår. Ursäktar för att kom sent

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tyckte det var en för konstig tävling, alla hade inte chansen att tävla då det var först till rätt svar som vann inte slumpmässigt. sedan hade det varit bättre att man mailar in rätt svar inte skriva det i forumet!

Visa signatur

Asus P6T DELUXE V2, INTEL CORE I7 920, CORSAIR 6GB DDR3 XMS3 1333mhz, CORSAIR TX 750W NÄTDEL, BENQ FP241W 24#, Thermalright Ultra-120 Extreme, Thermalright tillbehörLGA 1366 bracket Corei7, LG GGC-H20L, Asus Radeon EAH4870X2

Permalänk
Frida 🥐
Skrivet av Robotach:

Tyckte det var en för konstig tävling, alla hade inte chansen att tävla då det var först till rätt svar som vann inte slumpmässigt. sedan hade det varit bättre att man mailar in rätt svar inte skriva det i forumet!

Det går inte att göra att en slumpmässig vinner då det bryter mot lotterilagen. Det måste alltså finnas ett tävlingsmoment, och i detta fall handlade det om att komma först i mål

Visa signatur