Påskäggstävling med Fractal Design alldeles för lätt för SweClockers medlemmar

Påskäggstävling med Fractal Design alldeles för lätt för SweClockers medlemmar

Över hundra kreativa bidrag har trillat in i SweClockers tävling om det gömda påskägget i Fractal Designs senaste serie av nätaggregat. Nu avslöjas det rätta svaret!

Läs hela artikeln här

Grattis alla vinnare...

Inte bara rätt svar vann, utan de bästa svaren också

Bra jobbat alla och FD!!

Senast redigerat 2019-08-23 19:45

Grattis till alla vinnare! Fin gest av FD också att utse fler vinnare. Det gör mig glad att jag också kan bidra till detta svenska företag genom att köpa deras prylar när jag vet att de gör sånt här!

Skickades från m.sweclockers.com

Skrattade ordentligt när jag såg den med ägget i originaltråden .

Grattis alla!

Woot, hyvens med äggstrapriser för tramsförslagen. Jag inväntar PM:et!

Trevlig tävling grattis till er

Skrivet av Viktorph:

Grattis till alla vinnare! Fin gest av FD också att utse fler vinnare. Det gör mig glad att jag också kan bidra till detta svenska företag genom att köpa deras prylar när jag vet att de gör sånt här!

Håller med 100%

Grattis till alla vinnare. Roligt med en lite annorlunda tävling

Grattis till alla som vann!

Det var en utomordentligt rolig tävling, tycker jag. Grattis till vinnarna och grattis till FD som kom på tävlingen och den har säkert varit värd varenda öre i marknadsföringskostnader och mer därtill

.

Grattis alla vinnare, och en stor tumme upp till FD som ger ut bonus priser, jag visste att ni alla satt och skrattade gott, gjorde nog flera av oss

Ajajaj, såg att jag var två minuter efter vinnaren med mitt svar, men men jag skrev ju aldrig vad jag fick ut för text heller så

Senast redigerat 2019-08-23 15:58

Man får tacka, man får tacka. Grattis till alla som vann extrapriser för de något mer finurliga lösningarna!

Tackar tackar!

Citat:

År 1916 kommer på tal igen av medlemmen Djhg2000 och kopplas till bland annat presidentvalet i USA, gammal kamerateknik, Volvo, Göteborg... och lite annat.

Liten felstavning där bara, det lättaste sättet att stava mitt namn är sekvensen "J-H-G" som är i sekvens på tangentbordets andra rad från höger

Grattis till vinnarna och till att FD gav extra priser.

Trevlig tävling i god anda. Och så mycket good will FD har skaffat sig. Jag lutar starkt åt ett FD chassi till min nya rigg

Sköna ni är FD som skickar ut extrapriser, tackar Har planerat att bygga ny rigg i höst så det är nog högst rimligt att det blir en hel del FD delar i den, även att jag tyvärr inte tillhör kategorin av människor som är överförtjust i rainbow barf Går väl stänga av kan jag tänka mig?

Är Prismorna baserade på Venturi eller dynamic eller ny design? Har 10 Venturi hemma och är duktigt nöjd med dessa helt klart. sitter 7 i huvudburken och är knäpptyst.

Nån mer som inte fått PM? @Chrisism8 @Djhg2000 @riiga @Nyhet

Skrivet av Halldin:

Har inte fått PM än, men om man fortsätter på samma spår som mitt bidrag kommer det nog antingen 7 dagar efter att tävlingen avslutades eller på en dag delbar med 7.

Skrivet av Halldin:

Inte hört något än nej Men det kommer nog, de kanske kikar upp logistik eller något?

Skrivet av Halldin:

Inget här än heller.

Skrivet av Halldin:

Skrivet av riiga:

Inget här än heller.

PM kom igår. Ursäktar för att kom sent

Tyckte det var en för konstig tävling, alla hade inte chansen att tävla då det var först till rätt svar som vann inte slumpmässigt. sedan hade det varit bättre att man mailar in rätt svar inte skriva det i forumet!

Skrivet av Robotach:

Tyckte det var en för konstig tävling, alla hade inte chansen att tävla då det var först till rätt svar som vann inte slumpmässigt. sedan hade det varit bättre att man mailar in rätt svar inte skriva det i forumet!

Det går inte att göra att en slumpmässig vinner då det bryter mot lotterilagen. Det måste alltså finnas ett tävlingsmoment, och i detta fall handlade det om att komma först i mål